Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ. Общо описание.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    А защо накрая пак излиза вода, при положение, че газа би трябвало да е взаимодействал с горивото и да е изгорял, независимо от неговото количество?KGT - предполагам, че ламбда сондата отчита водата, която преминава през нея в състояние на пара и после си минава в течно състояние.Струва ми се много неефективно да се влага енергия за разграждането на водата и след горенето накрая пак да си излиза вода?! Много въпроси изникват... Предлагам да подберем по-важните и да ги отправим към хората, които продават въпросните клетки вместо да се питаме един друг и да си мерим познанията и моите незнания по физика
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #62
      DEMENTOR-чо, виждам, че има достатъчно хора, които могат да мислят. Те сами ще преценят кои са папагалите. Точно аз говоря по същество, а вие плямпате само кой байно с какава щайга, колко бензин икономисал. Ако някой ден осъзнаеш колко си бос, ще умреш от депресия. Колегата, е прав- аз също не съм щастлив от факта, че вашата лудория не става, ама такива са законите на физиката. Повече няма да си губя времето с глупости. Само на габровски ще отговоря, защото съм обещал. Цитираш Сократ, но си много далеч от евристичните му методи. Аз като не говоря по същество как така, нито един не се пръкна да измери истинския разход с истински уреди и при постоянни условия. Всеки си мери разхода до село и по кръчмарски. И за финал, след като обичаш цитатите (сигурно си имаш книжка с цитати), ще ти цитирам Марк Твен. "Когато прасетата те замерят с кал, не им отвръщай. Накрая всички сте в кал, но на тях ще им харесва."В отговор на zgabrovski:zgabrovski: 1. Изгаря ли 100% горивната смес, която се подава в ДВГ?ebrehu: Не, разбира се. Постоянно се измислят нови начини този процент да се добижава до 100, било чрез конструктивни подобрения, било чрез химически добавки, но в никой от случаите изгарянето не се подобрява с изгаряне на още гориво, което допълнително води до изгаряне на още гориво и... докъде искаш да спра. А производството на HHO води до изгаряне на още гориво. Ако си произведеш HHO с фотоклетка, тогава е друга тема, но сегашните фотоклетки са големи, а в същото време няма да ти осигурят досттъчно ток. Освен това винаги трябва да държим сметка с колко натоварихме автомобила и струва ли си подобрението. Но поне е възможно. Тогава обяче, бих попитал, а защо не направо електродвигател. И те "истинските" производители работят в тази насока. Засега цената на лития малко ги спира. Поне не се борят с вятърни мелници.zgabrovski: 2. На какво се дължи миризмата на бензин (нафта, газ) като застанеш на ауспуха?ebrehu: Отчасти отговорих, но уверявам те, гадна миризма ще има дори и да достигнеш 100% изгаряне, просто ще си свършил повече работа с изгореното гориво. Но не и повече отколкото съответното фосилно гориво може да отдаде, колкото и да ти се иска.zgabrovski: Как ще ми обясниш че вчера бях свидетел на следното:На джип РейнджРоувър, от старите полицейски модели, наблюдавах инсталирана клетка. В момента в който се махнеше притока на газ, пушека от ауспуха ставаше сив.Пред мен направиха следния опит:На същото място подадоха приток на пропан бутан от обикновена бутилка. Количеството пропан-бутан беше същото като брауновия газ. Ефекта беше същия!ebrehu: Коментарът ми е- плацебо ефект. Който не знае какво, да си чете из нета. "Толкова много ми се иска, че няма как да не е истина". Това е като ефекта на женения мъж: "Дай сега като се ожених да разказвам колко е готино, та и други да се набутат" Един ми каза, друг видя, трети измерил, четвърти направил. Има толкова точни методи, как нито един не хвана един ТВ-екип и да покаже по неоспорим начин ефекта. Всичко е само голям "мерак", малко "знания" и блянове. zgabrovski: Никой не твърди че с водородна клетка ще подкараш колата.ebrehu: Аз пък мисля, че ще я подкараш, ако имаш външен източник на ел.енергия или резервоар с водород.zgabrovski: Брауновия газ се разглежда като катализатор на горивния процес. С помощта на който катализатор се оползотворява на 100% подаденото фосилно гориво.ebrehu: Съгласен съм, че е възможно брауновият газ да катализира горенето на фосилното гориво, но ти не добавяш катализатора, а го получаваш на цената на допълнително фосилно гориво. Купуваш си ябълки по 1.60лв, после ги продаваш по 1.40лв., но пък си имаш собствен магазин. Продължавай да бъдеш горд със себе си. zgabrovski: Моля те коментирай темата в тази насока. Никой не оспорва нито физичните закони, нито нещата които цитираш.ebrehu: Аз коментирам все в тази посока, но постепенно свалих нивото (за което вече съжалявам), защото очевидно законите на физиката не говорят нищичко на болшинството от вас. Вие драги не само оспорвате законите, ами просто казвате като малко дете: "Той тате каза, че ще се опаря, но аз все пак ще пипна, може и да не се опаря". Това все пак е похвално, така се откриват нови неща, но никой откривател досега не е оплюл съществуващите закони- напротив, стъпвал е върху тях....zgabrozvski: Моля те прочети и коментирай също така и това което колега упомена в друга тема - за бус с който е постигнал от 10-11 7-8/100 разход.ebrehu: Приемам единствено измервания, направени по правила, поне грубо доближаващи се до тези на истинските измервания. Ако ще мериш разхода с реален автомобил има значение, да изминаваш едно и също трасе, при еднакви метео-условия (вятър, температура на въздуха, атм.налягане), подаването на газ с педала да бъде константа, обстановката на пътя да е непроменима и др. Къде и кога можеш да си гарантираш удовлетворяване на тези условия? Ама верно тези от Мазачузетския Технологичен Институт са много тъпи, дето не са сетили да метнат един ДВГ на стенда и да проверят всичките тези неща при идеални условия. Сигурно президента не им дава или масони, илюминати, извънземни? Това е независим университет. Ако не този, как пък така нито един по света? И в Япония ли пуснаха корени масоните, бе, брей страшна работа. zgabrovski: И накрая - моля те, обясни, всички, които пишат и четат в този форум, глупаци, наивници и шарлатани ли са?ebrehu: Не, не всички. Малка част сте шарлатаните, дето изкарвате "сухо" от това. От останалите има наивници, на които не им е работа да разбират от това и заради сиромашията са готови и дявола за опашката да дърпат. Аз също разбирам само от една област и със сигурност в много области са ме мамили.zgabrovski: В тоя ред на мисли направих следната аналогия: Изказването на колегата ми прозвуча като клие на Майкрософт, в което се заклеймява използването на свободен софтуер... Според всички "трезвомислещи" хора, няма как да има такъв, защото как така някой без пари ще си играе да пише и усъвъренства нещата... Факт е обаче че милиони компютри по света работят с тази операционна система, версиите се усъвършенстват с всеки изминал ден и е само въпрос на време Майкрософт да загубят пазарния си дял..ebrehu: Това искрено ме забавлява. Ползвам Линукс от 1999г, за което искам да ти се извиня, ти сигурно го ползваш отпреди самия Линус Торвалдс. От 9 години ползвам изключително само Линукс. Разбира се работата ми, а и "спортния" интерес ми налага да познавам продуктите на Майкрософт, заради клиентите. Познавам и повече от тези две ОС и мога да работя с тях, а ТИ??? Това ми дава погледа да мога да оценя Линукс по достойнство и в дълбочина, а не да цитирам батковци от списанията. Ако искаш да си говорим за Линукс, трябва да се срещнем в друг форум, но добре се подготви. И, достолепни поддържнико на свободния софтуер, основното му предимство не е в неговата безплатност. Освен това GPL не ограничава продажбата му, но ти няма как да знаеш това, защото не си го чел.zgabrovski: По подобен начин ми изглеждат нещата и с лекарство за една от най страшните болести на съвременното човечество - рака. Дълбоко съм убеден че има лекарство, открито е отдавна, просто и евтино е, и само факта че ще спре световен бизнес за милиарди пречи на това да се появи на бял свят..ebrehu: Едно цитатче, специално за теб, но и за любителя на цитати DEMNETOR. Айнщайн когато бил запитан дали не може да обясни по-просто, отвърнал: "Всяко сложно явление си има много просто обяснение......................................... ... което е съвършено неверно."Сложните неща нямат прости обяснения и това го казва човекът, който цял живот се е борил с човешки предразсъдъци, но го е правил целеустремено и чрез наука.Относно световната конспирация, фен съм й, но не мога да си отговоря на въпроса, каква конспирация е необходима да изтрепеш всички инакомислещи. Това е мечтата на всички диктатори, но как така и защо никой не успя? Както вече казах в предна публикация, истинските учени не ги спря мракобесиеето на средните векове и страхът от инквизицията, та някакви "клубове по интереси" ли? Има обаче един "клуб", който не можеш да измамиш- "Клубът на оня горе" (както и да се казва) и неговите закони.ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Пази боже, човек, който само мести иконки по десктопа в Линукс, да ти обяснява за операционни системи и самозван механик да ти "подобрява" колата. Пичове, като сте толкова чисти алтруистични души, вземете да посочите някакви реални физически адреси, да знаят хората къде да дойдат да ви благодарят, като усетят ползата от клетката, която сте им продали с марж 500%. "Аз паднах, друг ще ме смени", няма повече нерви да чета откровени глупости. По делата им ще ги познаете! Най-разпалените оплювачи имат най-голяма далавера. А, да щях да забравя, аз не съм акционер на монополист на фосилни горива, нито на автомобилостроител, не съм агент на масоните, илюминатите, изву=ънземните...., а вие можете ли да заявите, че не продавате такива джаджички и не сте користно свързани с извленията си?

      Коментар


        #63
        ebrehu написа:
        sok1, така както предлагаш да си заделим енергийка, да я ползваме за да подобрим горенето и да постигнем по-добри резултати, така ни убеждават банкерите и спортния тотализатор, че може да стане. Заделяш 20 стотинки, те ти носят лихва и стават 22, и така докато станеш безмерно богат. Но аз питам, а откъде, по дяволите, дойде лихвата ти. Взеха я от някой нещастник, който е теглил кредит. Остави това, ами трябва да има и за този тлъст банкер да прави големи акита. Изводът- като теглиш чертата, балансът е 0. Ако не е, значи или някой печата кинти без покритие, или някой краде и ти просто не отчиташ този поток, но той съществува. Поне в нашата вселена и поне засега "енергия" не може да се "печата".
        Най-вероятно си прав. Само не разбирам презрителната нотка в поста ти (и не само в този)... А, да, не съм инженер-физик. И все пак:1. Не съм казвал да заделяме енергия, а да я използваме.2. За лихвата (да ти имам смешните примери) - "печалбата" идва от увеличаване % на усвоената входяща енергия.3. А това за "кинтите"... прекалено сваляш нивото. Обидно е както за нас, така и за теб.
        Stop giving directions, just say "Follow me."
        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

        Коментар


          #64
          т.е. свиване на обема
          Не знам дали се свива обема, но по нета като гледам все си има ефектна експлозия Не случайно се правят и защити на бъблерите, когато върне да не го пръсне Колкото е по голямо октановото число при бензина то толкова повече аванс е нужен.Колкото е по голяма искрата то толкова повече смес се запалва наведнъж- демек намалява времето за горене.Горенето продължава и след ГМТ.............Когато се добави въпросният газ се подобрява горенето, защото скоростта му е много голяма. Точно от това трябва да се постигне икономията.....Същото е като да се налива бензин с по голямо октаново число. Бензина е малко по скъп, но при определени условия разхода е по малък С клетката е същото, даваш за да получиш газ, но при определени условия разхода ти пада.П.С още не съм го пробвал, но така си го обяснявам.Сглобил съм всичко още миналата седмица, но още не съм пускал клетката за да видя и колко газ произвежда :D

          Коментар


            #65
            chaveto написа:
            Същото е като да се налива бензин с по голямо октаново число. Бензина е малко по скъп, но при определени условия разхода е по малък
            Колега, в лека заблуда си, октановото число няма нищо общо с енергийният капацитет на едно гориво. Връзката е индиректна, колкото е по-голяма компресията на един двигател, толкова той е по-мощен. Но двигател с голяма компресия не може да работи с ниско октанови горива, горивната смес ще се самовъзпламени много много преди ГМТ, от самата компресия (детонации, или както се казва "ще чука аванса").
            Fiat Brava 1,2 16V SX и колело

            Коментар


              #66
              В случая говорим за химична енергия - това е енергия на създаване и разпадане на химични връзки, да не се бърка с ядрените взаимодействия (там се създават и разпадат химични елементи).Та ще се опитам да го обясня просто и кратко:"Горенето" е отделената енергия от съединяването или разпадането химични съединения.Отделената енергия е толкова много че остатъчните продукти се нагряват до висока температура и излъчват топлина и светлина - на това ние му казваме "пламък" и/или, огън.Всяка химична реакция е двупосочна, т.е както можем от кислород и водород да получим вода , така можем от вода да получим водород и кислород.Коя точно от реакциите ще протече зависи от текущите условия - налягане, температура и др.Съществуват и равновесни точни в тези условия при тях - колкото вода се образува от съединението на водорода с кислорода, толкова се разпада обратно на водород и кислород, в конкретния случай ( за Н20) при достатъчно висока температура 4-5000 градуса е налице подобен процес.Съгласно закона за запазване на енергията, колкото енергия получите от съединяването на водорода и кислорода "Горенето", толкова ще ви е необходима и за разпадането на водната молекула "Електролизата". Това е в идеални условия, като намесим загубите и КПД на двете реакции, става ясно че Вечен двигател от втори род е невъзможен.В цялата тази заблуда някои хора цитират каталитичните реакции и използването на катализатори.Катализаторите нямат нищо общо с енергията в случая - те влияят само на условията за протичане на реакцията, енергията която се получава или поглъща е същата, катализаторите само ускоряват или забавят този процес.Със импулсните и други регулатори и генератори на електролизните клетки ( кой знае защо наречени "Генератори на браунов газ") само променяте скоростта и КПД на електролизата, енергията си остава същата.Така нареченият "браунов газ" е смес от водородни и кислородни молекули в оптимално за получаване на вода съотношение - т.е. нямаме остатъчен водород или кислород.Такива понятия като оксиводород и подобни глупости няма. Водата може да се нарече още "ди-водороден окис" или "кислороден ди-хидрид", едно и също е.По отношение на някои свойства на горелката с водород и кислород "браунов газ", прочетете малко за така наречената "високотемпературна плазма" и теория на плазмата и ще ви се изяснят нещата. Няма нищо уникално или "чудодейно", има само най-обикновено невежество, използвано от кой ли не.Това е езотерика. С така нареченият браунов газ, който не е нищо друго, освен смес от водород и кислород, се злоупотребява откакто е въведено това понятие. Самият Браун-Вълков с други мошеници създава на австралийската борса гигантска пирамида, откраднала милиони от наивни вложители с обещанията за чудеса. Небивалиците, използвани за измамата, още са живи и наводняват Интернет. На един дъх обещават цяр за всички проблеми на човечеството, като се почне от енергийния проблем и стегнеш до ядрените отпадъци.Като отсееш зърното от плявата, единственият реален принос на Браун-Вълков е повишаването на температурата на горене на водорода чрез електрическа дъга. Останалото е смес от добре известни факти, поднесени като сензации и откровени измислици.
              Fiat 1.4 12V
              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

              Коментар


                #67
                nicko написа:
                chaveto написа:
                Същото е като да се налива бензин с по голямо октаново число. Бензина е малко по скъп, но при определени условия разхода е по малък
                Колега, в лека заблуда си, октановото число няма нищо общо с енергийният капацитет на едно гориво.
                Това съм го дал като пример.Грешката ми е, че съм написал при голямо октаново число малък аванс, но в бързината се случва.Мисълта ми като цяло беше, че с този газ се намалява времето за горене.Това значи, че може да се намали хода на буталото или пък да се увеличи горивото..........
                С така нареченият браунов газ, който не е нищо друго, освен смес от водород и кислород, се злоупотребява откакто е въведено това понятие. Самият Браун-Вълков с други мошеници създава на австралийската борса гигантска пирамида, откраднала милиони от наивни вложители с обещанията за чудеса.
                Колега това можеш ли да го докажеш, така е много лесно когато човека от другата страна няма как да се защити.Това българите сме голяма работа. Завижняци..........

                Коментар


                  #68
                  chaveto написа:
                  Това значи, че може да се намали хода на буталото или пък да се увеличи горивото..........
                  Леле леле ужас,гледам и не вярвам на ушите си
                  Fiat 1.4 12V
                  Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                  Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                  Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                  Коментар


                    #69
                    ebrehu написа:
                    DEMENTOR-чо, виждам, че има достатъчно хора, които могат да мислят. Те сами ще преценят кои са папагалите. Точно аз говоря по същество, а вие плямпате само кой байно с какава щайга, колко бензин икономисал. Ако някой ден осъзнаеш колко си бос, ще умреш от депресия. Колегата, е прав- аз също не съм щастлив от факта, че вашата лудория не става, ама такива са законите на физиката. Повече няма да си губя времето с глупости. Само на габровски ще отговоря, защото съм обещал. Цитираш Сократ, но си много далеч от евристичните му методи. Аз като не говоря по същество как така, нито един не се пръкна да измери истинския разход с истински уреди и при постоянни условия. Всеки си мери разхода до село и по кръчмарски. И за финал, след като обичаш цитатите (сигурно си имаш книжка с цитати), ще ти цитирам Марк Твен. "Когато прасетата те замерят с кал, не им отвръщай. Накрая всички сте в кал, но на тях ще им харесва."В отговор на zgabrovski:zgabrovski: 1. Изгаря ли 100% горивната смес, която се подава в ДВГ?ebrehu: Не, разбира се. Постоянно се измислят нови начини този процент да се добижава до 100, било чрез конструктивни подобрения, било чрез химически добавки, но в никой от случаите изгарянето не се подобрява с изгаряне на още гориво, което допълнително води до изгаряне на още гориво и... докъде искаш да спра. А производството на HHO води до изгаряне на още гориво. Ако си произведеш HHO с фотоклетка, тогава е друга тема, но сегашните фотоклетки са големи, а в същото време няма да ти осигурят досттъчно ток. Освен това винаги трябва да държим сметка с колко натоварихме автомобила и струва ли си подобрението. Но поне е възможно. Тогава обяче, бих попитал, а защо не направо електродвигател. И те "истинските" производители работят в тази насока. Засега цената на лития малко ги спира. Поне не се борят с вятърни мелници.zgabrovski: 2. На какво се дължи миризмата на бензин (нафта, газ) като застанеш на ауспуха?ebrehu: Отчасти отговорих, но уверявам те, гадна миризма ще има дори и да достигнеш 100% изгаряне, просто ще си свършил повече работа с изгореното гориво. Но не и повече отколкото съответното фосилно гориво може да отдаде, колкото и да ти се иска.zgabrovski: Как ще ми обясниш че вчера бях свидетел на следното:На джип РейнджРоувър, от старите полицейски модели, наблюдавах инсталирана клетка. В момента в който се махнеше притока на газ, пушека от ауспуха ставаше сив.Пред мен направиха следния опит:На същото място подадоха приток на пропан бутан от обикновена бутилка. Количеството пропан-бутан беше същото като брауновия газ. Ефекта беше същия!ebrehu: Коментарът ми е- плацебо ефект. Който не знае какво, да си чете из нета. "Толкова много ми се иска, че няма как да не е истина". Това е като ефекта на женения мъж: "Дай сега като се ожених да разказвам колко е готино, та и други да се набутат" Един ми каза, друг видя, трети измерил, четвърти направил. Има толкова точни методи, как нито един не хвана един ТВ-екип и да покаже по неоспорим начин ефекта. Всичко е само голям "мерак", малко "знания" и блянове. zgabrovski: Никой не твърди че с водородна клетка ще подкараш колата.ebrehu: Аз пък мисля, че ще я подкараш, ако имаш външен източник на ел.енергия или резервоар с водород.zgabrovski: Брауновия газ се разглежда като катализатор на горивния процес. С помощта на който катализатор се оползотворява на 100% подаденото фосилно гориво.ebrehu: Съгласен съм, че е възможно брауновият газ да катализира горенето на фосилното гориво, но ти не добавяш катализатора, а го получаваш на цената на допълнително фосилно гориво. Купуваш си ябълки по 1.60лв, после ги продаваш по 1.40лв., но пък си имаш собствен магазин. Продължавай да бъдеш горд със себе си. zgabrovski: Моля те коментирай темата в тази насока. Никой не оспорва нито физичните закони, нито нещата които цитираш.ebrehu: Аз коментирам все в тази посока, но постепенно свалих нивото (за което вече съжалявам), защото очевидно законите на физиката не говорят нищичко на болшинството от вас. Вие драги не само оспорвате законите, ами просто казвате като малко дете: "Той тате каза, че ще се опаря, но аз все пак ще пипна, може и да не се опаря". Това все пак е похвално, така се откриват нови неща, но никой откривател досега не е оплюл съществуващите закони- напротив, стъпвал е върху тях....zgabrozvski: Моля те прочети и коментирай също така и това което колега упомена в друга тема - за бус с който е постигнал от 10-11 7-8/100 разход.ebrehu: Приемам единствено измервания, направени по правила, поне грубо доближаващи се до тези на истинските измервания. Ако ще мериш разхода с реален автомобил има значение, да изминаваш едно и също трасе, при еднакви метео-условия (вятър, температура на въздуха, атм.налягане), подаването на газ с педала да бъде константа, обстановката на пътя да е непроменима и др. Къде и кога можеш да си гарантираш удовлетворяване на тези условия? Ама верно тези от Мазачузетския Технологичен Институт са много тъпи, дето не са сетили да метнат един ДВГ на стенда и да проверят всичките тези неща при идеални условия. Сигурно президента не им дава или масони, илюминати, извънземни? Това е независим университет. Ако не този, как пък така нито един по света? И в Япония ли пуснаха корени масоните, бе, брей страшна работа. zgabrovski: И накрая - моля те, обясни, всички, които пишат и четат в този форум, глупаци, наивници и шарлатани ли са?ebrehu: Не, не всички. Малка част сте шарлатаните, дето изкарвате "сухо" от това. От останалите има наивници, на които не им е работа да разбират от това и заради сиромашията са готови и дявола за опашката да дърпат. Аз също разбирам само от една област и със сигурност в много области са ме мамили.zgabrovski: В тоя ред на мисли направих следната аналогия: Изказването на колегата ми прозвуча като клие на Майкрософт, в което се заклеймява използването на свободен софтуер... Според всички "трезвомислещи" хора, няма как да има такъв, защото как така някой без пари ще си играе да пише и усъвъренства нещата... Факт е обаче че милиони компютри по света работят с тази операционна система, версиите се усъвършенстват с всеки изминал ден и е само въпрос на време Майкрософт да загубят пазарния си дял..ebrehu: Това искрено ме забавлява. Ползвам Линукс от 1999г, за което искам да ти се извиня, ти сигурно го ползваш отпреди самия Линус Торвалдс. От 9 години ползвам изключително само Линукс. Разбира се работата ми, а и "спортния" интерес ми налага да познавам продуктите на Майкрософт, заради клиентите. Познавам и повече от тези две ОС и мога да работя с тях, а ТИ??? Това ми дава погледа да мога да оценя Линукс по достойнство и в дълбочина, а не да цитирам батковци от списанията. Ако искаш да си говорим за Линукс, трябва да се срещнем в друг форум, но добре се подготви. И, достолепни поддържнико на свободния софтуер, основното му предимство не е в неговата безплатност. Освен това GPL не ограничава продажбата му, но ти няма как да знаеш това, защото не си го чел.zgabrovski: По подобен начин ми изглеждат нещата и с лекарство за една от най страшните болести на съвременното човечество - рака. Дълбоко съм убеден че има лекарство, открито е отдавна, просто и евтино е, и само факта че ще спре световен бизнес за милиарди пречи на това да се появи на бял свят..ebrehu: Едно цитатче, специално за теб, но и за любителя на цитати DEMNETOR. Айнщайн когато бил запитан дали не може да обясни по-просто, отвърнал: "Всяко сложно явление си има много просто обяснение......................................... ... което е съвършено неверно."Сложните неща нямат прости обяснения и това го казва човекът, който цял живот се е борил с човешки предразсъдъци, но го е правил целеустремено и чрез наука.Относно световната конспирация, фен съм й, но не мога да си отговоря на въпроса, каква конспирация е необходима да изтрепеш всички инакомислещи. Това е мечтата на всички диктатори, но как така и защо никой не успя? Както вече казах в предна публикация, истинските учени не ги спря мракобесиеето на средните векове и страхът от инквизицията, та някакви "клубове по интереси" ли? Има обаче един "клуб", който не можеш да измамиш- "Клубът на оня горе" (както и да се казва) и неговите закони.ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Пази боже, човек, който само мести иконки по десктопа в Линукс, да ти обяснява за операционни системи и самозван механик да ти "подобрява" колата. Пичове, като сте толкова чисти алтруистични души, вземете да посочите някакви реални физически адреси, да знаят хората къде да дойдат да ви благодарят, като усетят ползата от клетката, която сте им продали с марж 500%. "Аз паднах, друг ще ме смени", няма повече нерви да чета откровени глупости. По делата им ще ги познаете! Най-разпалените оплювачи имат най-голяма далавера. А, да щях да забравя, аз не съм акционер на монополист на фосилни горива, нито на автомобилостроител, не съм агент на масоните, илюминатите, изву=ънземните...., а вие можете ли да заявите, че не продавате такива джаджички и не сте користно свързани с извленията си?
                    Колега, не ми се изпада в спорове с теб. Както се казва - всеки има ум на главата си, да разсъждава. Твоите съждения са такива, моите - по различни.Днес ще проведа тестовете, ще ги документирам, и ще ги пусна утре.Няма да мога да докарам същата скорост на вятъра, не съм господ. Но поне за стила на каране ще го докарам.Ще продължа с коментарите след тестовете.Поздрави от всички наивници!
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                    http://forum.fiat-bg.org

                    Коментар


                      #70
                      Sok1 свалих нивото, защото видях, че като говоря с кратки и ясни физични закони "нищо не покълва". Невежеството заслужава само презрение и това не ме кара да се чувствам зле. Каквото повикало, такова отговорило. Каквато аудиторията, такива и примерите. Забележи, че невежество не означава незнание. Незнаещият, знае, че не знае и има стремеж да се научи. Невежата си мисли, че знае всичко. Много искам да те чуя как говориш в ежедневието. Като гледам как се пише във форума- без всякаква пунктуация, без пълен член, с елементарни правописни грешки (не лапсуси от бързане, а грешки от простотия), не бих казал, че точно аз съм свалил нивото.Бих се извинил на хора като valentino321, lov, M5kov, Totko, KGT, но тъй като те, очевидно, няма от какво да се засегнат, просто им благодаря. Не за своего рода поддръжката, а затова, че ми връщат надеждата. Бих адмирирал дори и хора, с които съм несъгласен, стига да говорят смислени неща. Дълбок поклон пред valentino321 ! Както пееха великите Rainbow I surrender! Тъй като виждам, че тук, каквото и да се говори, става дума само за пари , един колега, който кара BMW е обявил на техния форум награда 1000 лева за всеки, който успее да докаже икономия с такава система. http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...77670#p2677670 . Аз се присъединявам към инициативата, т.е. могат да се изкарат двойно. Както е казал колегата, числото е символично. Приемам всякакви залози едно към едно, без таван- нотариална заверка, проверка на икономията на стенд. Парите ще даря на дом за сираци.

                      Коментар


                        #71
                        Признавам си честно не съм се забавлявал отдавна по форуми така , както в последните дни зачитайки се в писанията за брауновата панацея . Смея си се и в същото време ми е жал за хората опитващи да си намалят разходите , наливайки пари в мелницата на дебелооки измамници и плащащи за "рецепта за табуретовка" .И аз искам евтино гориво и ще налея едни пари за ГИ (да за ГИ на метални колектори ) и ще изцедя каквото мога от него и от кошника под капака , ама с десния ми крак не знам още как да се справя , ще потърся в нета може да са измислили вече нещо и по този въпрос .Успех на ентусиастите пожелавам и безексплозивни експерименти ! А паричките всеки сам решава за какво да си ги харчи
                        Brava 1.6 16V 103 10/97
                        http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
                        http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

                        Коментар


                          #72
                          valentino321 написа:
                          chaveto написа:
                          Това значи, че може да се намали хода на буталото или пък да се увеличи горивото..........
                          Леле леле ужас,гледам и не вярвам на ушите си
                          Кажи ми кое е плачевното в това, че си сложил тези икони Не съм казал, че когато се сложи такова нещо ще трябва после и човека да си преправи коляновият вал......Всичко това го давам като пример.Това, че на теб не ти е ясно какво ще се промени когато хода е по къс е друга тема, но ти и там си компетентен, какво ли ти обяснявам.

                          Коментар


                            #73
                            Всъщност нищо ново под слънцето. Тая тема е от години. По някакви причини се появява от време на време - после замира, после идват нови откриватели..))). Ше замре и тука, както вече стана по други форуми. Героите кой знае защо млъкват и минават в нелегалност..))). Някой забогатява... малко. И ще минем на сините светодиоди и спортните филтри - кое колко вдига мощността..))) Бе купон да става..)))

                            Коментар


                              #74
                              chaveto написа:
                              valentino321 написа:
                              chaveto написа:
                              Това значи, че може да се намали хода на буталото или пък да се увеличи горивото..........
                              Леле леле ужас,гледам и не вярвам на ушите си
                              Кажи ми кое е плачевното в това, че си сложил тези икони Не съм казал, че когато се сложи такова нещо ще трябва после и човека да си преправи коляновият вал......Всичко това го давам като пример.Това, че на теб не ти е ясно какво ще се промени когато хода е по къс е друга тема, но ти и там си компетентен, какво ли ти обяснявам.
                              Ти си намалявай колкото си искаш хода на твойте бутала ,но не подвеждай с некомпетентните си мнения и останалите,че току виж някой ти се върже.Не твърдя,че съм специалист,а пък най-малкото имам нужда от обясненията на някой,който не е запознат с основните конструктивни правила на двигателя с вътрешно горене.Както и да е не смятам да споря.Та така нека все пак да обърнем малко внимание какво би се "променило" променяйки хода на буталото.Няма такъв филм "по-къс ход с по малко разход и с по-малко енергия".Като цяло всеки производител се стреми да направи по-голямо рамо на коляновия вал и съответно много голяма сила върху него от буталото , но това води до много голям ход на буталото в края на който силата от изгорелите газове спада от 4MPa до нула.Това намаля и ефективността освен,че вдига обема.За да е по-малък обема трябва тогава да намалим челото (лицето) на буталото,а тогава намаляме силата върху него от изгорелите газове и пак проблем.Всичко е компромис между, лицето на буталото (диаметърът му), хода(дължината на рамото на коляновият вал) и обема.Дължината (височината на самото бутало) , може да има отношение за отстоянието на коляновия вал от главата. Както и да има достатъчно място да се съберат сегментите , с буталният болт. Другото е, че компресия прави не само сегмента а и самото бутало.Също така има и инертност от тежко бутало.Компромисът е между много неща. Това,че някой хора сега откриват топлата вода е отделен въпрос.Трябва да бъдат сигуни,че много преди тях други са я подгряли и даже вече им е изстинала.
                              Fiat 1.4 12V
                              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                              Коментар


                                #75
                                Мнооого досадна тема Всеки който предложи нещо ново е мошеник Така ли е? Щом българин има принос в темата значи е далавера.Абе хора вие защо смятате че ако вашият мироглед е ограничен до нивото на погледа ви и до дължината на миглите ви няма хора та дори и българи които виждат и по-надалеч от миглите си и по-дълбоко от повърхността на видимата повърхност. Колко работи една разработка е въпрос на опит на повече потребители и не е оправдано да бъде отричана заради страха от измама.Че американската лимонада "Кока кола" да не мислите че струва повече от 10 ст пък я купуваме по 2 кинта.Нима бензина е с реалната цена която плащаме? И се кефим колко пуши и колко сила има. Ами всяка държавна администрация се храни от ДДС и акцизи и какви ли още не -изи. Затова има лобита и интереси. Познато ама факт .Преди 2 дни видях едно старо ситроенско дизелче как кротко си работеше на дизел и като му се подаде от "измисления" водород от монтираната пред радиатора ми ННО горивна клетка се събуди и пропя . По маркуча от електролизера се виждаше разпенения водород и постъпваше въздухопроводната система. Не си кривя душата да кажа че имам съмнение за истинската полза в проценти икономия но не мога да кажа като Вуте пред клетката на жирафата " Е те таквое животно нема"Мисля че ако повече хора се поразровят при продавачите на тези генератори и си подадем повече информация няма да загубим ако си поспестим някоя и друга стотинка Не са ни малко данъци и такси които плащаме за да доказваме че искаме да сме живи. Има един форумец zgabrovski който мисля че ще е от полза като вече ползващ такъв генератор за восдород. И в Светата Инквизиция е имало много образовани хора , но това не им попречило да не приемат идеите на рефорваматорите на познатите за времето закони .
                                Жив е животът

                                Коментар

                                Working...
                                X