Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ. Общо описание.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Защо да е смешно, след като се намалява времето за горене то е ясно, че има ефект.

    Коментар


      #32
      DEMENTOR написа:
      Ще се опитам да обясня всичко, така както го разбирам и е поне теоритично възможно. Дано инфото е полезно, за да разсее многто глупости, които мжое да прочетете в нета, които са пълна заблуда относно водорода, ефективността на електролизата и прочие.При производството на HHO браунов газ или както искате го наричайте, при 12V и 30А от използваме 360 вата или 0.36KW за един час. Това не е много енергия. Даже е изключително малко спрямо няколкото десетки киловата, който изразходваме с автомобила си, за да се движи 1 час. Тези 0.36КW са около 1-2% от общата мощност нужна ни да движим автомобила с 100 до 120 километра. Много и да искаме не може да използваме, защото в най-добрия случай алтернатова на една обикновена кола може да издържи 120-140 ампера или 1-2КV ако е предвидено, че климатика не вързан по друг начин директно към двигателя и дърпа ток от алтернатора или климатика е задължително изключен, за да не претоварим алтернатора. При 360 изразходени вата при едно много добро КПД на клетката от 80% по Фарадей ще сме произвели водород, който може при изгарянето си да отдели енергия от 0.3 KW топлинна енергия за 1 час. Това е около 1% от енергията, която ние нужна, за да движим автомобил със 100-110 Км/ч по прав път и то само, ако цялата енергия употребена при горенето е превърната в механична работа, което е невъзможно. Сметката показва, че дори алтернатора да правеше 20КW ток, това ще е за сметка на гориво и ниско КПД и колкото повече водород произвеждаме и горим, толкова по-лош резултат ще имаме. КПД-то на електролизата дори да е 100%, това е спрямо електричеството, а това електричестов се произвежда от механична енергия получена от горене с много по-ниско КПД и ще се използва също за да се произведе ток с ниско КПД. По тази проста и вярна сметка, не може да заместим горивото с никакъв водород и да получим никакви икономии, дори и 1% каквито и клетки и дебит да конструираме. Колкото повече, толкова по-зле.Ако разчитаме, че с тия врътки и клетки ще заместим част от количеството на горивото с водород, то водород от HHO газа е няколко десетки грама , който се съдържат в 60 литра водород произведени за 1 час би компенсирал 1-2% от разхода на горивото в най-добрия случай. Все пак за това производство сме изгубили опредлено количество електричество произведено от двигателя с ниска ефективност от процеса на горене. По груби сметки, ефективността, с която сме произвели това количество водород при максимално качествена сметка е 40%Има експерименти правени и с Лада, където част от бензина се замества с водород от бутилка, като количеството на водород е до 22% и разхода вървенето и всичко за си същите и ако сме вкарали доста повече литри водород, отколкот може да произведете и с 5 клетки, то разхода пада точно, колкото се очаква и процеса на горене не е по-добър и ефективен при сместа от водород и бензин.Извода е че трябва да не разглеждаме HHO газа, който излиза от клетката, като водород и като гориво. Количеството отделен водород е нищожно и е произведено с лошо КПД, за да замества каквото и да било и да получим каквато и да е икономия. Тук извода е ясен. Трябва да очакваме някакви свойства на това състояние на водата като HHO газ, които са неизучени и коренно различни от традиционната наука. Теоритично HHO в някакво малко количество трябва да се явява катализатор, който предизвиква сместа от въздуха и горивото да изгаря по-пълно и експлозивно и да върши повече механична работа, отколкото преди. Дали това е възможно не мога да отговоря. Донякъде поне може да се приеме, че е възможно. Да приемем, че ако вкараме в един двигател за 1 минута 100 грама дизел за да поддържаме 120 км/ч и той е извършил дадена работа X. Ако при наличието на HHO газ дори и малко горенето може да е такова, че с тези 100 грама дизел да се постига по-добро и пълно изгаряне и да извършваме 1.2X работа, ето ни 20% икономия. Не е нужно да се пренастройва нищо по-системата. Просто или педала ще е по-малко натиснат, за да поддържаме дадената скорост или при същото положение на педала, ще имаме по-висока скорост. Иначе всеки трябва да се е убедил в много лошото КПД при сегашните автомобили. Последно по нова година бях на командировка със Citroen C2 1.1i 61 к.с Разхода ми отиде на над 6, даже близо 6.5 хем това е нова модерна кола с малко тегло и карах съвсем нормално с 120-130 километра и то не винаги само по магистралата и по нормалния път карах 100-110. Петата предавка , нито беше къса, нито колата се мъчеше. Маршрута беше София-Русе-София. На много места съм карал и с 60-70-80 на 5-та и съм спазвал ограниченията. Карах сам. Имам няколко такива коли във фирмата и харчат 10 градско поне през зимата. Серизоно по-тежка кола с около 400 Kг като Xsara Picaso 1.6 HDI при абсолютно същото каране би изхарчила около 1-5 дори 2 литра по-малко на извънградско или с около 33%, а на градско пак до 6.5 или пак същата разлика. Това е при мног по-тежък автомобил, с по-голям двигател, който би трябвало да разсейва и повече топлина. Според мен сметката не излиза. Просто явно в пъряия автомобил C2 имаме огромни загуби и страшно ниско КПД и много малко свършена работа от двигателя спрямо горивото, което изгаря. Не може 15% да отидат за работа и някой да ми обясни, че другите 85% са изгубена в топлина и други механичани загуби в автомобила. Явно е, че в много случаи при повечето автомобили изгарянето на горивото не е ефективно и свършената работа от разширението на въздуха при това горене, също е много малка. ОСобено валидно е това за голяма част от бензиновите автомобили. За момента може само да се надявам, че по някакъв магичен начин HHO газа поне при повечето автомобили при правилна настройка успява някак да подобри горенето и свършената работа от него и така наистина покачва динамиката на автомобила и имаме икономия на гориво съчетана с по-екологично изгаряне на сместа.Единственото обяснение е че при наличието на опредлено достатъчно количество от HHO газ заедно със сместа от гориво и въздух имаме едно по-добро горене и повече свършена работа. Иначе KПД-то на един нормален безнизнов дивгател е 25% според мен точно процеса на изгарене на сместа нещо куца сериозно.Без да правя сериозни сметки поне тази новина http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=476396 трябва да ни показва, че горенето и работата извършена от горивото в нашият автомобили е нещо много мног неефективно. Дори колата, която са използвали със състезателя да тежи само 180-200 килограма, то това гориво е еквивалентно на близо 20 грама или милилитра на 100 километра. Дори да имахме 10 пъти по-тежка кола това би означавало, че трябва да я караме с 200 грама или 200 ml, но никой не може да предложи как да се направи това и с 50-100 пъти по-голямо количество гориво.В крайна сметка се давявам, че HHO газ-а прави някакво "малко" чудо и качва с няколо процента KПД-то на двигателя с по добър процес на горене. Тези няколко процента биха дали сериозна икономия от 20-30% Всеки по-грамотен инженер или физик би прием, че това не е възможно. Засега допускам, че е възможно и да греши. Понеже има вече доста монитрани устройства до няколко месеца всичко ще е доста по-ясно. Писал съм с някои хора в други форуми на лични и са ми казвали какво ли не за техните клетки и резултати, но докато не видя още положителни резултати на практика и аз оставам на чисто неутрална позиция на момента.
      Колега, много хубав, дълъг, изчерпателен и логичен пост.Днес, карайки колата с вече монтирано HHO се убедих точно в това че колата върви по добре с по малко натискане на педала на газта.И аз винаги съм мислел че ролята на HHO е катализатор на основното гориво, който спомага за доброто изгаряне, подобрява динамиката и от там съответно се получава и икономията.Колега от форума беше постнал по нагоре параметри на неговата Мареа 2,4 JTD, от които личеше че е постигнал критериите на Евро6
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #33
        Прочетох резултатите от другата тема. Явно дори да има малка грешка икономия има поне с 15%. Моясъвет е иначе друг път да внимаваш по този маршрут, че съм от този край и врачанските полицаи взеха на доста познати и книжката. Сега излиза друг въпрос на дневен ред. Може ли да се постигне повече икономия с допълнителни настройки на ЕCU-то. Убедил съм се , че ако двигателя работи коректно и чипа или ръчно е настроената таблица на компа сваля разхода при повишена мощност. Последно един майстор настрои колата на баща ми която е Citroen Xsara 2.0 HDI 90 коня на около 100-105, коня. Това всичко е правено на ръка и усет и колата се усети че върви видимо по-добре и се постигна страшна икономия. За 1200 километра има 4.6 разход. Това показва и компа при каране с 125-130 километра. Моментния разход при такова каране е 4.7-4.8 до 5. Това показва и измерването с доливане. Проблема е че настройката е такава, че е на границата на нормалното. При пълно натискане на 3-4-5 предавка между 1700-2200 оборота се чува един звук като чукане на аванса на бензинова кола. Все пак се убедих за пореден път, че чипа и донастройките може да свалят 10% че повече разхода и това е факт при поне 3 коли и то при по добро вървене и никакво пушене. Включително и моята при каране съ 120-140 километра с чипа е около 0.5 литра надолу. Има доста настройки за помпата, турбото и вкарването на горивото. Може би колегата bill72 успява да направи точно това. 20% от оптимални настройки на двигателя и HHO системата заедно, които като се комбинират може да се даде до близо 50% намален разход. Надявам се , че това е наистина възможно. Дори максимума от всичко да е 33% или 1/3 намален разход, то това е голямо постижение. Аз още се чудя кога да слагам HHO системата, но моята кола има някои проблеми за оправяне, които мисля първо да оправя, пък и трябва скоро да купувам друга и може би ще монтирам системата на нея.

        Коментар


          #34
          Добре де, вие хубаво сте ги монтирали, ама няма ли някой да се наеме да каже КАК, откъде е купил материали, да даде цени, да опише процедурата и ефекта?? А, интересно ми е, с какво налягане газът навлиза в смукателните колектори? Защото все си мисля, че турбото прави достатъчен надув, че да го върне обратно, а едва ли някой е достатъчно смел да го пусне преди турбото... Особено ако е мапвана кола и надува на 1.5. Питам от любопитсво, защото в момента карам бензинов автомобил с турбо.
          www.CarProfi-BG.com
          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
          Най-атрактивните цени в София!

          Коментар


            #35
            Какъв е проблема според теб да минава преди турбото. За мен проблема е, че много голяма част ще бъде пълна с този газ, но пък този обем няма да е запълнен на 100% и едва ли ще има някакъв взрив ако върне назад Лично аз моята клетка съм я направил за 13лв. Ламарина от неръждаема стомана (не знам каква марка е) плексиглас, шпилки,гайки,шайби-от скрапта.Само О-пръстените си купих за 13лв Ламарината ми я нарязаха за 2мин на гилотина, за 20мин на фреза и направих отворите. На струга за да е по културно нарязах шпилките на размер.Днес си изрязах и 4-ри парчета от по 5мм дебелина плексиглас. Ще ги сложа две х две защото нямаше по дебел на боклука. Утре ще го пробия и него и ще сглобя въпросната клетка. Цялата изработка е за 2часа, не мисля, че си заслужава цената от по 400лв за няколко часа.

            Коментар


              #36
              Колега не бързай със сметките!Все още не си получил никакъв газ,не си захранил кола и не си изкарал икономия.Не се засягай това показва моя опит и мисля че ще ти трябва друг плексиглас,тънкия се пука много лесно.
              alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
              fiat bravo TD100-печката на брата

              Коментар


                #37
                Предполагам си чувал, че когато сламката е една се чупи от вятъра а когато са много издържат Аз правя сметка на това което съм вложил за да направя клетка, газ ще получа и с два пирона

                Коментар


                  #38
                  Ами и с чиния боб ще получш газ и то горим реално би било да се даде цената на ламарината,щуцерите,основата и т.н.Тия 13 лева са малко дълеч от реалната сума която ще излезе не мислиш ли?
                  alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
                  fiat bravo TD100-печката на брата

                  Коментар


                    #39
                    Следващият път когато си купя материалите ще ги напиша, засега знам само, че О-пръстените 13бр. струват 13лв Миналото лято съм взимал неръждавейка от 3мм с размери 2 на 1метър и цената беше около 600лв с ДДС. Каква е марката на ламарината не знам.Една шпилка от 1м струва 2-3лв гайките са стотинки. Плексиглас (който не е подходящ за тази работа) струва около 10лв 50 на 50см и дебелина около 4мм.Ако искате точни цени на материалите няма как да стане, по простата причина, че на всякъде цената е различна.
                    Тия 13 лева са малко дълеч от реалната сума която ще излезе не мислиш ли?
                    Като сложиш база за сравнение клетките които се продава си мисля, че всеки сам може да прецени колко ще му излезе ако сам си я направи. Утре ако се сетя ще направя няколко обаждания за да ви кажа колко ще струват материалите горе долу.

                    Коментар


                      #40
                      Ами мяркал съм и по 150 кинта.Идеята ми е че не е лошо да се дават някакви цифри и е вярно че принципно искат луди кинти в повечето случай за нищо особено.А и щом и по БТВ се е разисквало тия цени ще се вдигнат още.И не се впягай вече почнах да натрупвам известен опит и ти дадох съвет,защото пробвах 3 вида плексиглас на 4мм и се пука за един ден,там където са щуцерите,затова го казах.но както в повечето ти постове си контра.Съжелявам че приемаш така дискусията тук.
                      alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
                      fiat bravo TD100-печката на брата

                      Коментар


                        #41
                        Аз ще ползвам две парчета от по 5мм сложени едно върху друго, но това ще е временно. Преди няколко години като режеха самолета на Тато си бях взел няколко от прозорците, но тогава бях на тема водни блокове за охлаждания на процесори и бързо свършиха. А и тази пластмаса не си е подходяща за това, трябва си ПП или ХДПЕ а най добре с метал.
                        Ами мяркал съм и по 150 кинта.
                        и толкова няма да дам, като знам колко е труда
                        Съжелявам че приемаш така дискусията тук.
                        Винаги съм контра. Трябва да се убедя на 100% че не съм прав и тогава не се обаждам.Дори и баща ми който се е занимавал много години с пластмаси ми каза, че тази не е подходяща и все пак от нея ще го направя.Не за друго ами защото е без пари

                        Коментар


                          #42
                          Ами и аз ползвах такава от работата ,че е без пари и като я оставя вечерта и на другия ден псуване и наново,докато не извадих малко кинти и направо 10мм.Пак малко афив работа ама не мърда за сега.
                          alfa romeo 145 1.3 boxer-моята гордост
                          fiat bravo TD100-печката на брата

                          Коментар


                            #43
                            Великата дяволия наречена "Карай колата си с вода"

                            Няма да казвам, че това с водородната клетка е глупост, за да не нарушавам добрия тон. Искам да поясня: 1. ДА водата може да се разложи чрез електролиза и това го знам още от шести клас от часа по химия.2. ДА получената смес от водородни и кислородни молекули гори- факт.Сега специално за тези, които са отсъствали от часовете по физика: В една затворена система, каквато е автомобилът, единственият външен източник на енергия, който би могъл да произведе този газ е горивото в резервоара (бензин/дизел/пропан-бутан/метан), т.е. ситуацията е "купувам по 6, продавам по 5, но съм в бизнеса".Твърдения от рода на: "Алтернаторът така или иначе си произвежда ток, ние ще ползваме излишния" убиват всичко детско в мен. Как работи двигателят? Изгаряме определено количество гориво. Тъй като системата е получила допълнителна топлина, следва или да увеличи обема си или ако го запази, да повиши налягането си (първи принцип на термодинамиката). Тъй като буталото е подвижно, камерата увеличава обема си, избутвайки го и така преобразува, получената чрез топлина, енергия в механично движение, т.е. в кинетична енергия. Тази енергия върти колелата и преодолява гравитация, триене и т.н. и ние се движим. Част от енергията изполваме за да я преобразуваме от кинетична в електрическа. С това се занимава алтернаторът. Той, обаче, не произвежда ток, който да си седи и да чака някой да го пожелае. Създава само електродвижещо напрежение, а ток протича толкова, колкото консуматорите в автомобила са "предизвикали" да протече взависимост от съпротивлението си. Колкото повече ток консумирате от алтернатора, точно толкова повече той натоварва двигателя, който от своя страна, точно толкова повече започва да консумира гориво. Ако пък не подадем повече гориво, просто ще намали оборотите си. Това е в идеалния вариант, в реалния имаме и загуби, които допълнително влошават нещата. Но забележете притоци на чудновата енергия от небитието няма.Инженер съм и съм добре запознат с историята на науката. Наясно съм, че всичко ново е било отричано и оплювано, но забележете, от хора с предразсъдъци, от невежи и от църквата. Но Нютон не е отрекъл Галилей, Айнщайн не е отрекъл Нютон, Нилс Бор е спорил с Айнщайн с доводи, а не с полуобяснения, неясни дори на обясняващия.Наясно съм и с друго, че когато в идеята има рацио, не може да я спре дори страхът от изгаряне жив на кладата, камо ли някакви монополи.Наясно съм и с това, че "Титаник е бил построен от професионалисти и е затрил хиляди хора, а Ноевият ковчег- от аматьор и е спасил света". Подкрепям с две ръце аматьорския ентусиазъм, но нека се върши с горещо сърце и хладен ум.Не позволявайте на вродената ни алчност, да ви замъглява съзнанието. Това вече сме го играли с пирамиди, тотализатори, телевизионни игри и т.н.Ето и малко чужди материали. Преводът е от мен. Приятно четене.Източник: http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml Великата дяволия "карай колата си с вода" Тъй като цената на петрола расте, става все по-неотложен въпроса за заместване на фосилните горива (бел.прев.- изкопаеми: природен газ, нефт, въглища) или поне подобряване на разхода на съвременните возила. По цялото земно кълбо екипи от високообразовани учени се заробва в опит да изстиска последните няколко процента ефективност от конвенционалния двигател с вътрешно горене (ДВГ), защото те знаят, че дори малки подобрения могат да донесат голяма полза за автомобилните производители от ниския клас. В същото време се появяват легиони от "гаражни механици", които също работят върху начини да подобрят разхода на своята кола. Всякакви видове луди устройства наводняват пазара и обещават рязко да съкратят вашата сметка за гориво, подобрявайки разхода ви или може би дори напълно премахвайки нуждата да купувате бензин изобщо. Вероятно най-общоразпространената от тези системи е HHO водородният генератор (бел.прев. HHO= Hydrogen-Hydrogen-Oxygen, водород-водород-кислород, т.нар. Браунов газ), който се поставя от многобройни личности и малки компании. Свързвате една от тези "горивни клетки" към електрическата система на колата си, пълните я с вода, закарвате тръбичка до входа за въздух и "воала"... незабавно ще видите чувствително подобрение на разхода си на гориво. Звучи твърде добре, за да е истина, нали? А какво казват за нещата, които звучат твърде добре, за да са истина? Нека хвърлим по-близък поглед на тези HHO "водородни горивни клетки". Те, всъщност, са нищо повече от просто устройство за електролиза, което ползва електричество, за да раздели водата на нейните съставни части- два атома водород и един кислород. Няма нищо магическо, това е процес познат от много дълго време. (бел.прев. В часовете по химия апаратът се изучаваше като Хофманов) Породените от електролиза на вода газове (понякога наричани Браунов газ) могат да отново да се свържат чрез горене и да освободят енергия. За нещастие, първият закон на термодинамиката http://en.wikipedia.org/wiki/First_l...thermodynamics, казва твърде ясно, че енергията, породена от съединяването на водород и кислород чрез горене, може единствено да бъде равна на количеството енергия, вложена за разделянето им. ПЪРВИ ЗАКОН НА ТЕРМОДИНАМИКАТАЗаконът за запазване на енергията (изучаван като закон на Ломоносов) гласи, че общото количество енергия в една изолирана система остава константа във времето, иначе казано запазва се във времето. Следствие от този закон е, че енергията не може нито да се създава, нито да се унищожава, може само да се преобразува от един вид в друг, например от химическа в електрическа, от електрическа в топлинна, от топлинна в кинетична и т.н.Първият закон на термодинамиката е изражение на принципа за запазване на енергията и обикновено се изразява чрез формула, задаваща че промяната във вътрешната енергия на една система се равнява на количеството подадена й топлина, минус количеството работа извършено спрямо обкръжаваща среда. Количеството подадена топлина може да бъде със знак минус, ако системата не получава, а отдава топлина, така както и извършената работа може да бъде със знак минус, когато околната среда извършва работа спрямо системата.В действителност е по-зле и от това. Тъй като има различни видове загуби при генерирането на електричество, доставката му до електролизната клетка и след това в процеса на горене, ние всъщност възстановяваме по-малко енергия от изгарянето на водорода, отколкото е вложена за създаването му. Така че, след като тези загуби се вземат предвид, тези непотребни устройства всъщност ще накарат колата ви да ползва повече гориво- това допълнително гориво не прави нищо повече от това да загрява водата при електролизата, както и проводниците, които водят до клетката. Нещо повече, въвеждането на водород и кислород във входа на двигателя ви може да доведе до това компютърът неточно на настрои сместа въздух/гориво до точка, където употребата на гориво или ще се влоши, или може да доведе до повреда в двигателя. Както обикновено, в чудния свят на физиката няма безплатни обеди. Но един незначителен научен факт не може да застане на пътя на тези, които мислят, че могат правят пари от настоящата горивна криза. Те продължават настойчиво да твърдят, че можете да подобрите разхода си, като изсмучете мощност от алтернатора и я използвате, за да създавате водород. Защо бихте купили, каквото и да е (било то схеми, ръководства, или готови приспособления) от някой, който си няма и бегла представа от елементарна наука? Ето един типичен измамнически сайт http://www.water4gas.com/2books.htm, който прави възмутителни изявления, че ще "удвоите пробега си" и "ще получавате безплатна енергия". (бел.прев. Сайтът вече е само със заглавна страница). Разбира се, те работят на "тънките ви струни" и чувство за вина, като твърдят, че също допринасяте и за опазването на планетата. Е, съжалявам, но това е нищо повече от куп лъжи. Никой, засега, не е разбил първия закон на термодинамиката и няма знак, че някой ще успее. Тези закони са непроменими и са издържали теста на времето и на много, много бляскави научни умове. А какво да кажем за всичките тези пламенни свидетелства: http://www.water4gas.com/2books.htm#testimonials? (бел.прев.- Липсват) Случайно, някои са фалшиви. Други са просто жалки заблудени глупаци, на които им се иска да бъде истина, толкова много, че се самозалъгват, че тази безсмислена идея в действителност работи. Забележете как преобладаващата част от тези свидетелства идват от хора като: "Ерик от Уисконсин" или "Р.А.Форман (САЩ)". Няма начин да се свържете с тези хора, та дори и само да проверите, че в действителност съществуват. Ще забележите също и нещо друго за много от тези, които подскачат и твърдят, че ползват системата и тя работи... предоставят ви връзка към уеб сайт. Тази връзка е или от тип "плати-за-да-щракнеш", или адрес на уеб сайт, рекламиращ тази измама. В първия случай, измамникът печели долар или нещо такова, всеки път когато някой (в това число и вие) щракне върху тази връзка. Във втория случай те обикновено са част от едно съдружие или схема за препращане, откъдето печелят по няколко долара от всяко приспособление, електронна книга или друга част от змийската отрова (бел.прев.- Заблудата), която продават. Искате доказателства? Добре, погледнете на тази страница http://www.water4gas.com/affilliatepgm-books.htm , където гордо се заявява, че "печелите 50% комисионна за всеки изпратен, който направи поръчка" Та разбира се, че тези хора ще ви лъжат и казват, че работи, защото искат да им повярвате и да посетите уеб сайтовете или да купите продукт, така че да вземат печалба. А по собствено признание на уеб сайта http://www.water4gas.com някои от техните приятели-измамници печелят десетки хиляди долари месечно, карайки хората да вярват, че това нещо наистина работи, често просто говорейки огромни лъжи и твърдейки, че получават изключителни икономии на гориво, като всъщност нямат никакви. Не ставайте една от техните жертви. Друго добро обяснение на факта, че това е измама, е начинът, по който се продават тези системи по сайтове като YouTube. Просто погледнете резултата от това търсене на YouTube http://www.youtube.com/results?searc...n-GBВижте как измамниците спамосват YouTube с безполезни, безкрайно повтарящи се обяви, които просто служат за представяне на тези безполезни произведения. Ако беше истинско произведение, което работеше, както е рекламирано, рекламата от уста на уста щеше да му осигури да се продава мълниеносно. Спамът е последното безплатно средство за поставящите тези продукти, при което никога няма да се получи устно потвърждение от тези, които са пропилели парите си. Моля, направете услуга на всички и когато някой ви изпрати множество видеа, всичките еднакви и представящи тези недъгави схеми, отделете минутка и ги отбележете като спам. Помислете само, правейки това, може да спасите някой невинен лековерник да бъде оскубан. Тази ужасна измама е просто опит да ви разделят с едни $97 от вашите трудно спечелени пари. Тези пари ще ви осигурят достъп до няколко електронни книжки, които претендират да съдържат тайните на удвоената ви икономия на гориво, разбивайки законите на термодинамиката. Не си пилейте парите. Не ставайте просто още един лапни-шаран, увлечен от шарлатани като тези (а навън гъмжи от тях, дадох ви само един пример). В днешния свят на стръмно растящи цени на горивата $97 няма да ви купят много бензин, но ще ви дадат доста повече от безполезните планове и ръководствата в тези книги. Ако имате свой собствен сайт, моля добавете връзка към тази страница (http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml ), така че да може да бъде открита от тези бедни злочести души, които може да са намислили за пропилеят добри пари за една от тези измами.Първото нещо, което ще забележите за тези схеми от тип ,,карай колата си с вода

                            Коментар


                              #44
                              Колега, благодаря за труда ,който си положил за превода. Това отдавна съм го чел на английски. Не може ли да приемеш, че истината е по-средата и разхода не пада с 30-40%, но пък пада с 15-20% и че явно HHO газа има по-специални свойства при горене. Аз съм си комуникирал с доста хора на мейли и някои докарват наистина до 40% икономия и сериозно по-добро вървене на колата. Може и да лъжат. Най-лесно е да се отрече нещо, защото не го разбираме или не съвпада с нашите знания.

                              Коментар


                                #45
                                Въпросът не в това колко точно процента е икономията или подобряването на ефективността. Въпросът е в това, че не е възможно да получиш тази енергия. Не можеш дори и 0.0001% да подобриш. Авторът на оргиналната статия го е написал много добре. Имам само една "забележка" към него- трябвало е да спре до Първи закон на термодинамиката, той обяснява всичко. Обяснява го на тези, които могат да мислят, а за останалите положението е безнадеждно. Имайте предвид, че по едновремешната учебна програма този принцип сме го учили в основното или средното училище. Не е необходимо да си учил много, а да си учил качествено. Авторът с това, че е разширил статията, сега дава основание да се хващат за конкретни числа. Разберете, че не може да си нахлупиш една тенджера на главата и да се набереш на нея. Това е все едно в една електрическа схема сумата от всички мощности да не ти излезе нула или балансът на един счетоводител да не излезе нула. Има само един извод- сбъркал си или не можеш да смяташ. Когато си сложиш аудио в колата, започваш да разходваш повече гориво- азбучна истина. Това, обаче го правиш, защото "кефът цена няма". Когато си сложиш електролизна клетка, правиш същото. Претенциите, че получаваш повече енергия, отколкото си вкарал за електролиза са пълен булшит. Просто си имаш една гъзария повече в колата. Както съм казал в предишната си публикация, не отричам необяснени неща, нито си въобразявам, че вече знаем всичко и наука спира да открива новости. Оригиналната статия е от 2008. От друга страна пък Юл Браун се занимава с този проблем от 50-60-те години на миналия век. Та, въпросът ми е как досега за толкова много време не видях нито едно читаво обяснение на нещата. Какво разбирам под читаво? Ами Блез Паскал казва: "Налягането, което създава флуид не зависи от количеството му, а от височината на стълба, който формира". Тогава никой не вярва. Човекът разписва закон, а и го доказва емпирически като пръсва яко наковано и засмолено буре само с една чаша вода, но образуваща висок воден стълб. Айнщайн казва, че масата може да се превърне в енергия и обратно- отново смях в залата, докато с една шепа плутоний не събарят два града. Казва също и че силната гравитация изкривява пространството- голям смях в залата. Докато при едно слънчево затъмение емпирически не показва, че огромната гравитация на слънцето изкривява светлината от далечна звезда. В нашия 21 век, когато Интернет глобализира света, как всички обяснения по случая са винаги съпроводени само с обещания и винаги се говори само за пари. Да знам, че в света всичко е пари, но по странно съвпадение никой велик откривател не е открил нещо за пари. И как така тези "добри" хора, които обещават небивалици след време изчезват. Може би "световната конспирация" ги избива. Или просто им писва да се занимават с глупости. Или пък като се понапечелят се скриват от недоволството на измамените.Като заговорих за Айнщайн, да ви кажа, кога можеш да спечелиш повече енергия, отколкото си вкарал в един процес. Засега, начинът е да предизвикаш ядрен разпад и да ползваш вътрешната енергия на веществото, което преминава в по-ниско енергийно състояние и същевременно отделя енергия. Това става например като бомбардираш с неутрони определени енергийно нестабилни химически елементи- уран, плутоний и др. Така работят АЕЦ-овете и атомните бомби. Но по сайтовете за "HHO-измама" поне засега не съм видял някой да предлага мобилен ядрен реактор. Да не говорим, че за да предизвикаш разпад на водата, ще ти трябва доста повече енергия, отколкото за урана. Не говоря за химически разпад на водата на H2 и О2, а за ядрен разпад. По просто казано, това е като един огромен камък, който по стечение на обстоятелствата е застанал "на кантар" на ръба на пропаст, но не пада. Отивате и го бутвате с един пръст. Той пада и долу при удара си в земята отделя енергия, която вие използвате. Камъкът е Урана, пръстът ви е неутронния потокок, а там долу е "АЕЦ-а". Само дето всичко това не противоречи на Законите на термодинамиката, на квантовата физика, На теория на относителността и на каквото си щете още. Като заговорих за закони, забележете, че науката не е религия, която "като му дойде времето" се отмята от нещо казано преди векове, защото вече не й утърва. По-новите закони и теории, коригират и доразвиват съществуващите, но да речем за по-високи скорости или по-високи енергии, но не ги отричат.DEMENTOR, извинявай но аз не съм от село и ползвам интернет от момента, в който във всеки град имаше само по три dial-in точки и скоростта беше 2 дискети в час . Та, като се поразходя из "глобалното село" си оформям картинката. Ти си от тези дето правят кинти от тази работа, бе човек. ’Що не каза отначало? Dementor означава някой, който кара някого да полудява. ХОРА НЕ ИЗПАДАЙТЕ В ДЕМЕНЦИЯ ОТ АЛЧНОСТ! СТЪПЕТЕ НА ЗЕМЯТА!

                                Коментар

                                Working...
                                X