Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ. Общо описание.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Ти си намалявай колкото си искаш хода на твойте бутала ,но не подвеждай с некомпетентните си мнения и останалите,че току виж някой ти се върже.
    Първо ще ти кажа, че не съм казал, че трябва да се намали хода на буталото след монтирането на такава система. Това, че ти така си го тълкуваш си е твой проблем.Да всичко е компромис и не само там, но компромисите не идват от ГугълОт създаването на двигателя хода на буталото намалява, диаметъра се увеличава..........Колкото ти е по къс хода то за по малко време правиш един такт............но няма да започвам да загрявам водата, твоята е изстинала доста отдавна

    Коментар


      #77
      За съжаление не го ползва в момента - има малко лични ядове на главата, та все още не може да го оправи В момента в който опраевя всичко ще направя теста за който упоменах по горе.Междувременно от фирмата днес ще правят тест с един автомобил на LPG. Моля колегата ebrehu да коментира следното, нещо което видях с очите си вчера:1. Автомобила е Deu Lanos. 1,4 мотор. Обикновена АГУ с плочка.От кранчето намалиха газта (LPG) до минимум. Мотора започна да тресе на празен ход. Тресеше, но не гаснеше.В момента в който се извади маркуча за брауновия газ мотора разтресе доста сериозно и загасна.2. Автомобила работи на празен ход. Без Брауновия генератор. Лично помирисах това което излизаше от ауспуха - Усещаше се мирис на пропан-бутан. Сериозен мирис.Включиха генератора. След около 5 минути наново помирисах излизащото от ауспуха. Миризмата я нямаше.
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #78
        Това вече е сериозен довод.
        Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

        Коментар


          #79
          Следя темата с интерес и се надявам наистина да има ефект от устройството, но като човек не видял и не пипнал се разколебавам от писанията на други хора във форума...Може и аз да звуча като опозиция, но при обикновенна газ уредба, като извадиш някакъв маркуч по въздуховодите след въздушния филтър при силно намалено горивоподаване се губи вакуума и колата угасва, факт! А миризмата от ауспуха е много относително нещо.
          --Старата ръжда любов не хваща!--
          156 sportwagon 1,9 jtd 115
          ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

          Коментар


            #80
            medikapbd написа:
            Мнооого досадна тема Всеки който предложи нещо ново е мошеник Така ли е? Щом българин има принос в темата значи е далавера.Абе хора вие защо смятате че ако вашият мироглед е ограничен до нивото на погледа ви и до дължината на миглите ви няма хора та дори и българи които виждат и по-надалеч от миглите си и по-дълбоко от повърхността на видимата повърхност. Колко работи една разработка е въпрос на опит на повече потребители и не е оправдано да бъде отричана заради страха от измама.Че американската лимонада "Кока кола" да не мислите че струва повече от 10 ст пък я купуваме по 2 кинта.Нима бензина е с реалната цена която плащаме? И се кефим колко пуши и колко сила има. Ами всяка държавна администрация се храни от ДДС и акцизи и какви ли още не -изи. Затова има лобита и интереси. Познато ама факт .Преди 2 дни видях едно старо ситроенско дизелче как кротко си работеше на дизел и като му се подаде от "измисления" водород от монтираната пред радиатора ми ННО горивна клетка се събуди и пропя . По маркуча от електролизера се виждаше разпенения водород и постъпваше въздухопроводната система. Не си кривя душата да кажа че имам съмнение за истинската полза в проценти икономия но не мога да кажа като Вуте пред клетката на жирафата " Е те таквое животно нема"Мисля че ако повече хора се поразровят при продавачите на тези генератори и си подадем повече информация няма да загубим ако си поспестим някоя и друга стотинка Не са ни малко данъци и такси които плащаме за да доказваме че искаме да сме живи. Има един форумец zgabrovski който мисля че ще е от полза като вече ползващ такъв генератор за восдород. И в Светата Инквизиция е имало много образовани хора , но това не им попречило да не приемат идеите на рефорваматорите на познатите за времето закони .
            Ето ти малко факти за "великия" българин. Да, имаме доста велики учени, но и великите ни мошеници не им се дават. Следващото е цитат от chavv от hardwarebg.com. "А кислорода викаш се синтезира от водорода с катализиран студен термоядрен синтез?Моите наблюдения от форумите на Хонда, ФВ и тунинг.бг са че постовете за такива джаджи са на 2-3, максимум 4 човека постващи всеки с поне 2 ника - един "търговско-майсторски" (направих си клетка, продавам такива) и един "клиентски"(купих си, сложиха ми)Едииня го бяха хванали доста грозно с постване от еднакви айпита.Това едно на ръка.Второ на ръка - "хипотезата" за ННО газа е пълна измислица.Известна измама, която е минала през Щатите и Австралия преди 10-на години. Интересно че "авторът" , т.н. у нас Юл Браун, се представя за :-българин емигрирал в Щатите, в България,- унгарец емигрирал в Австралия, в Унгария- австрийски евреин в Щатите- украинец, избягал с военни разработки на СССР след разпадаи т.н.За това как Юл Браун получил просветление за двигателя си четейки откровението на Йоана за Апокалипсиса просто ще си замълча, щото не съм богослов.Впръскването на вода има реален, научно обяснен ефект!Електролизата и последващо изгаряне на водород също - увеличава дебелината на портфейла на предлагащите срещу само 1500-1000-500лв устройствата. Преди същите хора продаваха намагнетизатори на горивото, чудодейни свещи, хапчета дигащи с 30% КПД-то на дизеловите двигатели ....Идея! Ако сложите и хапчета и намагнетизатор и ННО и HHCHHCOH уредба (чували сте за HHCHHCOH уредбите нали?) направо ще връща гориво, да се чудиш отде туби да ги пълниш.Както нееднократно почетният председател на Съюза на Великите Комбинатори, самият Остап Сюлейман Берта Мария Бендер Бей обича да казва:,,Делото по спасяване на давещите се е дело на самите давещи се

            Коментар


              #81
              http://www.offroad-bulgaria.com/show...=113719&page=1 :" По подразбиране От: Самоделни устройства за добавяне на водород при дизела Даже е обширно обсъждано тук - и за бензинови, и за дизелови. Ако потърсиш старателно - ще намериш няколко теми. Ако си дилър на такива "устройства" - имаш думата ми, че тук няма да продадеш нито едно, независимо от начина, по който ги рекламираш. " Ето така, колеги, отговарят истинските модератори на попълзновенията на неграмотните амбулантни търговци.Ноооо... тук ми се струва, че Троя е превзета отвътре.

              Коментар


                #82
                ebrehu написа:
                http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=113719&page=1 :" По подразбиране От: Самоделни устройства за добавяне на водород при дизела Даже е обширно обсъждано тук - и за бензинови, и за дизелови. Ако потърсиш старателно - ще намериш няколко теми. Ако си дилър на такива "устройства" - имаш думата ми, че тук няма да продадеш нито едно, независимо от начина, по който ги рекламираш. " Ето така, колеги, отговарят истинските модератори на попълзновенията на неграмотните амбулантни търговци.Ноооо... тук ми се струва, че Троя е превзета отвътре.
                Колега, току що приключихме тестовете на автомобила на фирмата от която съм си закупил клетката. В тестовете участвах активно и аз, тъй като може да приемем че съм се "запънал" и също искам да получа отговор на въпросите които задаваш - дали става въпрос за мошеничество, дали съм луд, дали действат законите на физиката и прочие.Резултатите показаха следното:Тестов автомобил: Деу Ланос 1,4 бензин, конвериран на газ LPG, с обикновена газова уредба с изпарител.Автомобила е на около 600 000 километра, бивше такси.Автомобила шофирах лично аз, за да бъда 100% сигурен че резултатите ще са меродавни.Маршрут: Извънградско каране в участъка София - Калотина София.Начин на измерване:При изпразнена газова бутилка се сипва LPG за 5 лева (около 4 литра) и се кара до свършване на газта.Двама човека - аз (около 130 килограма) и момче от фирмата (около 80 килограма).Пробег: При работеща клетка с косумация около 20 ампера и произвеждаща около 2 LPM HHO газ.Заредихме газ за 5 лева на газстанцията на изхода на гр. Сливница и поехме посока София. Защо там? За да изгорим до 0 наличната в бутилката на колата газ и да проведем експеримента, се наложи да стигнем до Сливница.Стигнахме до Метро2 и там обърнахме. Поехме обратно в посока Сливница и на 49-тия километър газта беше свършила.Шофирах с около 100-110 километра в час, като намалявах на местата където имаше ограничения.След като свърши газта наново на същата газ-станция от същата колонка сложихме газ за 5 лева. Поехме по същия маршрут (Сливница - София - Сливница).Наново обърнахме на Метро 2 и малко след Божурище, на 31,9-тия километър газта свърши.За мен това изглеждаше невероятно. Превключих на бензин, след около 3 километра наново на газ. Колата вървя още около 4 километра и наново заглъхна.Този път пак обръщах на бензин, на газ, но не- до тук.Резултата е следния:с браунов генератор - 48 километра.без него - 36 километра.Допълнителен пробег - 12 километра.Колега, каня те съвсем официално да проведем теста в твое присъствие. Ще поканя и колегата от форума на БМВ, защото 1000 лева не са малко (хихихихихихихи)....От днес ставам дилър на тая фирма. В такъв смисъл че се убедих че всичко работи Защото си заслужава. Защото го видях със собствените си очи.Има и филмче, което момчето от фирмата засне с телефона си. Ще го сложат някъде в нета.Поздрави....
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар


                  #83
                  Откъде я намерихте тази барака за тестове - с над 4 литра да мине само 36 километра Малко да я бяхте вкарали първо в кондиция , че в това състояние едва ли може да я накара някой да прави друго освен да гори по-малко .Успешни продажби на дилъра и повече доволни клиенти , а за тези които все още вярват във фундаменталните закони - линка в подписа ми, там и за по-други методи на тестване се споменава
                  Brava 1.6 16V 103 10/97
                  http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
                  http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

                  Коментар


                    #84
                    Спирам да споря със "добре образовани химици" във форума.Днес от чисто любопитство направих постановка за водород и ...това нещо би съсипало двигателя за отрицателно време.Кара раздрънканите двигатели да пеят това ми напомня за едно време имаше един руснак Кашпировски.Идваше в България и правеше неходещите да прохождат,незрящите да прогледнат.Ама тогава народа беше склонен да повярва на всичко,беше времето на вестник Психо и НЛО,на полтъргайстите и хората които си "лепяха" вилици и лъжици по дланите и те не падаха.Беше криза.Ама те умните глави са казали и написали в дебелите книги-един народ по време на криза е склонен да повярва в какво ли не.Това е естествена защитна реакция на човешката психика.Просто човека така е устроен.По този начин той търси изход от неподвластната нему ситуация.Та така докъде стигнах с "перпетум мобиле" устройството.Консумацията на ток е толкова голяма,че това "дето ще помогне на горенето" да ти излезе през носа.Значи взима 10 ампера(минимум)ток ама много помага за горенето .Вие знаете ли каква температура на горене развива водорода...във въздушна среда гори с ~2200 градуса по целзий(за сравнение-бензина и пропан бутана горят с ~950 градуса по целзий).Този двигател дето ще работи с "плацебото на Браун" тежко му и горко,ще се баталяса за нула време Който едно време е отсъствал от часовете по химия сега ще се радва на електролизата като малко дете,ама всяко чудо за три дни.И това ще отмине и ще се забрави като песен на Сашка Васева
                    Fiat 1.4 12V
                    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                    Коментар


                      #85
                      Това, че твоето "перпетум мобиле" харчи мин. 10А за да може да опиташ нещо..... доказва само, че не можеш да си сглобиш нещо по добро. До тук доказа, че само те бива на клавиатурата

                      Коментар


                        #86
                        аз не мога да разбера, що повечето защитници на теорията са новорегистрирани с по 1-3 -5 мнения???ако измислят нещо, та двигателя да върви с морска вода, дето ми е наблизо и мога с кофи да си я взимам, пак няма да се пробвам...аман от мошеници...
                        Fiat Punto 1.1-Синята птица
                        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                        Коментар


                          #87
                          KGT написа:
                          Откъде я намерихте тази барака за тестове - с над 4 литра да мине само 36 километра Малко да я бяхте вкарали първо в кондиция , че в това състояние едва ли може да я накара някой да прави друго освен да гори по-малко .Успешни продажби на дилъра и повече доволни клиенти , а за тези които все още вярват във фундаменталните закони - линка в подписа ми, там и за по-други методи на тестване се споменава
                          Колега, без значение дали е барака или не, тестовете показаха точно това.Не виждам нищо ненормално в харченето на бараката, 11,5/100 на дълъг път. (това показва 36 километра срещу 4,19 литра).Изпарителя и е чисто нов. Ходила е на газаджии в Аргус за реглаж.Мотора е на над 600000 километра.Хайде заповядай с твойта кола, да направим тестове с нея.Междудругото, утре ще проведа тестове и с моята Алфа, днес специално за теб ще се постарая да оправя системата, надявам се че кола 2007 година, common rail, за която съм дал няма да казвам колко пари няма да ти е барака?А пък теста с колата на фирмата ще бъде проведен и пред нотариус, за да бъде все пак официално документиран и удостоверен.
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                          http://forum.fiat-bg.org

                          Коментар


                            #88
                            zgabrovski написа:
                            Колега, без значение дали е барака или не, тестовете показаха точно това.Не виждам нищо ненормално в харченето на бараката, 11,5/100 на дълъг път. (това показва 36 километра срещу 4,19 литра).Изпарителя и е чисто нов. Ходила е на газаджии в Аргус за реглаж.Мотора е на над 600000 километра.Хайде заповядай с твойта кола, да направим тестове с нея.Междудругото, утре ще проведа тестове и с моята Алфа, днес специално за теб ще се постарая да оправя системата, надявам се че кола 2007 година, common rail, за която съм дал няма да казвам колко пари няма да ти е барака?А пък теста с колата на фирмата ще бъде проведен и пред нотариус, за да бъде все пак официално документиран и удостоверен.
                            колега, за 1,4 нормалния разход при такова каране е 6-8 на 100 газ. за да се измери разхода и той да покаже нещо, бутилката трябва да се зареди докато изключи клапата, след като се навъртят Х километри - да се зареди пак докато изключи клапана и да се види колко литра са влезли. това със сипването за 5 лв са алабаланици.за да е верен и твоя експеримент , трябва да заредиш нафта до горе а не да гледаш показанията на бордовия компютър.другото което искам да те питам е колко пари си дал до сега за тая инсталация. и съзнаваш ли че производството ти на газ е константа , т.е. под товар двигателя ти консумира такова количество въздух и гориво , че тоя ННО газ влизащ в двигателя е пренебрежимо малко.ето тука има тест на едноцилиндров дизелов 1-литров атмосферен двигател с директно впръскване. тестът е правен от българи от русенския университет дори и показва увеличение на мощността от 15% при добавяне на ННО. забележи обаче че1-никъде не се казва че газа е произведен от алтернатора на двигателя2-количеството газ е 240л/ч или 4л в минута3-измерването е при константни обороти и товар4-тези 15% не са ли заради ниската мощност на двигателя, щото реално това е половин киловатhttp://www.fisita.com/students/congr...apers/sc11.pdf

                            Коментар


                              #89
                              Не знам какво по-добро да сглобя,ама като гледам тези готовите клетки по сайтовете дето струват към 500 лв консумират 30-40 ампера...Аз се надявам,че компаниите в скоро време ще разработят технологии и те ще бъдат масово прилагани в автомобилостроенето.В никакъв случай не отричам,че това има бъдеще.Обаче "направи си сам" няма да стане.Тоеа тука си е преоткриване на електролизата и радостта,че е постигнат някакъв ефект-мехурчета.За жалост целият ефект е плацебо.Т.е. има водород ама всичкото спестено гориво ще отиде да се захрани клетката.Преливане от пусто в празно.Да взема и аз да си бодна едно такова в колата,ама ще го зареждам с минерална вода от Горна Баня :D така може да ми даде и по-нисък разход на вода,нещо като да сипваш SHEll VPOWER на бензин например. :D Има и едно друго"вълшебно устройство" ,ако си го добавя и него разхода ми спада с още около 30% :http://dnes.aukro.bg/neo-soket-neo-s...518111770.html ,оттук също ще си взема малко теблетки (спестявам 14% гориво) :http://www.blitz.bg/article/11806,слагам и това (оттук спестявам близо 18% гориво): http://hho-hydrogensystems.com/40-%D...осметка - от Браун генератора спестявам 40%+30%+14%+18%=102% спестено гориво.На плюс съм 2% на всеки 100 км.Отивам сипвам за 10 лв. бензин и след около 20 000 км по мои изчисления ще трябва да започне да прелива от резервоара. Ако пък сложа и това равен няма да имам :http://savefuel.tradernet.bg/index.p...odid=15,ама няма да го слагам да не ми завидят,че вече става прекалена далаверата Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Една лъжа повторена 100 пъти става истина, както е казал Гьобелс
                              Fiat 1.4 12V
                              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                              Коментар


                                #90
                                zgabrovski написа:
                                Резултата е следния:с браунов генератор - 48 километра.без него - 36 километра.Допълнителен пробег - 12 километра.
                                Разход с браунов генератор - 8.33л/100кмРазход без него - 11.11л/100кмРазлика в разхода/икономия - 28%Прекалено хубаво, за да е истина!
                                Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

                                Коментар

                                Working...
                                X