Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ. Общо описание.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    +1 за превода и допълнителните обяснения. В другата подобна тема във форума писах, че много отдавна се занимавах с конструирането на хофманов апарат. Като същия ми се намира в гаража и го ползвам от време на врема за специфични заварки. По точно спойки защото това е точната терминология. Та aпаратчето е с мощност 1kW на 220V простата сметка за тока при 12 V излиза трябва да имаме наистина над 70А ток. Какъв генератор ще ви трябва? Коефициен на преобразуване на електрическата енергия в химическа 0,7. Загубите не са никак малко при условие че се получават около 500 kkal/h и то при максимално натоварване на клетката. Или това прави около 150 литра газова смес на час или меко казано идва че преработва около 60ml вода. На всякъде данните съм ги дал приблизително защото има много променливи които оказват влияние на производителноста като например температурата на електролита. А въпреки принудителното охлаждане след продължтелна работа вече имаме и водни пари които не съм си правил труда да отчитам за да получа идеални стоности. Е те такова животно нема всичко е търговска измама. Ама и аз нямам нито време нито нерви да споря по форумите и да обеснявам. Оставям на вас да си интерпретирате резултатите и да сметнете каква енергия получавате. И другото за разлика от сайтовете в които се рекламират такива клетки аз съм реален потребител на този форум и мога да бъда намерен и да предоставя на който иска техниката за тестове.
    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


    http://vbox7.com/play:124bedab

    Коментар


      #47
      ebrehu написа:
      Въпросът не в това колко точно процента е икономията или подобряването на ефективността. Въпросът е в това, че не е възможно да получиш тази енергия. Не можеш дори и 0.0001% да подобриш. Авторът на оргиналната статия го е написал много добре. Имам само една "забележка" към него- трябвало е да спре до Първи закон на термодинамиката, той обяснява всичко. Обяснява го на тези, които могат да мислят, а за останалите положението е безнадеждно. Имайте предвид, че по едновремешната учебна програма този принцип сме го учили в основното или средното училище. Не е необходимо да си учил много, а да си учил качествено. Авторът с това, че е разширил статията, сега дава основание да се хващат за конкретни числа. Разберете, че не може да си нахлупиш една тенджера на главата и да се набереш на нея. Това е все едно в една електрическа схема сумата от всички мощности да не ти излезе нула или балансът на един счетоводител да не излезе нула. Има само един извод- сбъркал си или не можеш да смяташ. Когато си сложиш аудио в колата, започваш да разходваш повече гориво- азбучна истина. Това, обаче го правиш, защото "кефът цена няма". Когато си сложиш електролизна клетка, правиш същото. Претенциите, че получаваш повече енергия, отколкото си вкарал за електролиза са пълен булшит. Просто си имаш една гъзария повече в колата. Както съм казал в предишната си публикация, не отричам необяснени неща, нито си въобразявам, че вече знаем всичко и наука спира да открива новости. Оригиналната статия е от 2008. От друга страна пък Юл Браун се занимава с този проблем от 50-60-те години на миналия век. Та, въпросът ми е как досега за толкова много време не видях нито едно читаво обяснение на нещата. Какво разбирам под читаво? Ами Блез Паскал казва: "Налягането, което създава флуид не зависи от количеството му, а от височината на стълба, който формира". Тогава никой не вярва. Човекът разписва закон, а и го доказва емпирически като пръсва яко наковано и засмолено буре само с една чаша вода, но образуваща висок воден стълб. Айнщайн казва, че масата може да се превърне в енергия и обратно- отново смях в залата, докато с една шепа плутоний не събарят два града. Казва също и че силната гравитация изкривява пространството- голям смях в залата. Докато при едно слънчево затъмение емпирически не показва, че огромната гравитация на слънцето изкривява светлината от далечна звезда. В нашия 21 век, когато Интернет глобализира света, как всички обяснения по случая са винаги съпроводени само с обещания и винаги се говори само за пари. Да знам, че в света всичко е пари, но по странно съвпадение никой велик откривател не е открил нещо за пари. И как така тези "добри" хора, които обещават небивалици след време изчезват. Може би "световната конспирация" ги избива. Или просто им писва да се занимават с глупости. Или пък като се понапечелят се скриват от недоволството на измамените.Като заговорих за Айнщайн, да ви кажа, кога можеш да спечелиш повече енергия, отколкото си вкарал в един процес. Засега, начинът е да предизвикаш ядрен разпад и да ползваш вътрешната енергия на веществото, което преминава в по-ниско енергийно състояние и същевременно отделя енергия. Това става например като бомбардираш с неутрони определени енергийно нестабилни химически елементи- уран, плутоний и др. Така работят АЕЦ-овете и атомните бомби. Но по сайтовете за "HHO-измама" поне засега не съм видял някой да предлага мобилен ядрен реактор. Да не говорим, че за да предизвикаш разпад на водата, ще ти трябва доста повече енергия, отколкото за урана. Не говоря за химически разпад на водата на H2 и О2, а за ядрен разпад. По просто казано, това е като един огромен камък, който по стечение на обстоятелствата е застанал "на кантар" на ръба на пропаст, но не пада. Отивате и го бутвате с един пръст. Той пада и долу при удара си в земята отделя енергия, която вие използвате. Камъкът е Урана, пръстът ви е неутронния потокок, а там долу е "АЕЦ-а". Само дето всичко това не противоречи на Законите на термодинамиката, на квантовата физика, На теория на относителността и на каквото си щете още. Като заговорих за закони, забележете, че науката не е религия, която "като му дойде времето" се отмята от нещо казано преди векове, защото вече не й утърва. По-новите закони и теории, коригират и доразвиват съществуващите, но да речем за по-високи скорости или по-високи енергии, но не ги отричат.DEMENTOR, извинявай но аз не съм от село и ползвам интернет от момента, в който във всеки град имаше само по три dial-in точки и скоростта беше 2 дискети в час . Та, като се поразходя из "глобалното село" си оформям картинката. Ти си от тези дето правят кинти от тази работа, бе човек. ’Що не каза отначало? Dementor означава някой, който кара някого да полудява. ХОРА НЕ ИЗПАДАЙТЕ В ДЕМЕНЦИЯ ОТ АЛЧНОСТ! СТЪПЕТЕ НА ЗЕМЯТА!
      Колега, радам се за теб и твоите мнения.Хайде да ми изкоментираш моля те следното:1. Изгаря ли 100% горивната смес, която се подава в ДВГ?2. На какво се дължи миризмата на бензин (нафта, газ) като застанеш на ауспуха?Как ще ми обясниш че вчера бях свидетел на следното:На джип РейнджРоувър, от старите полицейски модели, наблюдавах инсталирана клетка. В момента в който се махнеше притока на газ, пушека от ауспуха ставаше сив.Пред мен направиха следния опит:На същото място подадоха приток на пропан бутан от обикновена бутилка. Количеството пропан-бутан беше същото като брауновия газ. Ефекта беше същия!Никой не твърди че с водородна клетка ще подкараш колата. Брауновия газ се разглежда като катализатор на горивния процес. С помощта на който катализатор се оползотворява на 100% подаденото фосилно гориво.Моля те коментирай темата в тази насока. Никой не оспорва нито физичните закони, нито нещата които цитираш.Аз съм склонен на всякакви експерименти, стига да постигна икономия. В моемнта усещам че карам без клетката. По джоба. Другата седмица се надявам че най накрая ще завърша всичко по колата, след като си купя и казанче от тук, и оправя всички бози по това което творих сам.Моля те прочети и коментирай също така и това което колега упомена в друга тема - за бус с който е постигнал от 10-11 7-8/100 разход.Моля и други колеги с инсталирани клетки да се включат в темата!И накрая - моля те, обясни, всички, които пишат и четат в този форум, глупаци, наивници и шарлатани ли са?
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #48
        Уважаеми ebrehu. Смятам, че пръв вече изясних в тази тема по назад, че от електролиза не може да получим никакава икономия в никой автомобил, че горивото не се замества с водород и че според това, коетo знаем от съвременната физика не може да постигнем нищо с HHO клетка. Описах и как със пъти повече водород вкаран в двигателя може само да заместим част от горивото, но нищо не се променя в процеса на горенето. Поне, четете каквото съм писал, за да е коректен дебата. Последната година в гимназията реших да запиша инженерна физика и изкарах 4 отлични оценки на изпитите закандидатстване. Изкарах и 2 години инженерна физика в СУ, но до там. Радвам се, че се отказах от рано. Физиката не обяснява всичко и винаги има какво да се открие. С HHO клетката и HHO газ трябва да спрем да разсъждаваме и да се опитваме да разберем всичко. Скоро ще се разбере по-ясно дали има ефект или не, затова дори няма да коментирам въпроса. Само мога да кажа, че съм раговарял лично с хора правили си такива клетки и твърдящи, че са постигали до 30-40% икономия и мнго по-добро вървене плюс мног по-чисти емисии. Моя работа е дали да им вярвам и до колко, и си е лично ваша работа дали и колко сте сигурен, че това е абсолютно невъзможно. Все пак на фона на десетките изобретения още от врмето на Тесла и преди него, защото за първи път е показано как двигател работи с вода, която гори още през 1914 , вече почти 100 години по-късно има само едно неш,о в което не просто вярвам, а дори не нужно да вярвам. Никое правителство не иска да имаме свободна енергия и конспирацията е много сериозна. Едно от последните явни открития от преди 3 години е толкова революционно, че ако някой, което и да е правителство искаше да има свободна енергия и независимост от петрола, щеше да направи всичко възможно тази технология да получи развитие. Става въпрос за следното нещо - http://greentech-bg.net/?p=4291Според теб има ли нещо невярно в сайта на компанията http://www.blacklightpower.com и в книгите на откривателя. Кой каквото и да прави това време на контрол на енергията и използването на безумно абсурдни източници като петрол и въглиша , соларни панели, вятарна, ядрена и други енергии ще приключи. Това ще стане максимум до 20 години. Тоест аз казвам, че след 20 години сегашните ни технологии за добиване на енергия ще са абсолютно несъществуваши и няма кой да спре това да се случи.

        Коментар


          #49
          DEMENTOR написа:
          Уважаеми ebrehu. Смятам, че пръв вече изясних в тази тема по назад, че от електролиза не може да получим никакава икономия в никой автомобил, че горивото не се замества с водород и че според това, коетo знаем от съвременната физика не може да постигнем нищо с HHO клетка. Описах и как със пъти повече водород вкаран в двигателя може само да заместим част от горивото, но нищо не се променя в процеса на горенето. Поне, четете каквото съм писал, за да е коректен дебата. Последната година в гимназията реших да запиша инженерна физика и изкарах 4 отлични оценки на изпитите закандидатстване. Изкарах и 2 години инженерна физика в СУ, но до там. Радвам се, че се отказах от рано. Физиката не обяснява всичко и винаги има какво да се открие. С HHO клетката и HHO газ трябва да спрем да разсъждаваме и да се опитваме да разберем всичко. Скоро ще се разбере по-ясно дали има ефект или не, затова дори няма да коментирам въпроса. Само мога да кажа, че съм раговарял лично с хора правили си такива клетки и твърдящи, че са постигали до 30-40% икономия и мнго по-добро вървене плюс мног по-чисти емисии. Моя работа е дали да им вярвам и до колко, и си е лично ваша работа дали и колко сте сигурен, че това е абсолютно невъзможно. Все пак на фона на десетките изобретения още от врмето на Тесла и преди него, защото за първи път е показано как двигател работи с вода, която гори още през 1914 , вече почти 100 години по-късно има само едно неш,о в което не просто вярвам, а дори не нужно да вярвам. Никое правителство не иска да имаме свободна енергия и конспирацията е много сериозна. Едно от последните явни открития от преди 3 години е толкова революционно, че ако някой, което и да е правителство искаше да има свободна енергия и независимост от петрола, щеше да направи всичко възможно тази технология да получи развитие. Става въпрос за следното нещо - http://greentech-bg.net/?p=4291Според теб има ли нещо невярно в сайта на компанията http://www.blacklightpower.com и в книгите на откривателя. Кой каквото и да прави това време на контрол на енергията и използването на безумно абсурдни източници като петрол и въглиша , соларни панели, вятарна, ядрена и други енергии ще приключи. Това ще стане максимум до 20 години. Тоест аз казвам, че след 20 години сегашните ни технологии за добиване на енергия ще са абсолютно несъществуваши и няма кой да спре това да се случи.
          Изключително добро и премерено мнение!В тоя ред на мисли направих следната аналогия: Изказването на колегата ми прозвуча като клие на Майкрософт, в което се заклеймява използването на свободен софтуер... Според всички "трезвомислещи" хора, няма как да има такъв, защото как така някой без пари ще си играе да пише и усъвъренства нещата... Факт е обаче че милиони компютри по света работят с тази операционна система, версиите се усъвършенстват с всеки изминал ден и е само въпрос на време Майкрософт да загубят пазарния си дял..По подобен начин ми изглеждат нещата и с лекарство за една от най страшните болести на съвременното човечество - рака. Дълбоко съм убеден че има лекарство, открито е отдавна, просто и евтино е, и само факта че ще спре световен бизнес за милиарди пречи на това да се появи на бял свят..
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #50
            zgabrovski написа:
            Изключително добро и премерено мнение!В тоя ред на мисли направих следната аналогия: Изказването на колегата ми прозвуча като клие на Майкрософт, в което се заклеймява използването на свободен софтуер... Според всички "трезвомислещи" хора, няма как да има такъв, защото как така някой без пари ще си играе да пише и усъвъренства нещата... Факт е обаче че милиони компютри по света работят с тази операционна система, версиите се усъвършенстват с всеки изминал ден и е само въпрос на време Майкрософт да загубят пазарния си дял..По подобен начин ми изглеждат нещата и с лекарство за една от най страшните болести на съвременното човечество - рака. Дълбоко съм убеден че има лекарство, открито е отдавна, просто и евтино е, и само факта че ще спре световен бизнес за милиарди пречи на това да се появи на бял свят..
            да бе, само че за разлика от свободния софтуер, от свободната енергия се печелят яко пари или по-скоро от приказките за свободна енергия. ти колко пари си дал до момента за твоята инсталация.а горната компания какво да я коментираме. имат един патент за някакъв софтуер. другото ми прилича на оная пирамида с хапчето за пестене на гориво.

            Коментар


              #51
              Както е казал Боне Крайненеца: "Колко мъка има по този свят, Господи!" Момчета, уморявате ме! Който ме попита кой е Боне Крайненеца, печели електролизна клетка и една туба чешмяна вода да си я захранва.Първо, за тази нация все още има надежда, щом са останали хора като lov. Благодаря за подкрепата, lov! Присъщо на човека е да не вярва и да пробва, да търси, да греши и т.н. Да, оксиводородната газова смес гори. Да, има много интересни свойства. Да, има много неизследвани неща. Но аз не говоря за това. Аз обсъждам само възможността газът да се произведе в автомобила и в същото време да има ефективност от това. По-добре от вече написаното не мога да го обясня. Водороден двигател има конструиран отдавна и няма нищо чудновато, но той работи с външно гориво водород, забележете всички- ВЪНШНО, а не прозведено в автомобила. Все пак на най-упоритите ентусиасти, предлагам една много ценна далавера, но на никой не споменавайте, за да не ни я открадне световната конспирация.Ето я и идеята. Предполагам, че живеете в електрифицирано жилище. Предполагам и на Вас са Ви омръзнали големите сметки за ток. Купете си един алтернатор, и един постояннотоков електродвигател. Куплирайте механично двигателя с алтернатора и електрически изведете генерирания ток, за да захраните двигателя. Няма да се случи нищо. Сега завъртете силно оста на двигателя, да речем по камшичен метод или с манивела, и когато той завърти достатъчно генератора, за да произведе ток, го оставете. Двигателят ще върти алтернатора, той пък ще захранва двигателя и така ще си произвеждате ток. Сега вземе "излишния" ток от алтернатора и си захранете една крушка за мигач. След време може да се опитате да подобрите ефективността и да си включите едно малко котлонче, на което да си пържите яйца, например, защо не? Патентовал съм тази идея, но никой не ми обръща внимание. Имам сериозни съмнения, че КГБ, МОСАД и ЦРУ са си направили ООД, за да ми пречат. Моля Ви ползвайте я само вкъщи и не казвайте на никого.Това, уважаеми, се нарича със звучното латинско наименование perpetuum mobile и означава "вечно движение". И не се ласкайте, че сте първите поблазнили се от тази идея. Тя датира поне толкова назад, колкото механиката. Когато схванете разликата, между вашето перпетуум мобиле от една страна и от друга водородния двигател или ДВГ с водородна факла за подобряване на изгарянето (но с външен водород), тогава ще продължим спора. Пак да напомня, че аз не отричам Вашата играчка, само твърдя, че тя ще вдигне разхода, така както го правят фаровете, аудиото, климатикът...Не можете да схванете очевидното- ВАШАТА ИГРАЧКА Е ПЕРПЕТУУМ МОБИЛЕ и продължава да върви, само защото има добавяне на външна енергия. Осъзнаването на това е възпрепятствано от два фактора: 1. Че някой са се отказали да учат "инженерна физика" и с това са направили голяма услуга на човечеството; 2. В автомобила пъзелът е малко по-сложен и обърква, но в крайна сметка автомобилът е затворена система, която получава енергия от дизел/бензин и отдава на околната среда топлинна енергия (загуби) и кинетична (движение).zgabrovski, на теб ще ти отговоря отделно, защото публикацията стана много дълга, а ти задаваш много интересни въпроси.

              Коментар


                #52
                Ще си позволя да изкажа скромното си мнение (не съм учил инженерна физика).Колега ebrehu, чест и почитания! Винаги съм уважавал хората, които когато кажат нещо имат собствени, подплатени с наука аргументи. Почти съм съгласен с теб, казвам почти, защото... да кажем, че не съм инженер-физик. Какво имам предвид. Ще се съглася на 100% с теб, ако обаче говориш за идеалния вариант, т.е. ако иаме 100% усвоена входяща енергия. Мисля, че на практика е съвсем друго. Не разполагам с точни цифри и затова ще използвам някакво хипотетично число, например 50 - да кажем, че се усвоява само 50% от входящата енергия. Да кажем, че е достатъчно минимално количетсво ННО в горивната смес, за да вдигне този процент на ... 80%, например. Това означава, че ще се увеличат като стойности и топлинната и кинетичната енергии на "изхода" на системата, нали? И тъй като топлинната я регулираме в някакви що-годе постоянни стойности, означава, че ще нараства кинетичната. Е, добре де, според теб не си ли заслужава да се произведе това минимално необходими количство ННО (за подобряване на горивната смес, а не за цялостно движение на автомобила) с енергия, необходима за работата на фаровете на колата, ако това ще вдигне малко мощността, респ. ще намали разхода*? * - щом има разход, значи няма перпетум мобиле
                Stop giving directions, just say "Follow me."
                Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                Коментар


                  #53
                  Соки, за производство на тока, нужен за производство на газа се изразходва повече енергия, отколкото газа дава в комбинация с горивото.Дано не бъркам някой, но след като прочетох постовете на ebrehu стигнах до горното заключение.Мисля, че икономия на гориво ще има тогава, когато си монтираме по 1 слънчева батерия, която да произвежда газ.Все си мисля, че алтернаторите ни, немогат да захранят всички консуматори в автомобила + клетка.Представете си една комбинация:Къси + дълги + вентилатор на парното + перка за охлаждане + включени чистачки + стопове + мигачи + недай си боже и климатик и ще стане една...И все пак правете тестове с тези автомобили, стига само сме философствали
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #54
                    HHO системата, може да даде от 15 до 50 процента икономия на гориво. Алтернатора може да ти даде от 15 до 50% дигане на разхода. Това ли искаш да кажеш?
                    Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
                    Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

                    Коментар


                      #55
                      Така е, M5kov. Това е суперидея. Засега е скъпа, но не противоречи на законите на физиката и някой ден ще се реализира.sok1, така както предлагаш да си заделим енергийка, да я ползваме за да подобрим горенето и да постигнем по-добри резултати, така ни убеждават банкерите и спортния тотализатор, че може да стане. Заделяш 20 стотинки, те ти носят лихва и стават 22, и така докато станеш безмерно богат. Но аз питам, а откъде, по дяволите, дойде лихвата ти. Взеха я от някой нещастник, който е теглил кредит. Остави това, ами трябва да има и за този тлъст банкер да прави големи акита. Изводът- като теглиш чертата, балансът е 0. Ако не е, значи или някой печата кинти без покритие, или някой краде и ти просто не отчиташ този поток, но той съществува. Поне в нашата вселена и поне засега "енергия" не може да се "печата".

                      Коментар


                        #56
                        reter, питай някой чичко как спира тролейбусът. Ще се учудиш, че феродовите му спирачки са само за в краен случай. Защо си мислиш, че алтернаторът е един чекрък, който така си върти на воля. Мощността, която консумираш от алтернатора, плюс отделената от самия него топлина е равна на натоварването, което той ще окаже върху ДВГ. Прочети също и за рекоперация. Не полвайте Интернет само за масаж на пръстите по клавиатурата. Четете истински сайтове. Защо си мислите, че аз не искам да сте прави. Ама няма как. А който се съмнява кой какъв е, да разгледа из мрежата. Ставате жертва на невежи но изключително хитри хора. Пирамидите не ни стигнаха през ’90-те.

                        Коментар


                          #57
                          Някои хора повтарят като папагали едно и също като шопа, който знае, че такова животно като жирафа просто няма.Ще се опитам да бъда максимално кратък и ясен.Никой не говори за ПЕРПЕТУУМ МОБИЛЕ, не говори и за достигане на 50% ефективност на автомобила. Говорим за това дали с подаването на малко количество HHO газ заедно с въздуха, който влиза в двигателя може да се подобри нещо в процеса на горене и работата, която извършваме чрез това горене с 20-30% и да подобрим с толкова икономията, като едновремнно да имаме по-добри емисии на изгорелите газове. КПД-то и на доста съвременни автомобили в идеално техническо състояние често е 20-25%. Е ако го качим с 5% с помоща на HHO клетка, то тогава всичко това е възможно и в това няма нищо противоречащо на физиката и нищо паранормално. Е питам аз кой ще ме убеди, че е невъзможно. Чакам някой да ми обясни , че е невъзможно и аз да разбера, защо е невъзможно. Всеки средно интелигентен човек знае, че минимални количества на дадени вещества в сплавите променят коренно характеристиките на материала или минимално вещество като катализатор, може да промени в пъти скоростта на даден химичен процес. Но защо трябва да се приеме без никакво изследване, че HHO не газта може да повлияе на горивнив процес в двигателя. Аз съм приел, че може на базата на определени разговори с хора и 3-4 седмици четене из нета. Колегата ebrehu e приел, че всички хора , с които съм говорил са абсолютни лъжци и че никой не подобрил разхода и динамиката, емисиитеи нищо и с 1% на база на знанията му за закона за запазване на енергията, обаче, никой никъде не говори за този закон, защото сме мнооого далече от нарушаването му.Най-лошото е че за мен колегата ebrehu не говори по същество, отклонява се тотално от темата и за него предварително всичко е ясно и той всичко е научил още през 90-те и всичко е видял. На мен не ми е ясно и си го признавам. Както казва Сократ " Аз, знам че нищо не знам, но вие и това не знаете."

                          Коментар


                            #58
                            Практически нищо не можеш да подобриш при процеса на горене. Няма накъде повече.. Иии.. колегата ebrehu (за съжаление от една страна и за радост от друга) просто е прав. И всъщност говори по същество. И цялата работа от една гледна точка е ... много тъжна. Ма нейсе. Каквото такова. Не се заяждам с никого - както се казва - нищо лично. Има точни методи за определяне на изразходваното гориво. Не е сложно. Прави се постановка - "при равни други условия" с генератор, без генератор. Като докаже някой че е икономисал дори няколко стотин грама гориво - кебапчетата и бирата са от мен...))). А принципно спора е много стар. И толкова стари са и отговорите. На практика печалба има само за тези, които продават такива устройства. Така че отговорът на въпроса "Има ли полза от цялата тази работа?" е "Има..за някои..)))" И още нещо за разведряване..))). Заявявам съвсем отговорно, че автомобилът ми харчи от 0.1 до 2.5 литра на сто бензин А 95. Мога да го докажа във всеки един момент. Малката подробност е, че карам на газ... На бензин само паля. Ма последните две изречения можеше да не ги казвам и пак нямаше да излъжа...)))

                            Коментар


                              #59
                              Totko написа:
                              Практически нищо не можеш да подобриш при процеса на горене. Няма накъде повече..
                              Това беше най глупавото изказване което съм чел някога. Само се върни няколко години назад и пак напиши, че няма какво да се подобри в процеса :D Прочетете още малко и ще разберете, че този процес не зависи само от тока. Участват още неща, но никой не споделя

                              Коментар


                                #60
                                Тема за размисъл на ентусиастите . Както е известно водородно кислородната смес гори с имплозия т.е. свиване на обема . Виждали сме го и в час по химия смело възпламенявайки такава смес в стъклена мензура В кой момент от работния ход на двигателя според вас трябва да се случи тази имплозия за да се получи запазване и ускоряване на движението , в ГМТ преди работния ход както твърдите и както се случва без груба намеса в запалителната система или в ДМТ преди такта на компресия ? Говорим за идеалния вариант - изгаряне само на водородно кислородна смес , а как ще се отрази тази имплозия на експлозивното горене на горивно въздушната смес е вече друг въпрос . И втори въпрос - при идеална смес водород кислород получена при елетролиза остатъчния продукт на горенето е вода , откъде идва тогава допълнителния кислород който да се отчита от ламбда сондата за да е нужно да и се въздейства ?
                                Brava 1.6 16V 103 10/97
                                http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
                                http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

                                Коментар

                                Working...
                                X