Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ. Общо описание.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Водородни клетки. Браунов газ. Общо описание.

    Силата на алтернативните гориваПрофесор Илия Вълков или Юл Браун e учен от български произход. Роден е и е израстнал край Варна.Той e един от най­-големите български и световни химици на всички времена. Смята се за откривател на т. н. браунов газ и на цялата физико­химия на имплодиращото горене на брауновия газ със съпътстващото го отделяне на свободна енергия от физически вакуум и многобройните уникални свойства на този процес. Създаденият от него генератор използва водата като гориво. Като разделя молекулата на водата и после пак й позволява да се събере генераторът създава енергия, която може да изпари дори волфрам. Достижимите температури са над 6000 градуса, каквaто e температурaтa на повърхността на Слънцето. Няма друг контролируем процес на Земята, който да достига подобни температури.Илия Вълков бяга по политически причини в Турция през 1952 г. Там е арестуван по обвинение в шпионаж и е освободен след 6 години от агента на ЦРУ майор Браун. Сменя името си на Юл Браун именно заради това. Умира в бедност в Австралия.Няма енергийна криза, има криза от невежество" B.FullerИлия Вълков (Yull Brown)Американските учени Шон Монтгомъри и Греьм Смит попадат на любопитна информация за австралийския учен Юл Браун, който работел върху нова технология в Калифорния. Свързват се с него и го посещават. Браун е създал смес от водород и кислород с удивителни свойства, за които няма научно обяснение. Ученият споделя с гостите си, че в Отава има генератор, който произвежда неговия газ.Монтгомъри отива в Канада и там демонстрациите на Брауновия газ направо го зашеметяват: искра запалва пламък от малка горелка. Слагат отпред дървена плоскост и той веднага прогаря в нея малка чиста дупка. Същото се случва и с метален лист, а после и с мраморна плоча. Всеки би предположил, че пламъкът е горещ като на ацетиленова горелка Но горелката на Браун била само леко затоплена и МОЖЕЛА ДА СЕ ДЪРЖИ С ГОЛА РЪКА почти до дюзата! Подлагат волфрамова пръчка (волфрамът кипи при 6000 градуса), блясва бял пламък и пръчката почва да се изпарява. Другият й край обаче остава студен и може да се държи с ръка. Подлагат тухла и тя първо се гледжосва, после започва да се топи. Към друга пламъкът запоява парче стъкло, към него мед, а към медта - парче стъкло. После през всичките спойки пробива идеално гладък отвор. Късче америций 241 който излъчва 16 00 кюри радиация в минута след 2-минутно излагане на пламъка става почти безвреден, колкото е фоновата радиация.Но любимата демонстрация на Юл Браун е ДА ИЗМИНЕ С КОЛА 1600 КМ БЕЗ ГОРИВО само бидон с 4 л. вода и две Браунови батерии, които преобразуват водатата в газ. Брауновият газ е получен чрез електролиза на водата, при която водородът и кислородът се разделят. Това не е нещо ново, нито сложно - електролизата е открита преди близо два века от Фарадей. Новото е, че когато двата газа след това се смесят, дори под налягане, те не експлоадират, а се свързват мирно и тихо. "От вода и пак на вода с чиста енергия, която може да пречисти водата, въздуха, храната, въобще света." Така Браун формулира сам своето откритие.Пламъкът на двата газа е с особени свойства: без да използва кислорода наоколо, той може да реагира и да топи всякакви материали - реже стомана като кашкавал, топи и споява, изгаря и разгражда радиоактивни и токсични отпадъци, прави от водата гориво, произвежда електричество, създава вода в пустинята, суши въглища, пречиства рудата и т. н. - безброй приложения във всички области на живота. При това ПЛАМЪКЪТ СЕ ,,ДЪРЖИ" КАТО РАЗУМНО СЪЩЕСТВО - сам повишава или намалява температурата си според материала, който се поднася пред него. Тези свойства на газовата смес още не са разгадани и описани в научно издание.През 1977 и 1978 г. Юл Браун патентова своя газ и генератора за него в Австралия и в САЩ. Въпреки огромния научен и медиен интерес обаче, въпреки многото демонстрации, лекции, семинари откритието не е прието и до днес Все още липсва обяснение защо пламъкът действа избирателно към всеки материал и в каква реакция влиза с него. Хипотезата, че водородът и кислородът се държат не в обичайното състояние, не стига да обясни това странно поведение, което сякаш е извън физичните и химичните закони.През 1981 г. Юл Браун основава фирмата ,,Brown Energy" в Сидни и започва да прави генератори. През 1984 г. продава първия на Китай, където и досега го използват за изгаряне на радиоактивни отпадъци. Генератори има и в Южна Канада. Производството на единични бройки обаче е скъпо и Браун пуска фючърсни акции. Събира огромна сума, но не я използва рационално. Той разбирал от наука, но не и от бизнес. Освен това бил необщителен, даже параноик - страхувал се да не откраднат изобретението му, затова отказал офертите за съвместна дейност, фирмата му стига до фалит и избухва скандал. В него към излъганите вложители се присъединяват скептичните учени, както и конкурентните газови и автомобилни концерни. 1. Какво е HHO? HHO е газ, който се нарича оксиводород. Той се състои от две части водород и една част кислород.Добавянето на молекула кислород прави по-лесно горим оксиводорода в сравнение с чистия водород.2. Каква горивна ефективност ще получим при горенето на този газ? Повечето потребители правят икономии 20-30% от разхода на гориво. Има случаи на по-добри резултати.3. Какво предимство има HHO, когато се използва в двигатели с вътрешно горене, като допълнително гориво? Има много предимства. Оксиводородът намалява разхода на гориво чрез повишаване на октановото число и допринася за това горивната смес да изгаря по-пълно и ефективно. Увеличаването на октаново число води до увеличаване на мощността, по-ефективното запалване на горивото, което съответно намалява разхода. HHO горивото на практика помага и за намаляването на вредните емисии от горенето, за премахване на нагарите вътре в двигателя. Вредните емисии след изгарянето на оксиводорода, всъщност са само чиста вода. Така че, Вие пестите гориво, пестите пари и опазвате околната среда.4. Може ли хибридната система да предизвика ръжда или корозия в двигателя или в изпускателната система? Абсолютно невъзможно, тъй като създадената горивна смес произвежда достатъчно топлина по време на горенето, така че оксиводорода се преобразува обратно във вода след изхода от изпускателната система.5. Може ли тази система за подобри ефективността на моя двигател? Да, инжектирането на HHO в двигател с вътрешно горене ще помогне с почистването на вътрешните части на двигателя. Това ще повиши въртящия момент и мощността и ще намали въглеводородните емисии, които до момента изпускате във въздуха. Оксиводородът изгаря по-бързо и по-чисто, отколкото бензина или дизеловото гориво в двигателя. Той прави така, че автомобилът ви да върви по-гладко, да бъде по-мощен, да има по-дълъг живот, да работи на по-ниска температура и да е по-ефикасен от всякога.6. Работи ли с дизел, бензин, газ или метан? Да, той ще работи с всички с всички горива, с които работят двигателите с вътрешно горене, използвани в момента.7. Дали оксиводородния генератор предизвиква в краткосрочен или дългосрочен план вреда на моя двигател? Не, генераторът за оксиводород, не създава никакви проблеми в двигателите. На практика водата няма достъп до двигателя. Тя се използва от генератора, който чрез електролиза я преобразува в оксиводород, който влиза в мотора през въздухосмукателната система. На маркуча, който подава HHO газта има и възвратен клапан, така че проникването на вода в двигателя е абсолютно невъзможно.Резервоарът за дистилирана вода, в която се добавя малко количество калиева основа, която подобрява електролизата, е напълно отделен от двигателя и неговата оригинална горивна система.8. Защо производителите на автомобили не са въвели тази технология в производството? Докато цените на горивата са все още ниски ще има малко финансови стимули за тази система. Патентите на Стен Майер не допринасят за обществен контрол върху тази енергия. Проектирани от самото начало да работят само с тази технология, превозните средства ще могат да се движат на 100% с вода. Нито производителите на петрол, нито правителствата искат да видят една индустрия за милиарда долара унищожена. Петролните компании отчитат най-големите печалби от която и да е друга промишленост на земята.9. Какъв тип рутинна поддръжка е включена? Допълване на резервоара с дестилирана вода е задължително. На всеки 1000 km ще трябва 1 литър вода. На всеки 3-6 месеца в зависимост от размера на употреба, се препоръчва да се отцеди и промие системата и да се заменя с прясно дестилирана вода и електролитен катализатор.10. Какъв е използваният електролит? Най-добрият електролит е КОН (калиева основа), много евтин и лесен за намиране.11 Замръзва ли електролита през зимата? Не, ако се добавят около 20-25% изипропилов алкохол в резервоара, ще се избегне замръзването през зимните месеци.Изопропиловият алкохол е най-добър като характеристики и не пречи на добрата електролиза във вашият генератор.12. Ами, ако не използвам дестилирана вода в моя генератор? Дестилирана вода е чиста вода. С другите видове вода като чешмяна вода, минерална вода, езерна вода, морска вода и т.н., генераторът ще работи, но това ще доведе също така до лесно нанасяне на минерали и примеси които има във водата и електролита ще се превърне във вряща"кал" . Тази кал ще се налепи по плочите на генератора и ще действа, като изолатор причиняващ по-ниско производство на HHO газ. Същото се отнася и за много други видове катализатори, особено за катализатори, съдържащи натрий, сода или натриева основа. Натрият бързо ще се замърси плочите на генератора и той ще стане неефективен.13. Може ли оксиводороденя генератор да се взриви? Вашият генератар ще произвежда оксиводород според количеството , необходимо за вашият двигател и единственно и само, когато колата е в движение или мотора е запален. За разлика от резервоарите под налягане , с които са снабдени други газови устройства, вие ще имате само една малка част от оксиводород в системата, в която не е необходим резервоар за складиране на газ.14. Има ли техническа поддръжка за моя HHO генератор? Да. Сериозните производители/вносители предлагат такава.15. Има ли някакъв вид гаранция, която идва с моя HHO генератор? Да, от 1 *една година 100% гаранция+ за части ремонт или замяна.16. В случай на катастрафа ще се взриви ли моя оксиводороден генератор? Абсолютно не, всичко, което може да се случи, е че ще има вода и електролити на земята.17. Можем ли да се използва този генератор за агрегат за ток ? ННО генераторът може да се използва при всички термични мотори и устройства работещи с петролни горива.18. Каква е продължителноста на живот? По принцип фирмите производители предвиждат от 5 до 10 години живот за самите генератори.Те са произведени от най-висококачествена неръждаема стомана. По-малка е гаранцията на електрониката съпровождаща генераторите.19. От какво се състои системата?- Клетка - В зависимост от обема на Вашия двигател - 9, 11 или 21 Пластини, може и няколко клетки в серия;- Резервоар / Бъблер - Съда в който се съхранява електролита;- Импулсерн регулатор на тока;- Реле за прекъсване на захранващата верига;- Фитинги и маркучи;- Скоби за водни съединения;- Обратен клапан;- Опционално - емулатори за MAP/MAF и Ламбда сонда20. Може ли сам да си монтирам водородни генератор? Да. Може. Монтажа е лесен и отнема не повече няколко часа. Има детайлни инструкции за това както от проиводителите, така и в интернет.***Модерирано***Ето и още информация - Как сами да си направим водороден генераторЕто и други фирми предлагащи подобни неща на пазара:***Модерирано***
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    #2
    Прилично описание на системата , но тук в БГ има хора постигнали много по-добри резултати от 20-30% и са доста напред с нещата. А много ми е интересно как се синхронизира производството на газ спрямо оборотите / нуждите на двигателя/?Относно т.13 МОЖЕ и се получава много по-лошо от обикновена газ , ако колата не е наред или системата за оксиводород е неправилно подбрана или монтирана .

    Коментар


      #3
      Да. Възможни са и по - добри резултати.Идеята е да се популяризира темата, тъй като според мен цените на горивата няма да намакяват, а напротив - ще растат с всеки изминал ден!Какво мога да добавя повече:1. Водородната клетка не е "Перпетум мобиле". В никакъв случай не можем да предположим че е лесно да се постигне кола изцяло на водород, макар че има описани и такива неща в нета. За съжаление, един от хората постигнал подобно нещо умира при загадъчни обстоятелства, а друг, който също е реализирал подобна система мистериозно се разболява от рак...2. При подобни клетки, целта е да се постигне пълноценното изгаряне на автомобилното гориво, а от там и увеличаване на мощността на двигателя и намаляване на разходите. Използва се "излишния" ток от алтернатора, който така или иначе го произвежда. За целта е добре да се помисли за намаляване на останалите консуматори в системата - например чрез замяна на крушките с по маломощни, замяна на габаритни светлини с диодни такива и др. подобни мерки.3. Целта при подобни системи е постигане на максимално количество газ с минимално количество енергия. Най сирурния начин за това е чрез ограничаване на тока протичащ през клетката с ШИМ-модулатора. Макар че при мен се оказа че клетките (2 на брой) не консумират повече от 15 ампера.4. Много по добре е да се използва Калиева основа (KOH) като катализатор. Макар че и натриевата (която се продава във всяка железария) върши същата работа, но предизвиква корозия в клетката....
      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
      http://forum.fiat-bg.org

      Коментар


        #4
        Използва се "излишния" ток от алтернатора, който така или иначе го произвежда.
        Няма излишен ток при алтернатора.

        Коментар


          #5
          Съгласен съм с популяризирането. Но само с 1 PWM няма да се случат нещата. Знам го от личен опит , карам вече 3 години с такава система и нещата са много сериозни . Неможе да се гарантира тази икономия , на някоя кола дори може се получи преразход.За екологичност е супер , но засега още не освобождават от данък за екологичност.Емулатори за MAF и ламбда не са нужни , трябват коректори за същите , а те не се произвеждат или внасят .Също така не е и маловажен факта , че се вдига мощността на двигателя , за неопитен шофъор е много опасно .

          Коментар


            #6
            Не е ли това коректора?С бензинов двигател ли си?Вчера говорих с един колега с бензиново пунто, мисля че беше 90 коня... При него вървежа е станал супер, но има само 10% икономия... И то на дълъг път...Не е правил дистанционната втулка на ламдата, както е описано тук.
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
            http://forum.fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              Незнам какво има в кутията на това изделие , но имам документация за такова изделие и съм го правил не веднъж.Не с дизелов двигател съм 2,4ТД , постигал съм разход от 4/100 градско и 3,2/100 извънградско, а колата не я жаля . Но когато има икономия може да се вдигне мощността на двигателя и да се кара по-динамично , вследствие на което пренебрегнах икономията и се възползвах от мощността, въртящият момент е толкова голям , че до 3-та предавка колата губи сцепление , а тампоните на двигателя се късат постоянно.За да съм честен знам какви клетки продаваш и от къде са , те имат добър търговски вид , но материалите от който са изпълнени не са тези които са нужни за 10-20 години работа , добрата клетка е вечна......Втулката на ламбдата не помага , това е мит ,както и много неща написани за клетките.

              Коментар


                #8
                В интерес на истината не ги продавам аз Определено не са за 10-20 години работа, това е ясно. За тези периоди клетките трябва да са титаниеви, но също така ме съмнява че някой планира да кара колата си 10-20 години.....Въпреки че системата позволява да си я демонтира човек и да си я сложи на следващата кола....Колега, би ли споделил своя опит, постигната икономия е впечатляваща. Искам и аз такава, обещавам да не натискам педала и да късам тампоните Тези клетки според спецификацията им са изпълнени със стомана 316L, което им гарантира сравнително дълъг живот... За мен 3-4 години са ми напълно достатъчни..И още веднъж - респект, ако си постигнал това. За много хора брауновия газ е измишльотина. Петролния монопол има сметка да ни продава скъпите горива. Държавата - още по голяма, от ДДС и акцизите които получава.За мен и 10% ефективност са ми напълно достатъчни. До момента съм дал около 700 лева. Давам по 600-700 на месец за нафта, и то по старите цени, сега може би 700-800 след корекцията им... 10% Икономия означава след 6-7 месеца да съм изплатил системата. А 20? Не ми се мисли....
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                http://forum.fiat-bg.org

                Коментар


                  #9
                  Пусни си скайпа , там вече ти писах.Да системата е страхотна и наистина бензиновия двигател може да се движи само с този газ. Проблема е да се синхронизира с въздуха - константно количество газ да се подава в двигателя без значение на какви обороти е той със или без турбо.За новите коли с компютри това е най-големия проблем , а ламбда сондата внася още по-голямо неудобство в настройката.Работя отдавна по въпроса ,но хората мислят че това е майтап.Колкото по-голям е двигателя ефекта е ..............

                  Коментар


                    #10
                    bill72 написа:
                    Да системата е страхотна и наистина бензиновия двигател може да се движи само с този газ.
                    Да спор няма, че двигател с вътрешно горене може да се движи с такъв газ. Система за по малко от 1000лв няма да задвижи двигател на един обикновен автомобил, поне за сега.

                    Коментар


                      #11
                      Напротив , може да го задвижи.Но за целта трябва да е запознат човека с физика , химия , механика ,ДВГ и разни други.Най-важното е да се излезе от общоприетите норми.

                      Коментар


                        #12
                        Не искам да влизам в спорове с теб, но по тази логика то тогава вече да е направено.Наистина може, но не и с тези размери. Ако си дърпаш ремарке ще стане

                        Коментар


                          #13
                          Да направено е и не е по-голямо от куфар за инструменти .

                          Коментар


                            #14
                            Потвърждавам - видях го с очите си
                            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                            http://forum.fiat-bg.org

                            Коментар


                              #15
                              Петролният монопол е голяма и гледа да убие всякакви такива зародиши на революция zgabrovski, все още чакам резултати
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X