Здравейте,Имам Марея 1,8 16V с газов инжекцион BRC , и имам сходен проблем. Сутрин трудно пали, оборотите в първите пет секунди са около 200- 300. След това се оправя и няма проблем. Като е топла, или недостатъчно изстинала пали нормално. Като позагрее и мине на газ, се усеща пък липса на пълната мощност. От около 1000 оборота до към 2200 е плавно ускоряването, и чак след това има пълна мощност. Ходих на компютър и нищо ненамериха. Сменихме свещите профилактично и пак нищо. Преди година и половина имах същия проблем на газ и се оказа полузапушен инжектор на четвърти цилиндър. Такова приключение- четири часа в BRC- София не можаха да намерят кой инжектор да сменят, понеже на място си работи нормално, на място се форсира перфектно. Спомних си че при едно прекъсване, вдигнах предния капак и маркуча на четвъртия цилиндър се беше заскрежил. Смениха инжектора и всичко се оправи. Сега като започне да прекъсва на газ, спирам да видя има ли заскрежен маркуч, ама няма. Та питам за някакви идеи за трудното палене на бензин, откакво може да е, и трудното ускоряване на бензин.Предварително благодаря
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с газ ( няма мощност ) и бензин на Марея 1,8 16V
Collapse
X
-
Здравей колега, аз съм същия автомобил с обикновенно АГУ и проблемът е абсолютно същия. Трудно пали на бензин, плавно ускорява, добра мощност като набере. Та, след близо 1 година, успя ли да разбереш какъв е проблема, че ми е доста интересно.Аз бях ходил при един мастер да ми чусти уж с ултра звук дюзите. След него, колата стана перфектно, палеше на бензин само докато чукна. Обаче, човека ми каза, че след известно време пак ще започне да пали по-трудно, а именно заради дюзите т.е. трябва по-често на бензин да се кара. И разбира се, въпреки профилактиките ми(загравяне на бензин след палене, добавяне на добавки в бензина, каране на бензин) Мареата отново си започна да пали трудно на бензин и то за по-малко от 1 година след почистването на дюзите. Сега друг е въпросът, колко УЖ качествено ми ги е почистил, може и да не ми са почистени толкова добре, кой ти знае. Та така общо взето. Все пак, ако още я караш тази кола, би ли споделил дали си намерил решение на проблемите с нея в тази насока?Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
-
Според мен проблема ви не е в инжекторите. Моите не са чистени никога, и нямам проблем с паленето и мощността. Погледнете ги на осцилоскоп, човек, който разбира, може добре да се ориентира за механичното им състояние от графиката. Ако откачиш акумулатора за известно време, след това не пали ли нормално? Не съм 100% сигурен, но мисля, че на нашите двигатели адаптацията им се нулира така.
Коментар
-
Тцъ, не се нулира нищо с откачване на нашите двигатели, грешките се чистят със сотф.Колегите да си погледнат генерациите за проблеми/запушени или с много дупки/, и ако нямат катализатор или резонатор да си сложат и колата ще заспи.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз съм със същия автомобил като двигател, но с обикновенна газова БРЦ, паля всеки път на бензин и тогава обръщам, нямам катализатор, нямам проблеми с паленето особенно на студен двигател е чакмак. Колегата проблема му с паленето на бензин е от позапушени дюзи предполагам, а ниската мощност на газ може предполагам е до настройки на БРЦ-то.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар