Точно на този мотор ми се струва малко странно да му слагаш тоя дявол. Не мисли, че ще спестиш от газта. Като вземе да ти гори 10-12/100 ще има да се чудиш защо си я сложил.
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Точно на този мотор ми се струва малко странно да му слагаш тоя дявол. Не мисли, че ще спестиш от газта. Като вземе да ти гори 10-12/100 ще има да се чудиш защо си я сложил.
Колата му ще гори метан колега и като ти покаже една касова бележка за 14 лева и изминати 200 км тогава ще ти стане ясно що иска газ Само че до сега само съм чувал че може, а не съм виждал монтирана такава уредба на дизел. Яниз е по в час нека тои каже. Имаше реисове на метан ама те са обикновени ТД, за JTD не знам. Освен да пробиеш дупки за свещи да сложиш бобина и делко и да си я напраиш бензинка турбо
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
в една книжка бях чел че не е проблем да се сложи газ на дизел. Газта се вкарва с смесителна плочка както при бензиновия мотор при нафтовата помпа се намалия количеството на впръсканата нафта и като цяло двигателя работи с 25% нафта и 75 % газ. Впръскването на нафтата се използва само за запалване на горивната смес. Не знам дали ще е удачно такова нещо да се използва в лек автомобил и каква икономия ще даде.
Слави, не знаех че за метан става дума. Икономия безспорно има, но да се гавриш с JTD-то... По добре го продай и си вземи бензинова кола пък на нея слагай каквото ти душа иска
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Слави, не знаех че за метан става дума. Икономия безспорно има, но да се гавриш с JTD-то... По добре го продай и си вземи бензинова кола пък на нея слагай каквото ти душа иска
Не знам за метана, но ако системата ННО за която толкова се шуми последно време наистина върши такава полезна работа и икономисва 30% горива за дизилите а и не само за тях ще е чудесен вариант. За тези които не са чули за нея пишете горе в търсачката ННО и ще излезнат 2-3 теми тук в форума, дори едната колегата сам си я правил и му гори 4/100 бензин със скорост 140, башка че и върви една идея повече колата.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
На мен не ми стана ясно едно нещо.Пише,че системата повишава октановото число и от там идвала икономията. Че то газта е с Октан 105-115.Ако с това чудо на техниката повиша октана до 130,то освен него задължително ще ми трябва и аванс коректор.
По чубинските форуми се срещат мнения на хора които са поставили HHO система на газова кола.Ето тука един пич споменава за 15% икономия от HHO газа на кола с LPG а пък малко по надолу един друг обяснява че с галон дизел е минал 18 мили, с галон дизел +HHO - 27 мили, а с микс от Дизел, HHO и газ - 32 мили Наистина май за дизелите HHO то е спасението, метан - дизеловите системи имат ефект при големи мотори които яко горят...
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце) http://forum.fiat-bg.org
Идеята е супер , аз лично търсих доста време кой може да ми монтира газова уредба на дизела . 15% дизел и 85% газ са пропорциите. Поради голямата компресия дизеловият двигател е по-добър за работа на газ .На скоро четох че новите влекачи на VOLVO са метан и дизел , щом те ги слагат значи е добро като решение.Ако знаете някой да слага газ на дизели кажете , аз съм ЗА.
Коментар