Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Марея на метан-BIPOWER

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Марея на метан-BIPOWER

    Колеги може ли някой да ми каже къде да закарам Марея-та която взех вчера,но се оказа ,че не може да заработи на метан.Колата е 2000г с оригинален метанов инжекцион 1,6 16в.Газаджий ми казаха ,че трябва във Фиат сервиз в София,но излизат няколко сервиза на Фиат и не знам кои е "оригиналния"? .Сервиза трябва да има оригиналния софтуер на колата за да може да се направи диагностика и да се види проблема.Модела е BIPOWER...

    #2
    Какво прави колата?

    Коментар


      #3
      Неще да работи на метан,само на бензин...

      Коментар


        #4
        Какво става като включиш на метан. Какви са признаците.

        Коментар


          #5
          Значи има зелен бутон за прехвърляне метан/бензин.Та когато не свети бутона аз преполагам че е на бензин,ама не съм сигурен,Когато работи на обороти и превкл.да светне зеления бутон изгасва двг,ако не е на обороти а държа газта няма да изгасне.Това ме навява на мисълта че опитва да превкл.на метанм и като е на обороти директно изгасва,а когато държа над 1000об./мин като не мове да превкл.просто си заработва отново на benzin.Вчера я купих и незнам много за колата.Газаджий казаха че трябва да се закачи в Сф. във Фиат сервиз където уимат оригиналия софтуер и с диагностика да ссе види откъде идва проблема.

          Коментар


            #6
            Заредил ли си газ?
            Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
            Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

            Коментар


              #7
              Колега мислиш ли че мога да не съм?Когато взех колата събра 2,50лв,след това я пробвах на друга метанстанция събра още 1.20лв,незнам дали е нормално да дозаредя 1.20лв при положение,че съм карал на бензин 150км,но може да е от разликата в налягането на колонките на различните метанстанций...

              Коментар


                #8
                Метана при зареждане е позагрят от компресора.Като изстине в бутилките може да се позареди още.Зелената лампичка (като бензиноколонка) свети като си на бензин,ръчно на бензин се дава като натиснеш бутона (пак с колонката на него).Поне така е при мен.Бипауъра има два варианта на изпълнение.Пали на бензин винаги и сама прехвърля на газ след 10 секунди.(ако не си натиснал бутона за бензин)Пали направо на метан,само когато си зареждал с метан пали еднократно на бензин.Надявам се да съм ти помогнал малко.
                FIAT MULTIPLA 1.6 16v BIPOWER 2001

                Коментар


                  #9
                  Може би имаш проблем с датчика за налягане. Когато си на метан, какво ти показва индикацията на таблото. В смисъл показва ли ти, че има метан в бутилката.
                  Обичта е по - силна от омразата. Сърцето е по - силно от огорчението. Усмивката на душата е по - силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
                  Трезвен ТУК не пиша!
                  Un Italiano Vero

                  Коментар


                    #10
                    Проблем с Марея на метан-BIPOWER

                    Никой ли не е имал подобен проблем?

                    Коментар


                      #11
                      Колега, имам такава "каляска" от няколко години. Да кажем че имаш три варианта: 1. Продаваш я и си спестяваш много време, нерви и мъки. 2. Отиваш при някой газаджия ентусиаст, където да ти сменят компютъра за метана и евентуално редуктора и да ти я настроят или пък ако искаш багажник си слагаш ГИ на пропан и бутилка на мястото на резервната гума. 3. Опитваш се да я оправиш да работи с фабричната метанова уредба даваш една торба пари и накрая пак се връщаш към точки 1 и 2.Изборът е твой! - За да работи на метан свещите и кабелите трябва да са ти перфектни.- Отиди на газ анализатор и си виж изгорелите газове на метан. Обикновено сместа е богата. Получава се от прекалено високо налягане на метана. Ако можеш замери си налягането след редуктора мисля че трябваше да е някъде от 6,5атм. Ако е повече разглобяваш редуктора и сам си го регулираш чрез една система с пружина.- Дори и да я закачиш някъде на компютър със специалния софтуер, няма да получиш никаква ценна информация, нито пък ще може нещо да регулираш софтуерно.Сещаш се, че за да го пиша всичко това значи съм минал по този път. Най-гадното е накрая, дори всичко да заработи, винаги има вероятност да ти се прецака бензиновия компютър, както се случи при мен (проблем с имобилайзера доста срещан проблем при тези фиати). Та този проблем се отстранява като ти се презапише софтуера, но се оказа че в бг никой няма софтуера за точно този модел. Следва загуба на връзката между бензиновия и метановия компютър и колата работи на бензин, но не и на метан.

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря колега,при мен изобщо не работи на метан,така че няма как да змаервам газовете на метан.Продавам я и ако иска некой да си я прави,аз нямам време и нерви.В краен случай имам редуктор за обикновена метанова уредба,слагам го с плочка и ....пак си се кара на метан...Карам Рено 19 на метан със съвсем обикновена метанова уредба,не е инжекцион и ме вози за 5-6лв/100км...

                        Коментар


                          #13
                          1800лв спешно...

                          Коментар

                          Working...
                          X