Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обикновена уредба или инжекционна?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Обикновена уредба или инжекционна?

    Здравейте, съвсем пресен съм тук, но се случи така, че си продадох дизеловия опел и ми се налага да карам пунтото известно време... става въпрос за 1.2 16V. Бихте ли ми дали съвет дали е удачно да си монтирам обикновена газова уредба за 100тина лева... Знам, че газовия инжекцион е в пъти по-добре, но все пак говорим за кола за 1000лв и да сложа уредба за още толкова ми се струва странно. Накрактко - ще ми прави ли много проблеми обикновената уредба?Поздрави от Благоевград.

    #2
    Слагай обикновена!Плюсове:- лесно се настройва,- по-ниска цена,- по-простичък принцип на работа и съответно по-малко проблеми.Минуси: - намалява вървежа на колата малко повече в сравнение с инжекциона, но това е поправимо и зависи от настройката и от някои други неща,- малко по-висок разход но разликата не е фрапантна.Колко километра минаваш на месец/година?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    Коментар


      #3
      Благодаря ти за бързия отговор. Иначе много се кара - досега на дизеловата вектра по около 7-8000 на месец. А няма ли обикновената да се налага да се настройва посоянно, да пръска тръби и т.н.... ? Помня едно време имах един Ситроен с обикновена газ, който зимата се караше само на бензин заради многото ядове..

      Коментар


        #4
        Mitev написа:
        ... Иначе много се кара ... по около 7-8000 на месец....
        В такъв случай слагай ГИ. За 2-3 месеца ще го избиеш.
        Stop giving directions, just say "Follow me."
        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

        Коментар


          #5
          Лично с моята уредба съм имал проблеми само с настройката, за което беше виновно задкормилното устройство, защото много обича да ръчка където не му е работа Щом ще я караш толкова, май е по-добре инжекСион. Нека и колеги с такива уредби да кажат нещо повече.
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Досег на всеки който се е чудил: обикновено АГУ или ГИ, съм предлагал АГУ+ЛК(ламбда контрол). Никой не се е оплакал след това.
            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

            Коментар


              #7
              инжекцион, нищо че съм с обикновенна. карам 2500-3000 на месец и в общи линии всеки месец се налага да пипвам леко изпарителя, не че е кой знае какво, но като наслагаш всички негативи на обикновенната газова- за много км не си заслужава обикновенна. Слагай инжекция и то не най-евтината, нищо турско по нея, виж за ловато, брц, макар и по-ниските класове. Каквото е било различно от тези марки по газта съм имал проблеми и най-вече харчене на нерви....
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Мерси колеги, но май се спрях на ето това http://www.sportgas.net/index.php?to...ntopВикам, че няма смисъл да икономисвам от това, прави сте, че бързо ще се избие. И ще ми е някак си по-спокойно - няма да пипам по него и си е по-удобно, нали...

                Коментар


                  #9
                  Mitev написа:
                  Мерси колеги, но май се спрях на ето това http://www.sportgas.net/index.php?to...ntopВикам, че няма смисъл да икономисвам от това, прави сте, че бързо ще се избие. И ще ми е някак си по-спокойно - няма да пипам по него и си е по-удобно, нали...
                  За Блутроник не съм чул никакви отзиви.Това е някакво чудо на ббългарската инженерна мисъл.Не ми харесва,че сензорите са в ЕКУ-то.Какво ли става,като се прецака някой сензор? Рейката е някоя китайска имитация на рейл....По-добре дай някой лев отгоре и сложи нещо,което е познато на майсторите в БГ.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    Подкрепям... Като ще вземаш инжекцион, поне вземи нещо хубаво!
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      Mitev написа:
                      Мерси колеги, но май се спрях на ето това http://www.sportgas.net/index.php?to...ntopВикам, че няма смисъл да икономисвам от това, прави сте, че бързо ще се избие. И ще ми е някак си по-спокойно - няма да пипам по него и си е по-удобно, нали...
                      http://www.opelclub-bg.com/forum/index.php?showtopic=80884 Тук можеш да намериш отзиви за Блутроника.

                      Коментар


                        #12
                        "От както съм я сложил за 50 000 км това е третиизпарител. Пада дебита на рудуцира и колата забива.Имах проблеми и със компютъра , но се преинсталира и стана.Имам още 10 познати със същата система ис подобни проблеми.Пишете поне за някой читав изпарител за да го сменя и да видя дали ще има ефект."Това е много палав цитат от въпросния форум. А какво бихте казали за ИзиГаз? - http://www.fobos-bg.com/index.php?op...звинете ако съм малко досаден, ама грам идея си нямам от газови уредби, а кеша не е малко...

                        Коментар


                          #13
                          Mitev написа:
                          "От както съм я сложил за 50 000 км това е третиизпарител. Пада дебита на рудуцира и колата забива.Имах проблеми и със компютъра , но се преинсталира и стана.Имам още 10 познати със същата система ис подобни проблеми.Пишете поне за някой читав изпарител за да го сменя и да видя дали ще има ефект."Това е много палав цитат от въпросния форум. А какво бихте казали за ИзиГаз? - http://www.fobos-bg.com/index.php?op...звинете ако съм малко досаден, ама грам идея си нямам от газови уредби, а кеша не е малко...
                          Трябва са мо малко да се поразровиш по форумите и инфо колкото искаш.http://www.opelclub-bg.com/forum/ind...6&st=0&start=0 и още http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=44073

                          Коментар


                            #14
                            Mitev написа:
                            Мерси колеги, но май се спрях на ето това http://www.sportgas.net/index.php?to...ntopВикам, че няма смисъл да икономисвам от това, прави сте, че бързо ще се избие. И ще ми е някак си по-спокойно - няма да пипам по него и си е по-удобно, нали...
                            знам, че 500-800 лв повече за ловато или брц уж са много, но ме послушай и ще ме помниш с добро. всичко останало е компромис. Нима комфорта ти не е по-скъп? Вземи си друго и през 20 000 км се занимавай с него....
                            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                            Fiat Bravo'97 1,6 16v
                            Fiat Tempra'91 1,6 mono

                            Коментар


                              #15
                              Какви съвети давате, какви 500-800лв. повече го съветваш, колега? Я му вижте първия пост - човека иска да сложи за 100лв. газова на кола за 1000лв. и да и върти 7-8000км на месец!?
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар

                              Working...
                              X