Това нещо малко като Powerbox-a малко го раздава т.е пълна заблуда на потребителя Ама така е като сме прост народ си ни лъжат както си поискат
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ehybridcar - някой да си е монтирал?
Collapse
X
-
Има толкова много описания в мрежата как сами да си направите подобно нещо, включително и необходимите корекции в инсталацията на автомобила при монтаж. Стойността му за самостоятелна изработка е така да се каже за "жълти" стотинки в сравнение с исканите пари от въпросните дистрибутори. А това дали парата вреди на цилиндъра - от скромния си опит при отваряне на двигател с проблеми в гарнитурата на главата, в цилиндъра в който е влизала вода е като нов. Нагара по буталото, по горивната камера на главата и клапаните са напълно изчистени и няма никакви следи от ръжда. Единствено риска остава за изпускателната система, но това си е проблем за всички бензинови двигатели особено с АГУ.
Коментар
-
Скромно мога да кажа че за мен тва е въздух под налягане - повечето знаят че водата е Н20 - разпада се на 2 молекули водород и една кислород - ми че аз тва го карах близо 6-7 месеца, и на двете си алфи, водна или метанолова инжекция му викат, помпа с 2-3-4 по избор и дебит дюзи, впръсквам бистра водица след дросела, директно в колекторите......освен че ми лъщяха като нови всмукателните колектори, друга разлика не усетих, тва е за турбо коли най вече, на купето мисля че ще имам по голям резултат.....Ми че същото правих - нали водата се разпада на водород и кислород - значи би трябвало да излитам.....уви.......нищо.....пробвах и с чист спирт вместо вода - нанайси.......същото......Тва единственото което мое да направи е да свали детонациите........щото то не мое само гориво да се впръсква, трябва и въздух, трябва оптимална смес, в точно определено количество, съобразено с ламбда, дебитомер, мап или квото и да е там......то ко ставаше така секи да люсне нещо към буталата и давай.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
Здравейте, забелязах че има влизания в сайта ни (МОДЕРИРАНО) от този форум и реших да погледна, какви са отзивите. Тъй като сайта още е в процес на изготвяне искам да се извиня за евентуални грешки.Искам да се обърна специално към ele, тъй като уважавам критиците (човек може да си вземе много поуки от тях).Та ele в сайта има контакти с нас, с адрес, телефони и карта. Формата за запитване е защото за различните двигатели системата е различно окомплектована, и за да дадем точна цена ни трябват характеристиките на двигателя. Сертификати още не сме сложили, защото сме в процес на пренасяне на производството в България едва след това можем да го сертифицираме според Българското законодателство. Понеже на всякаде в форумите има прекалено много скептици, мога смело да ви заявя, че водородните системи предлагани от нас дават минимум 20% икономия за бензинови и дизелови двигатели и минимум 15% за газови инсталации. За монтирани от нас системи, които паднат под този минимум (за сега не се е случвало) връщаме парите и си взимаме системата.п.п. Ако имате въпроси ще ви отговоря с удоволствиеПриятна вечер4.6. Забранява се включването на рекламни материали по какъвто и да било начин в мнението, личната информация, подписа и/или автара на потребителя, освен с изричното разрешение на УС на ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ.Модераторски екип на fiat-bg.org
Коментар
-
Искам да ми монтирате такава система. Колата ми харчи 4.5 литра гориво за 100 км при 90 км/ч. Ще карам до морето и обратно, с платено от вас гориво. Ако при връщането ми колата е изхарчила 3.6 литра на 100 или по-малко - плащам двойно в брой горивото, инсталацията и всички произтекли от интервенцията разходи, за които не се сещам. Така ще затвърдите смелите си думи и сигурността в това, че системата дава "минимум 20% икономия". Ако сте съгласни ще се свържа с вас веднага?
Коментар
-
Съгласен съм, но ще засечем разхода на традиционното и гориво преди да монтираме системата, а разхода с системата ще засечем след като минете 1000 - 1500 км. с монтирана система, за да се изчисти двигателя от натрупаните сажди и нагари за да може да донастроим системата.И още нещо като докажем икономията да ни отделите място за безплатна реклама на форума ви.
Коментар
-
И аз съм навит на същата оферта.Чрез софтуерна намеса, съм свалил разхода при законната скорост от 90км/ч до 3.97/100.Ще направим засичането на АМ Тракия при скорост от 90км/ч, засечена чрез GPS и поддържана чрез темпомат.п.с. и понеже мощността на колата е увеличена, ми е любопитно да видя още 25% отгореF9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
hydrogensystems написа:Сертификати още не сме сложили, защото сме в процес на пренасяне на производството в България едва след това можем да го сертифицираме според Българското законодателство.
Коментар
-
hydrogensystems написа:...И още нещо като докажем икономията да ни отделите място за безплатна реклама на форума ви.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар