Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за газова плочка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    добре, ами сега ми хрумва идеята да завъртя плочката на 180градуса, така че първо газта да минава през високите обороти- и от там да продължи за ниските. Защото засега изводите който правя са че или са много малки дифузорите или към високите обороти не достига достатъчно газ.Вие какво ще кажете. Според мен би трябвало да има някакъв ефект.
    Tofas- Sahin 1.6 карб.

    Коментар


      #17
      ForceWere написа:
      Според мен би трябвало да има някакъв ефект.
      Хитро. Ако не решение на проблема, поне ще имаш данни за размисъл, което също е добре. Само дали ще ти стигне маркуча, както е пуснат.
      Fiat Ritmo 105TC
      1600cc 105к.с.

      Коментар


        #18
        По-добре разгледай хубаво плочката и ако можеш разпробий за щуцер , както е направено за 1-ва камера.
        Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
        София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

        Коментар


          #19
          демек от двете страни да влиза маркуч, или пак нещо не съм разбрал.
          Tofas- Sahin 1.6 карб.

          Коментар


            #20
            Да , от двете , като смениш и кранчето за настройката с такова , което му влиза фи 16 мм маркуч и излизат 2 по 10 или 2 по 16 и задължително да има 2 отделни врътки, а да не е с една.
            Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
            София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

            Коментар


              #21
              а колко пари ще ми излезне направо да взема от някой газаджия една плочка с маркуч и кранчета.
              Tofas- Sahin 1.6 карб.

              Коментар


                #22
                20-25 лв е плочката, маркучите и монтажа да са ти 5-10 лв примерно....
                Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
                София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21

                Коментар


                  #23
                  а какъв е изпарителя.Аз имах един дето не можеше да ми храни 1.4 мотор.Просто не му стигаше дебита.Да не е от там проблема.Иначе да кранчетата сменяш и спи.Плочката надали и има нещо защото тя по принцип се прави с малко по-тесен отвор за да ограниява въздуха.
                  Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                  Коментар


                    #24
                    изпарителя е ловато, а това дали може да захрани двигателя как да го разбера.
                    Tofas- Sahin 1.6 карб.

                    Коментар


                      #25
                      Благодаря на johnfound за идеята да сложа гарнитура под плочката. Сега работи доста по добре на ниските обороти (станаха стабилни), но над 4000 пак си остана проблема. Сега ми се наби на око че капака на кутията каточели идва твърде близо до плочката, не съм го мерил но ми се струва че е на 5-6мм. от плочата. Възможно ли е пък при тези обороти да не стига въздух и тогава пък сместа да идва твърде богата и да невърви.
                      Tofas- Sahin 1.6 карб.

                      Коментар


                        #26
                        ForceWere написа:
                        Сега ми се наби на око че капака на кутията каточели идва твърде близо до плочката, не съм го мерил но ми се струва че е на 5-6мм. от плочата. Възможно ли е пък при тези обороти да не стига въздух и тогава пък сместа да идва твърде богата и да невърви.
                        Тук е малко спорен момент. Работата е там, че обиколката на плочката е голяма (горе долу 300мм) и дори малък процеп прави голямо проходно сечение, откъдето да влиза въздуха. Примерно, 5мм според мене е критична стойност. При 5мм процеп, сечението ще е равностойно на тръба ф40мм. При 6мм приблизително ф48мм. Ако е много по-малко от 5мм обаче, може да започне да дроселира. (при 2мм = ф27 което определено е малко) Разбира се, колкото е повече това разстояние, толкова по-добре.
                        Fiat Ritmo 105TC
                        1600cc 105к.с.

                        Коментар

                        Working...
                        X