Значи това ми е плочката http://img227.imageshack.us/my.php?i...g00733hf.jpgи се чудя,възможно ли е от по-тесните дупки на плочката да се губи мощност при по-високите обороти. Защото над 4000-4500 едвам дърпа и на газ и на бензин. И имали някаква друга алтернатива за да разкарам плочката, но без да дупча карборатора.10х.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
въпрос за газова плочка
Collapse
X
-
Като гледам на снимката, дифузорите са ти между 27 и 28мм. Доколкото разбирам, това е нормален размер. Тоест, липсата на мощност не е от размера на дифузорите. И въобще, дифузори със същият размер са на моя карбуратор (двукамерен Вебер - двигател 1.6л 105к.с.) и си имам мощност навсякъде до около 5500 - 6000 оборота. Наистина над 6000 леко спада.Това което ме притеснява е, че в плочката ти влиза само един маркуч. Ако втората камера на карбуратора се захранва по някакви вътрешни канали на плочката, възможно е да не стига дебита на газта през тях - тоест при отваряне на клапата на 2 камера, сместта ти да обеднява.Втората възможност е, да смуче въздух от някъде - например между плочката и карбуратора може да има луфт. Това което казваш, че не работи на бензин, обаче навежда на мисълта, че проблема е общ - тоест не е свързан точно с газовата уредба. Как са ти оборотите на празен ход - стабилни ли са? А предварението на запалването? Филтъра сменян ли е скоро?Аз не бих изключил и два проблема, водещи до еднакъв краен резултат - примерно запушен карбуратор (бензинов филтър) + лоша настройка на газовата уредба (и/или лошо захранване на 2 камера с газ)...Теоретично погледнато, дифузорите, дори и да са със съвсем малък диаметър, не би трябвало да внасят забележимо съпротивление във въздушния поток, защото имат аеродинамична форма (тръба на вентури). Тяхната функция е само да увеличат скоростта на въздуха до подходящи стойности. Практически, разбира се не е съвсем така, но съпротивлението което внасят дифузорите не е толкова забележимо, колкото симптомите които описваш ти.П.П. Сега се сещам - огледай се дали някой майстор не ти е оставил "шапка" под формата на частично стеснение на някой от въздуховодите - правят го със втулка с отвор. Когато не могат да настроят уредбата както трябва, някои го правят този номер и дори не казват на клиента. Е тази втулка наистина внася съпротивление и то голямо. В този случай настройката на ниски и средни обороти става добра, но губиш максималната мощност.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
http://img233.imageshack.us/my.php?i...73b4bt.jpgна снимката съм отбелязъл колоко е дияметъра на камерата под плочката, както се вижда и според мен има доста голямо стеснение.Оборотите на празен ход на бензин са стабилни, на газ са леко нестабилни но е въпрос на настройка.Предварението си нямам на представа как е- но предполагам че е добре, защото никога нито на газ, нито на бензин съм чул детонация- а до колкото знам детонации се получават от голямо закъснение.Карборатора и аз допуснах че може да е запушен, затова взех един спрей и го пръснах вече доста пъти и няма никаква разлика- та предполагам си е отпушен.За стеснение на въздухопровода не може и да става на дума, защото преди месец и нещо си направих изцяло нов въздухопровод.А от голямо значение ли е ако има малки процепи между плочката и карборатора- защото допускам че ще има- с тези прожини с който е хванат, те едвам го държат да не изпадне.Tofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
-
сега се чудя ако махна плочата и сложа медни тръбички да ли ще е по добре или изобщо няма да работи.ето за това говоря :http://img210.imageshack.us/my.php?i...0073c5to.jpgА сега се сетих за нещо, значи правиго само на газ- като натиснеш педела на газта до дупка- ама яко и двигатела започва нещо като давене или и аз незнам почва да бръмчи странно и не си вдига оборотите а едвам ги подържа да не паднат. Този проблем са го гледали майстори- играха си с настройките и нито за миг не е изчезвало. Интересното е че дори при 3000-4000оборота пак да го нагазиш пак така се получава.Tofas- Sahin 1.6 карб.
Коментар
-
ForceWere написа:А от голямо значение ли е ако има малки процепи между плочката и карборатора- защото допускам че ще има- с тези прожини с който е хванат, те едвам го държат да не изпадне.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
ForceWere написа:а как да запуша процепите около плочата. Аз мислех със силикон, но се чуда ако тръгна да свалям плочата какво ще правия.Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
-
Няма да можеш да го направиш добре , иначе е добра идея Или ако имаш познания по стругарство/шлосерство и имаш подходящата среда да го направиш като хората мисля , че ще стане добре.Дифузьорите не са никак малки, та надали пречат осезаемо на въздуха.Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София , Горубляне ,ул. Самоковско Шосе 1 (срещу ОМВ на автоборсите) 978-20-82 973-67-24 0877-27-20-21
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар