Колеги знам че има такава тема и имаше един линк към размерите за смесителни плочки, но не съм много сигурен и искам някой който е по вещ от мен в тези неща да ми каже дали ако сменя моята плочка която е 34 мм мисля че е, с по-голяма евентуално, дали ще спре да гасне когато осбовободя от скорост при скорост около 70-80 км/ч; по принцип когато запуша въздуховода не гасне и имам дупки от долната страна да не влиза въздуха директно.. ама според мен това не трябва да е така и мисля че по този начин ми се качва разхода, газовата уредба е ловато и да ми кажете коя е плочката по размер за моята кола да си сложа такава
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смесителна плочка
Collapse
X
-
nedialk00Етикети: –
-
Според BRC, плочката трябва да е 33мм и да изглежда като на снимката (това с червената лента е предпазната клапа). За въздуховода и гасненето - това дето си мислиш, че не трябва да е така..всъщност "трябва да е така" - има изписано много от колегите защо и как.. С по-голяма плочка вероятно ще имаш "по-лоши" ниски обороти...
-
nedialk00
-
nedialk00
-
Прочети и направи написаното:Точно сме сложили газовата ,настроена на газанализатор всичко точно и се радваме и кефим обаче на едно слизане освобождаваме от скорост и връщаме газта, колата почва да патка през ауспуха, оборотите падат до 500 и двигателя гасне и нямаме спирачки. Връщаме се при газаджията и той слага я дунапрен във въздуховода я парцал я някоя чашка от кафемашината или обръща въздуховода назад или настрани. Или пък слагаме АГУ на кола с механичен дебитомер и просто не може да се настрои като хората или въздушния филтър се зацапал и разхода е 20 на 100 пък колата изобщо не върви. Защо се получава така- когато колата е по инерция , консумацията на въздух е малка, насрещния въздух се набива във въздушния филтър и налягането във въздуховодите се качва над атмосферното /което пък е нашето референтно/ това кара дозиращата мембрана да се издуе навън и да запуши газта и колата гасне. Другия вариант с мръсния филтър - заради влошената му пропускливост се получава вакум във въздуховода, тоя вакум тегли газ от изпарителя но няма достатъчно въздух. Решението е елементарно почти като турбоизпарителите. Купуваме от газаджийския магазин 2 щуцера 6мм и маркуч. Сваляме капака на дозиращата част на изпарителя и запушваме перфорациите които свързват камерата с атмосферата - оградените на картинката /заваряваме,лепим, запояваме - все тая/. Прави се дупка в средата на капака и се слага щуцера, другия щуцер се слага преди плочката на газта но след въздушния филтър и дебитомера /ако има такъв/. Щуцера трябва да не се подава повече от няколко мм навътре и трябва да е по възможност на същия диаметър на тръбата като този на който е закачена плочката. Така референтното налягане ще е това във въздуховода и няма да се плаши нито от насрещния въздух нито от мръсния филтър нито от клапата на дебитомера. Оборотите стават просто чук , но изпарителя трябва да се настрои наново и вероятно да му се даде доста повече чуствителност. Газаджиите избягват да го правят това щото не им се занимава, по-лесно дунапрен и после да търсиш кутия за филтъра от моргата като гръмне.AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
-
Много ми харесва идеята. Четох я и другаде и мисля да пробвам след някой друг ден като постопли времето . то сега зимата извън града не пускам по инерция ,че на лед и сняг....... Но гасненето го имам и при обогатяване на сместа се оправя ама не искам да я барам че таман върви много а и разхода ми е добър. Въпроса ми е има ли нужда от някакъв реглаж или по скоро подбор на щуцера за вакум . В друга тема четох 8 мм и други размери или просто си трябва щуцер и маркуче за вакум. Ясно ми е че при тази операция се изравнява само налягане и не би трябвало диаметъра да влияе. И да си призня честно въпреки че доста газови уредби съм сложил на мои коли и на приятели ( не съм професионалист) не съм се сещал за това. А стария газджийски номер с капачки от буркани и чашки от кафе съм се убедил че е простотия. И още нещо ако колата е моноинжекция ( като моята ) къде точно да е щуцера. Кутията на филтъра е направо върху инжекциона.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Още при 70 км/ч да гасне си е луда работа. Мойта като я монтираха в началото без да се пипа нищо по въздуховода гаснеше на газ като се освободи от скорост над 110 км/ч. Проблема го решиха като затапиха отвора на пластмасата откъдето влиза въздуха отпред с домакинска гъба и пробиха същия огледално отзад на пластмасата. След което я тествахме на магистралата при 160 км/ч и не гасне като се освободи от скорост. Чиста работа.
Коментар
-
Ми да ама то на браво 1,6 само се маха маркуча от въздухозаборника до филтъра и се оправя всичко а и с вървенето на бензин няма проблем. Обаче все пак питанката остава за поставянето на въпросния щуцер. Наистина има коли които имат доста проблеми с нестабилни тихи обороти. И аз си мислех че на мойта нямам докато не дойде зимата (лятото не гасне и с 130 км/ч.) и си мисля за тая доработка.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Ми аз изключвам какво толкова. Стига се се правили на разумни шофьори. Всеки си пуска по инерция . Аз пътувам всяка седмица до Търново там например има два големи баира по 6-7 км. Които е пътувал след Антоново посока Търново за София знае . Е що па да не пусна по инерция. Стига глупости . И на всичко отгоре със 130 км. колата е моментно преди да намаля долу в ниското заради ограниченията. И още нещо темата е за смесителна плочка не как да шофираме по инерция. Остава отворен моя въпрос относно щуцера за изравняване на налягането . Дано колегата TRENDi да ми обърне внимание.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Принципно, не изключвам при движение с по-висока скорост, правил съм го само за теста. По въпроса за монтаж на изравнителната система на налягането, при моно, не мога да напиша нищо, по простата причина, че не съм компетентен в случаяне съм го правил на моно. Принципно условията са:"другия щуцер се слага преди плочката на газта но след въздушния филтър и дебитомера /ако има такъв/.Щуцера трябва да не се подава повече от няколко мм навътре и трябва да е по възможност на същия диаметър на тръбата като този на който е закачена плочката. " Като цяло не би трябвало да е проблем да се сметне площа на отвора в моното, където е монтирана плочката. В случай, че в/у моното има само капак и филтъра е изведен към някой от двата калника, е ясно, че ще може да се ползва въздуховода към него за монтаж на 2-рия щуцер. Ако филтъра е директно в/у моното, според мен, може да се импровизира и да се преработи към предния тип, но си става дълга и широка. Задължително ще трябва да се пренастрои и изпарителя, след като се преработи системата.Както написах, принципно не съм компетентен. Направил съм го на моята кола по написаното в темата в алфа форума от колегата kolev. С помощта на информацията от същата тема сам си настроих изпарителя и към момента 700-800 км по-късно се радвам на приличен разход в София11,3-11,5, не лош вървеж и никакви ядове на газ.AR 75 2.5 V6 `08.86 - Ех
AR 155 1.7 TS `07.93 - сиромашки тунинг, + JR, APEX, + B6 отзад - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 `12.93 835С1.000 С АГУ тунинг - вече 2.0 TS 8V Turbo с ескрите от горната...
Коментар
-
Благодаря за изчерпателния отговор. Стана ми ясно, но наистина на моята кола може и да не стане. Кутията е върху самото моно все едно е като карбуратор. Едва ли ще разбутам всичко за да променям кутията, ама на баща ми на колата мисля че мога да го направя, тя е същата система като на TRENDi, с дебитомер и въпреки добрия разход и тихи обороти може да се преправи че имам проблем с кутията на филтъра и при поставяне на спортен филтър ( така се каня ) мисля че интервенцията ще е добре дошла. Само да се позатоли още, че сега в студа не ми се пипа. И още нещо с спортния филтър не се ли повишава разхода на газ заради повечето въздух ?не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар