Колеги знам, че има 100000000 теми за разхода на газ, но нека обясня и моя проблем.Brava 1.6 16v АГУ BRC, разход 11/100 извънградско. Плочката е 35 мм.До сега ходих при няколко майстора, да я настройват, но резултата беше разход от над 15/100.Това, което аз направих е следното:На въздуховода, свързващ пластмасовия въздухозаборник и филтърната кутия, сложих парче плат за облицовка на бас каси и тем подобни, с две думи не е плътен и пропуска въздух. След това завих пластмасовия тройник до край и го отвих с оборот и половина. Двигателя си работи добре при всякакви условия, но малко го няма във високите обороти (предполагам не му стига въздух) и разхода е както казах 11/100.Направил съм тази "цигания" с плата защото:Когато го няма този плат да ограничава навлизащия в двигателя въздух, на празен ход колата гасне (при отвит тройник с оборот и половина).За да не гасне и работи що-годе нормално , трябва да отвия тройника с още 3-4 оборота, от което идва и разход от около 15/100, отгоре на всичко и динамиката не е много добра.Когато майстора ми сложи уредбата, въздушният ми филтър в долният край имаше допълнително залепен 1 см дунапрен (фабрично). Тогава нямаше нужда от запушване на въздуховода и разхода беше около 9/100. След смяна на този филтър ми дойдоха проблемите с разход, динамика и всичко останало.Медните винтове са навити както следва: този, който се регулира на ръка е горе-долу в средно положение. Шестограмния винт е завит до край.Моля, ви дайте някакви съвети какво да я правя, че с тези цени на газта икономията по-скоро се превръща в мизерия Ако се намери някой колега от Плевен, който разбира от тези работи, още довечера ще го посетя, стига да ми секне проблемите
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пореден голям разход...
Collapse
X
-
по филтъра се центрова на ново изпарителя ,ама не само от тройника ,щом ти гасне на празен ход значи му завит много винта с шестограма.1.нагласяш колата така както ще я караш -например без парче плат ,само с филтъра2.наглася се първо празния ход-завиваш бронзовия с ръка по малко ,развиваш по малко шестограма ,ама така че да не загасиш двигателя(преди това си го запалил и нагласил 2-3 оборота развит тройник -той се регулира последен)2.1 това завиване и развиване го правиш до като се завие до край бронзовия винт, с шестограма трябва да го нагласиш така че оборотите леко да почнат да намаляват ,когато завиваш шестограма,но двигателя все още работи устойчиво.2.2 малко развиваш брозовия винт ,така че оборотите да се стабилизират на празен ход окончателно-така празния ход е нагласен.3. нагласяне на вървеж и гореж -от тройника завиваш по малко (например с по 1/4 об . ) и правиш проби в движение ,ако си я удушил много ще почне да присецва и да неще да върви ,тогава пък започваш да развиваштака долу горе се прави разход не повече от 20% по-висок от този на бензинпп всяко препречване на пътя на въздуха прави намаляне на максималната мощност и големи разходивъв високи обороти ,или ако не са ти уцелили размера на плочката се прави това,ама не води до хубавотипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
-
Re: Пореден голям разход...
M5kov написа:Колеги знам, че има 100000000 теми за разхода на газ, но нека обясня и моя проблем.Brava 1.6 16v АГУ BRC, разход 11/100 извънградско. Плочката е 35 мм.До сега ходих при няколко майстора, да я настройват, но резултата беше разход от над 15/100.Това, което аз направих е следното:На въздуховода, свързващ пластмасовия въздухозаборник и филтърната кутия, сложих парче плат за облицовка на бас каси и тем подобни, с две думи не е плътен и пропуска въздух. След това завих пластмасовия тройник до край и го отвих с оборот и половина. Двигателя си работи добре при всякакви условия, но малко го няма във високите обороти (предполагам не му стига въздух) и разхода е както казах 11/100.Направил съм тази "цигания" с плата защото:Когато го няма този плат да ограничава навлизащия в двигателя въздух, на празен ход колата гасне (при отвит тройник с оборот и половина).За да не гасне и работи що-годе нормално , трябва да отвия тройника с още 3-4 оборота, от което идва и разход от около 15/100, отгоре на всичко и динамиката не е много добра.Когато майстора ми сложи уредбата, въздушният ми филтър в долният край имаше допълнително залепен 1 см дунапрен (фабрично). Тогава нямаше нужда от запушване на въздуховода и разхода беше около 9/100. След смяна на този филтър ми дойдоха проблемите с разход, динамика и всичко останало.Медните винтове са навити както следва: този, който се регулира на ръка е горе-долу в средно положение. Шестограмния винт е завит до край.Моля, ви дайте някакви съвети какво да я правя, че с тези цени на газта икономията по-скоро се превръща в мизерия Ако се намери някой колега от Плевен, който разбира от тези работи, още довечера ще го посетя, стига да ми секне проблемитеbravo 1.6
Коментар
-
Re: Пореден голям разход...
bassssa написа:M5kov написа:Колеги знам, че има 100000000 теми за разхода на газ, но нека обясня и моя проблем.Brava 1.6 16v АГУ BRC, разход 11/100 извънградско. Плочката е 35 мм.До сега ходих при няколко майстора, да я настройват, но резултата беше разход от над 15/100.Това, което аз направих е следното:На въздуховода, свързващ пластмасовия въздухозаборник и филтърната кутия, сложих парче плат за облицовка на бас каси и тем подобни, с две думи не е плътен и пропуска въздух. След това завих пластмасовия тройник до край и го отвих с оборот и половина. Двигателя си работи добре при всякакви условия, но малко го няма във високите обороти (предполагам не му стига въздух) и разхода е както казах 11/100.Направил съм тази "цигания" с плата защото:Когато го няма този плат да ограничава навлизащия в двигателя въздух, на празен ход колата гасне (при отвит тройник с оборот и половина).За да не гасне и работи що-годе нормално , трябва да отвия тройника с още 3-4 оборота, от което идва и разход от около 15/100, отгоре на всичко и динамиката не е много добра.Когато майстора ми сложи уредбата, въздушният ми филтър в долният край имаше допълнително залепен 1 см дунапрен (фабрично). Тогава нямаше нужда от запушване на въздуховода и разхода беше около 9/100. След смяна на този филтър ми дойдоха проблемите с разход, динамика и всичко останало.Медните винтове са навити както следва: този, който се регулира на ръка е горе-долу в средно положение. Шестограмния винт е завит до край.Моля, ви дайте някакви съвети какво да я правя, че с тези цени на газта икономията по-скоро се превръща в мизерия Ако се намери някой колега от Плевен, който разбира от тези работи, още довечера ще го посетя, стига да ми секне проблемитеBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Re: Пореден голям разход...
dudulia написа:bassssa написа:M5kov написа:Колеги знам, че има 100000000 теми за разхода на газ, но нека обясня и моя проблем.Brava 1.6 16v АГУ BRC, разход 11/100 извънградско. Плочката е 35 мм.До сега ходих при няколко майстора, да я настройват, но резултата беше разход от над 15/100.Това, което аз направих е следното:На въздуховода, свързващ пластмасовия въздухозаборник и филтърната кутия, сложих парче плат за облицовка на бас каси и тем подобни, с две думи не е плътен и пропуска въздух. След това завих пластмасовия тройник до край и го отвих с оборот и половина. Двигателя си работи добре при всякакви условия, но малко го няма във високите обороти (предполагам не му стига въздух) и разхода е както казах 11/100.Направил съм тази "цигания" с плата защото:Когато го няма този плат да ограничава навлизащия в двигателя въздух, на празен ход колата гасне (при отвит тройник с оборот и половина).За да не гасне и работи що-годе нормално , трябва да отвия тройника с още 3-4 оборота, от което идва и разход от около 15/100, отгоре на всичко и динамиката не е много добра.Когато майстора ми сложи уредбата, въздушният ми филтър в долният край имаше допълнително залепен 1 см дунапрен (фабрично). Тогава нямаше нужда от запушване на въздуховода и разхода беше около 9/100. След смяна на този филтър ми дойдоха проблемите с разход, динамика и всичко останало.Медните винтове са навити както следва: този, който се регулира на ръка е горе-долу в средно положение. Шестограмния винт е завит до край.Моля, ви дайте някакви съвети какво да я правя, че с тези цени на газта икономията по-скоро се превръща в мизерия Ако се намери някой колега от Плевен, който разбира от тези работи, още довечера ще го посетя, стига да ми секне проблемитеbravo 1.6
Коментар
-
Пътувам доста, така че и 5 лева да е разликата са ми в полза. Благодаря на Данчо за поясненията. Днес ще я "мъча" и ще споделя до резултата който съм постигнал."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Между другото сега се сетих, че един от майсторите я настройва по начина описан по-горе и резултата отново беше голям разход на гориво. Yellow_Flash_Colorz_PDT_49"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
направи ми впечатление за доста колеги с висок разход ,вчера разговарях с един с опел калибра с разход 18 /100 градско-кара я студена почти,не я чака да загрее,пали на бензин и до минута я обръща на газ ,минава 2.5км и гаси вечерта пак така,решил е да покара малко на бензин да види дали няма да му е по-ефтино.още нещо ,те са все с обикновенна уредба,газовите инжекциони поне загряват двигателя на бензин преди да превключат ,там разхода само на бензин се вдига ?типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Между другото я поразръчках съобразно съветите на Данчо и ми се струва, че разхода за сега падна. Ще видя какво ще излезе накрая като свърши бутилката"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Все пак е Зима , колега и моята кочинка Лятото с 19-20Л. изкарваше ~ 200-210км. градско в Бургас а сега към 180-190км. максимум.Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Все пак го докарах до 150 км с 15.6 литра газ (10,6/100). Как ви се струва този разход и да я ръчкам ли още? Yellow_Flash_Colorz_PDT_22"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
това градско ли или на дълго?ами това е центровка по "две точки" ако си го направил както ти казах де ,едната точка е празния ход и по него после от тройника центроваш вървеж-разход ,може да се направи да гори колкото бензин ,ама за вървежа забрави да е добър долу горе 10-20% над бензин ,до 40% по голям разход върви супер ,после почва да и идва мноо газта и почва да се давии не върви ,само горитипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Извънградско и малко икономично градско, с няколко студени старта.Регулирах я от винта, който се върти на ръка (май той беше за празния ход) и от тройника. Вървежа е добър, но малко се колебае в оборотите до 2000. Все пак не е като преди да гори и да не върви Мога ли да смъкна още малко разхода, без това да влияе осезаемо на вървежа? Yellow_Flash_Colorz_PDT_17"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар