Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пореден голям разход...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пореден голям разход...

    Колеги знам, че има 100000000 теми за разхода на газ, но нека обясня и моя проблем.Brava 1.6 16v АГУ BRC, разход 11/100 извънградско. Плочката е 35 мм.До сега ходих при няколко майстора, да я настройват, но резултата беше разход от над 15/100.Това, което аз направих е следното:На въздуховода, свързващ пластмасовия въздухозаборник и филтърната кутия, сложих парче плат за облицовка на бас каси и тем подобни, с две думи не е плътен и пропуска въздух. След това завих пластмасовия тройник до край и го отвих с оборот и половина. Двигателя си работи добре при всякакви условия, но малко го няма във високите обороти (предполагам не му стига въздух) и разхода е както казах 11/100.Направил съм тази "цигания" с плата защото:Когато го няма този плат да ограничава навлизащия в двигателя въздух, на празен ход колата гасне (при отвит тройник с оборот и половина).За да не гасне и работи що-годе нормално , трябва да отвия тройника с още 3-4 оборота, от което идва и разход от около 15/100, отгоре на всичко и динамиката не е много добра.Когато майстора ми сложи уредбата, въздушният ми филтър в долният край имаше допълнително залепен 1 см дунапрен (фабрично). Тогава нямаше нужда от запушване на въздуховода и разхода беше около 9/100. След смяна на този филтър ми дойдоха проблемите с разход, динамика и всичко останало.Медните винтове са навити както следва: този, който се регулира на ръка е горе-долу в средно положение. Шестограмния винт е завит до край.Моля, ви дайте някакви съвети какво да я правя, че с тези цени на газта икономията по-скоро се превръща в мизерия Ако се намери някой колега от Плевен, който разбира от тези работи, още довечера ще го посетя, стига да ми секне проблемите
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    #2
    по филтъра се центрова на ново изпарителя ,ама не само от тройника ,щом ти гасне на празен ход значи му завит много винта с шестограма.1.нагласяш колата така както ще я караш -например без парче плат ,само с филтъра2.наглася се първо празния ход-завиваш бронзовия с ръка по малко ,развиваш по малко шестограма ,ама така че да не загасиш двигателя(преди това си го запалил и нагласил 2-3 оборота развит тройник -той се регулира последен)2.1 това завиване и развиване го правиш до като се завие до край бронзовия винт, с шестограма трябва да го нагласиш така че оборотите леко да почнат да намаляват ,когато завиваш шестограма,но двигателя все още работи устойчиво.2.2 малко развиваш брозовия винт ,така че оборотите да се стабилизират на празен ход окончателно-така празния ход е нагласен.3. нагласяне на вървеж и гореж -от тройника завиваш по малко (например с по 1/4 об . ) и правиш проби в движение ,ако си я удушил много ще почне да присецва и да неще да върви ,тогава пък започваш да развиваштака долу горе се прави разход не повече от 20% по-висок от този на бензинпп всяко препречване на пътя на въздуха прави намаляне на максималната мощност и големи разходивъв високи обороти ,или ако не са ти уцелили размера на плочката се прави това,ама не води до хубаво
    типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
    хюндай акцент 1.5 CNG
    киа каренс +метан

    Коментар


      #3
      Re: Пореден голям разход...

      M5kov написа:
      Колеги знам, че има 100000000 теми за разхода на газ, но нека обясня и моя проблем.Brava 1.6 16v АГУ BRC, разход 11/100 извънградско. Плочката е 35 мм.До сега ходих при няколко майстора, да я настройват, но резултата беше разход от над 15/100.Това, което аз направих е следното:На въздуховода, свързващ пластмасовия въздухозаборник и филтърната кутия, сложих парче плат за облицовка на бас каси и тем подобни, с две думи не е плътен и пропуска въздух. След това завих пластмасовия тройник до край и го отвих с оборот и половина. Двигателя си работи добре при всякакви условия, но малко го няма във високите обороти (предполагам не му стига въздух) и разхода е както казах 11/100.Направил съм тази "цигания" с плата защото:Когато го няма този плат да ограничава навлизащия в двигателя въздух, на празен ход колата гасне (при отвит тройник с оборот и половина).За да не гасне и работи що-годе нормално , трябва да отвия тройника с още 3-4 оборота, от което идва и разход от около 15/100, отгоре на всичко и динамиката не е много добра.Когато майстора ми сложи уредбата, въздушният ми филтър в долният край имаше допълнително залепен 1 см дунапрен (фабрично). Тогава нямаше нужда от запушване на въздуховода и разхода беше около 9/100. След смяна на този филтър ми дойдоха проблемите с разход, динамика и всичко останало.Медните винтове са навити както следва: този, който се регулира на ръка е горе-долу в средно положение. Шестограмния винт е завит до край.Моля, ви дайте някакви съвети какво да я правя, че с тези цени на газта икономията по-скоро се превръща в мизерия Ако се намери някой колега от Плевен, който разбира от тези работи, още довечера ще го посетя, стига да ми секне проблемите
      колега направи като мен.не се занимавай с глупости .разкарай тая смрадня от багажника.не си заслужава за 7-8 лв на 100 да се занимаваш с газаджии проблеми и прочие.бях във възторг че сложих газ.дори сам си я поставих . какво получих в замяна.нищо.колата не е моята.не върви както преди.харчи газ около 14-15 на сто.постоянно трябва да следя кога на какво да запаля за6тото едикво си.просто за 1.36 на литър газ не се занимаваи.това си е моето мнение.поздрави от superfiata.
      bravo 1.6

      Коментар


        #4
        Re: Пореден голям разход...

        bassssa написа:
        M5kov написа:
        Колеги знам, че има 100000000 теми за разхода на газ, но нека обясня и моя проблем.Brava 1.6 16v АГУ BRC, разход 11/100 извънградско. Плочката е 35 мм.До сега ходих при няколко майстора, да я настройват, но резултата беше разход от над 15/100.Това, което аз направих е следното:На въздуховода, свързващ пластмасовия въздухозаборник и филтърната кутия, сложих парче плат за облицовка на бас каси и тем подобни, с две думи не е плътен и пропуска въздух. След това завих пластмасовия тройник до край и го отвих с оборот и половина. Двигателя си работи добре при всякакви условия, но малко го няма във високите обороти (предполагам не му стига въздух) и разхода е както казах 11/100.Направил съм тази "цигания" с плата защото:Когато го няма този плат да ограничава навлизащия в двигателя въздух, на празен ход колата гасне (при отвит тройник с оборот и половина).За да не гасне и работи що-годе нормално , трябва да отвия тройника с още 3-4 оборота, от което идва и разход от около 15/100, отгоре на всичко и динамиката не е много добра.Когато майстора ми сложи уредбата, въздушният ми филтър в долният край имаше допълнително залепен 1 см дунапрен (фабрично). Тогава нямаше нужда от запушване на въздуховода и разхода беше около 9/100. След смяна на този филтър ми дойдоха проблемите с разход, динамика и всичко останало.Медните винтове са навити както следва: този, който се регулира на ръка е горе-долу в средно положение. Шестограмния винт е завит до край.Моля, ви дайте някакви съвети какво да я правя, че с тези цени на газта икономията по-скоро се превръща в мизерия Ако се намери някой колега от Плевен, който разбира от тези работи, още довечера ще го посетя, стига да ми секне проблемите
        колега направи като мен.не се занимавай с глупости .разкарай тая смрадня от багажника.не си заслужава за 7-8 лв на 100 да се занимаваш с газаджии проблеми и прочие.бях във възторг че сложих газ.дори сам си я поставих . какво получих в замяна.нищо.колата не е моята.не върви както преди.харчи газ около 14-15 на сто.постоянно трябва да следя кога на какво да запаля за6тото едикво си.просто за 1.36 на литър газ не се занимаваи.това си е моето мнение.поздрави от superfiata.
        За 30 000км си купувам още една такава кола,само от разликата в цената на двато вида гориво. Аз гоня вече 50 000 км на газ,без това да ми е създавало нерви,главоболия и допълнително наливане на пари. Въпрос на гледна точка
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          Re: Пореден голям разход...

          dudulia написа:
          bassssa написа:
          M5kov написа:
          Колеги знам, че има 100000000 теми за разхода на газ, но нека обясня и моя проблем.Brava 1.6 16v АГУ BRC, разход 11/100 извънградско. Плочката е 35 мм.До сега ходих при няколко майстора, да я настройват, но резултата беше разход от над 15/100.Това, което аз направих е следното:На въздуховода, свързващ пластмасовия въздухозаборник и филтърната кутия, сложих парче плат за облицовка на бас каси и тем подобни, с две думи не е плътен и пропуска въздух. След това завих пластмасовия тройник до край и го отвих с оборот и половина. Двигателя си работи добре при всякакви условия, но малко го няма във високите обороти (предполагам не му стига въздух) и разхода е както казах 11/100.Направил съм тази "цигания" с плата защото:Когато го няма този плат да ограничава навлизащия в двигателя въздух, на празен ход колата гасне (при отвит тройник с оборот и половина).За да не гасне и работи що-годе нормално , трябва да отвия тройника с още 3-4 оборота, от което идва и разход от около 15/100, отгоре на всичко и динамиката не е много добра.Когато майстора ми сложи уредбата, въздушният ми филтър в долният край имаше допълнително залепен 1 см дунапрен (фабрично). Тогава нямаше нужда от запушване на въздуховода и разхода беше около 9/100. След смяна на този филтър ми дойдоха проблемите с разход, динамика и всичко останало.Медните винтове са навити както следва: този, който се регулира на ръка е горе-долу в средно положение. Шестограмния винт е завит до край.Моля, ви дайте някакви съвети какво да я правя, че с тези цени на газта икономията по-скоро се превръща в мизерия Ако се намери някой колега от Плевен, който разбира от тези работи, още довечера ще го посетя, стига да ми секне проблемите
          колега направи като мен.не се занимавай с глупости .разкарай тая смрадня от багажника.не си заслужава за 7-8 лв на 100 да се занимаваш с газаджии проблеми и прочие.бях във възторг че сложих газ.дори сам си я поставих . какво получих в замяна.нищо.колата не е моята.не върви както преди.харчи газ около 14-15 на сто.постоянно трябва да следя кога на какво да запаля за6тото едикво си.просто за 1.36 на литър газ не се занимаваи.това си е моето мнение.поздрави от superfiata.
          За 30 000км си купувам още една такава кола,само от разликата в цената на двато вида гориво. Аз гоня вече 50 000 км на газ,без това да ми е създавало нерви,главоболия и допълнително наливане на пари. Въпрос на гледна точка
          а за 5 000 000 си купувам бентли.въпроса ми е дали зареждаш колата за 30 000 веднъж че да усетиш разликата така фрапантно.аз ще ти отговоря.НЕ.затова казах 7-8 лв на 100 км разлика.
          bravo 1.6

          Коментар


            #6
            Пътувам доста, така че и 5 лева да е разликата са ми в полза. Благодаря на Данчо за поясненията. Днес ще я "мъча" и ще споделя до резултата който съм постигнал.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              Между другото сега се сетих, че един от майсторите я настройва по начина описан по-горе и резултата отново беше голям разход на гориво. Yellow_Flash_Colorz_PDT_49
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                направи ми впечатление за доста колеги с висок разход ,вчера разговарях с един с опел калибра с разход 18 /100 градско-кара я студена почти,не я чака да загрее,пали на бензин и до минута я обръща на газ ,минава 2.5км и гаси вечерта пак така,решил е да покара малко на бензин да види дали няма да му е по-ефтино.още нещо ,те са все с обикновенна уредба,газовите инжекциони поне загряват двигателя на бензин преди да превключат ,там разхода само на бензин се вдига ?
                типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                хюндай акцент 1.5 CNG
                киа каренс +метан

                Коментар


                  #9
                  Между другото я поразръчках съобразно съветите на Данчо и ми се струва, че разхода за сега падна. Ще видя какво ще излезе накрая като свърши бутилката
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    За сега изминах 133 км със 15.6 литра газ. Има още ама не е много.
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #11
                      Все пак е Зима , колега и моята кочинка Лятото с 19-20Л. изкарваше ~ 200-210км. градско в Бургас а сега към 180-190км. максимум.
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                      Коментар


                        #12
                        Все пак го докарах до 150 км с 15.6 литра газ (10,6/100). Как ви се струва този разход и да я ръчкам ли още? Yellow_Flash_Colorz_PDT_22
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #13
                          M5kov написа:
                          Все пак го докарах до 150 км с 15.6 литра газ (10,6/100). Как ви се струва този разход и да я ръчкам ли още? Yellow_Flash_Colorz_PDT_22
                          не пипай повече-перфектен разход за зимата.

                          Коментар


                            #14
                            това градско ли или на дълго?ами това е центровка по "две точки" ако си го направил както ти казах де ,едната точка е празния ход и по него после от тройника центроваш вървеж-разход ,може да се направи да гори колкото бензин ,ама за вървежа забрави да е добър долу горе 10-20% над бензин ,до 40% по голям разход върви супер ,после почва да и идва мноо газта и почва да се давии не върви ,само гори
                            типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                            хюндай акцент 1.5 CNG
                            киа каренс +метан

                            Коментар


                              #15
                              Извънградско и малко икономично градско, с няколко студени старта.Регулирах я от винта, който се върти на ръка (май той беше за празния ход) и от тройника. Вървежа е добър, но малко се колебае в оборотите до 2000. Все пак не е като преди да гори и да не върви Мога ли да смъкна още малко разхода, без това да влияе осезаемо на вървежа? Yellow_Flash_Colorz_PDT_17
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X