Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Определяне състоянието на мембраните на изпарителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    вярвате не вярвате това е положението. поне 1 от вас направили ли си труда да пробва поне с 2-3 бързи ударчета по изпарителя ?
    Palio Weekend 1.6 16V 100 1998
    Punto MK2 1.2 16 V 80 1999

    Коментар


      #17
      аз моят го бих не ще да си признае

      Коментар


        #18
        Palioweek написа:
        вярвате не вярвате това е положението. поне 1 от вас направили ли си труда да пробва поне с 2-3 бързи ударчета по изпарителя ?
        Смее ли някой Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          #19
          Аз пробвах,без майтап-нищо не става,само дето комшията вика от терасата-"аз ти казах купи се фиат да те е яд,то бива бива ама чак да го биеш".Опитах се да обясня ама той почна да се хили два пъти повече...
          Fiat Brava 1.2,16в

          Коментар


            #20
            tipo33 написа:
            Аз пробвах,без майтап-нищо не става,само дето комшията вика от терасата-"аз ти казах купи се фиат да те е яд,то бива бива ама чак да го биеш".Опитах се да обясня ама той почна да се хили два пъти повече...
            Аз пък искам да си настроя оборотите на двигателя на око,ама не знам как става
            Fiat 1.4 12V
            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

            Коментар


              #21
              valentino321 написа:
              tipo33 написа:
              Аз пробвах,без майтап-нищо не става,само дето комшията вика от терасата-"аз ти казах купи се фиат да те е яд,то бива бива ама чак да го биеш".Опитах се да обясня ама той почна да се хили два пъти повече...
              Аз пък искам да си настроя оборотите на двигателя на око,ама не знам как става
              Yellow_Flash_Colorz_PDT_28 Аз ще ти кажа-слагаш точка с червена боя на ремъчната шайба на коляновия вал,палиш и гледаш-ако виждаш ясно точката-ниски са,ако изчезва-високи са,ако пък виждаш червена ивица-това са около 850-950 об/мин. :D :D :D .Направо оср.хме темата,ама то като се почна и не се стърпях... :D
              Fiat Brava 1.2,16в

              Коментар


                #22
                tipo33 написа:
                valentino321 написа:
                tipo33 написа:
                Аз пробвах,без майтап-нищо не става,само дето комшията вика от терасата-"аз ти казах купи се фиат да те е яд,то бива бива ама чак да го биеш".Опитах се да обясня ама той почна да се хили два пъти повече...
                Аз пък искам да си настроя оборотите на двигателя на око,ама не знам как става
                Yellow_Flash_Colorz_PDT_28 Аз ще ти кажа-слагаш точка с червена боя на ремъчната шайба на коляновия вал,палиш и гледаш-ако виждаш ясно точката-ниски са,ако изчезва-високи са,ако пък виждаш червена ивица-това са около 850-950 об/мин. :D :D :D .Направо оср.хме темата,ама то като се почна и не се стърпях... :D
                И аз... Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 сигурно става и с точка на шайбата на разпределителния вал,ама там изчислението е по-сложно и точките трябва да са две Yellow_Flash_Colorz_PDT_10
                Fiat 1.4 12V
                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                Коментар


                  #23
                  и на моя изпарител спряха да се регулират оборотите и взех че го отворих -нямате си на идея колко боклуци изкарах от негосимптомите бяха постепенно повишаващ се разход и накрая нестабилен празен ход ,регулира се ,ама след 1 ден пак се налагаше да се въртии това само за година и половина от както му сменях мембраните и клапанчетата и около 10-15 хиляди км не съм ги гледал точнодопълнително имах чувството че е засмуквал и охлаждаща течност-следващия ми изпарител ще го взема да е с оделен отсек за подгрева нещо като БРЦ
                  типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                  хюндай акцент 1.5 CNG
                  киа каренс +метан

                  Коментар


                    #24
                    Моето ловато май е с опечени мембрани-гасне при изключване от скорост,и то само при по-дълго поддържани обороти при висока скорост .Иначе разходът е добър-11-12 градско при НЕикономично шофиране,пали добре,но при спускане по наклон на скорост пука в ауспуха(само на газ).Идей за нещо по-безболезнено или да разпилявам изпарителя .
                    Fiat Brava 1.2,16в

                    Коментар


                      #25
                      При мен е същата работа :D Ударих изпарителя 3 пъти и оборотите не е промениха :D Докато колата е студена оборотите играят здраво, особено на свободна и ниски обороти. Случва се и да изгасне. Като загрее колата оборотите се оправят. Дали има връзка с изпарителя не знам, но ще ходя при газаджия тези дни :D
                      Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                      Коментар


                        #26
                        riewsofia написа:
                        При мен е същата работа :D Ударих изпарителя 3 пъти и оборотите не е промениха :D Докато колата е студена оборотите играят здраво, особено на свободна и ниски обороти. Случва се и да изгасне. Като загрее колата оборотите се оправят. Дали има връзка с изпарителя не знам, но ще ходя при газаджия тези дни :D
                        Ама естествено,ти си прекалил с ударите.Удря се само 2 пъти.Ако удариш трети път състоянието му се връща в старото положение.
                        Fiat 1.4 12V
                        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                        Коментар


                          #27
                          valentino321 написа:
                          riewsofia написа:
                          При мен е същата работа :D Ударих изпарителя 3 пъти и оборотите не е промениха :D Докато колата е студена оборотите играят здраво, особено на свободна и ниски обороти. Случва се и да изгасне. Като загрее колата оборотите се оправят. Дали има връзка с изпарителя не знам, но ще ходя при газаджия тези дни :D
                          Ама естествено,ти си прекалил с ударите.Удря се само 2 пъти.Ако удариш трети път състоянието му се връща в старото положение.
                          Пък ако удариш четвърти-може да ходиш да си проверяваш после и състоянието на костите на ръката
                          Fiat Brava 1.2,16в

                          Коментар


                            #28
                            chaveto написа:
                            На мен в момента изпарителя ми е на 10г. и всичко си работи на 6.
                            Да оставим шегата настрана, но наистина ако реши човек да си отвори изпарителя как да разбере дали са читави мембраните?
                            След някой друг ден съм решил да го отварям и да сменя всичко по изпарителя и ще снимам да покажа.
                            Добре ще направиш и ще бъдеш полезен на много хора

                            Коментар


                              #29
                              За моя изпарител намерих само български мембрани. Дали някой има впечатления от тях?
                              Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ

                              Коментар


                                #30
                                Това с удрянето при всички модели изпарител ли става,и само за Фиат ли се отнася?
                                OVB X18XE1 седан+ГИ

                                Коментар

                                Working...
                                X