Много просто се определя състоянието на мембраните на изпарителя, т.е. да ли са все още елестични или са се удървили. Метода е следния: двигателя да е достигнал работна температура, преминава се на газ/LPG, дигате капака и отивате до изпарителя, впервате поглед и слух в двигателя за да определите на око и ухо моментните обороти на празен ход и с ръка свита в юмрук удряте изпарителя два пъти с резки удари, ако се променят оборотите мембраните са вса още читави, ако няма промяна в оборотите знаете какво да правите. Поздрави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Определяне състоянието на мембраните на изпарителя
Collapse
X
-
chaveto написа:Това е най голямата глупост която съм чувал :D Ако беше написал точно с каква сила.......................трябва да се удари щях да ти повярвам, че е възможно.Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
-
Re: Определяне състоянието на мембраните на изпарителя
Palioweek написа:Много просто се определя състоянието на мембраните на изпарителя, т.е. да ли са все още елестични или са се удървили. Метода е следния: двигателя да е достигнал работна температура, преминава се на газ/LPG, дигате капака и отивате до изпарителя, впервате поглед и слух в двигателя за да определите на око и ухо моментните обороти на празен ход и с ръка свита в юмрук удряте изпарителя два пъти с резки удари, ако се променят оборотите мембраните са вса още читави, ако няма промяна в оборотите знаете какво да правите. Поздрави.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Re: Определяне състоянието на мембраните на изпарителя
tipo33 написа:Palioweek написа:Много просто се определя състоянието на мембраните на изпарителя, т.е. да ли са все още елестични или са се удървили. Метода е следния: двигателя да е достигнал работна температура, преминава се на газ/LPG, дигате капака и отивате до изпарителя, впервате поглед и слух в двигателя за да определите на око и ухо моментните обороти на празен ход и с ръка свита в юмрук удряте изпарителя два пъти с резки удари, ако се променят оборотите мембраните са вса още читави, ако няма промяна в оборотите знаете какво да правите. Поздрави.
Коментар
-
Re: Определяне състоянието на мембраните на изпарителя
Palioweek написа:Много просто се определя състоянието на мембраните на изпарителя, т.е. да ли са все още елестични или са се удървили. Метода е следния: двигателя да е достигнал работна температура, преминава се на газ/LPG, дигате капака и отивате до изпарителя, впервате поглед и слух в двигателя за да определите на око и ухо моментните обороти на празен ход и с ръка свита в юмрук удряте изпарителя два пъти с резки удари, ако се променят оборотите мембраните са вса още читави, ако няма промяна в оборотите знаете какво да правите. Поздрави.Fiat Punto 1.1 55 к.с. LPG '96 EX
Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99
Fiat Croma II 1.9 M-Jet 8V
Коментар
-
Да оставим шегата настрана, но наистина ако реши човек да си отвори изпарителя как да разбере дали са читави мембраните? Как се определя еластичност и т.н.? За скъсване е ясно! Но въпроса ми е чисто хипотетичен, защото надали има смисъл да затворя изпарителя със старите му мембрани, независимо в какво състояние са!Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.
Коментар
-
Революционно...удивително...изключително...постиже нието на века.Ама аз имам по-добра идея:С чук ще стане по-лесно пък и после не те болят ръцете от тупалки бой по тенекията на изпарителя яко,колко по-голям е чука,толкова по-добре се диагностицира проблема! Наистина от особено голямо значение е да се удари точно два пъти иначе не става.Аз като поредният глупак,отделил време да се порадва на темата(не защото е интересна-просто се посмях от сърце),бих си позволил да задам и един въпрос към създателят на този тип "бай ганьовска"диагностика - как да се науча да определям оборотите на двигателя на "око".Щото то на слух ги докарвам горе-долу,ама още не съм овладял очното изкуството,сигурно се сваля капака на главата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар