Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Определяне състоянието на мембраните на изпарителя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Определяне състоянието на мембраните на изпарителя

    Много просто се определя състоянието на мембраните на изпарителя, т.е. да ли са все още елестични или са се удървили. Метода е следния: двигателя да е достигнал работна температура, преминава се на газ/LPG, дигате капака и отивате до изпарителя, впервате поглед и слух в двигателя за да определите на око и ухо моментните обороти на празен ход и с ръка свита в юмрук удряте изпарителя два пъти с резки удари, ако се променят оборотите мембраните са вса още читави, ако няма промяна в оборотите знаете какво да правите. Поздрави.
    Palio Weekend 1.6 16V 100 1998
    Punto MK2 1.2 16 V 80 1999

    #2
    кола

    И оригинални мембрани не се сменят карат поне 5години че тези където ги продават евтините не са много хубави
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Та мен ще ме заболят рацете от толкова удряне. :D Няма как да определиш какво е моментното състояние на мембраните ако не ги свалиш или не се опиташ да реголираш изпарителя.

      Коментар


        #4
        Това е най голямата глупост която съм чувал :D Ако беше написал точно с каква сила.......................трябва да се удари щях да ти повярвам, че е възможно.

        Коментар


          #5
          chaveto написа:
          Това е най голямата глупост която съм чувал :D Ако беше написал точно с каква сила.......................трябва да се удари щях да ти повярвам, че е възможно.
          добре, че го написа тва, че тъкмо бях тръгнал да бия изпарителя
          Fiat Punto 1.1-Синята птица
          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

          Коментар


            #6
            Моя с бой не стана. Пробвах и с ритане ама...... :D

            Коментар


              #7
              Re: Определяне състоянието на мембраните на изпарителя

              Palioweek написа:
              Много просто се определя състоянието на мембраните на изпарителя, т.е. да ли са все още елестични или са се удървили. Метода е следния: двигателя да е достигнал работна температура, преминава се на газ/LPG, дигате капака и отивате до изпарителя, впервате поглед и слух в двигателя за да определите на око и ухо моментните обороти на празен ход и с ръка свита в юмрук удряте изпарителя два пъти с резки удари, ако се променят оборотите мембраните са вса още читави, ако няма промяна в оборотите знаете какво да правите. Поздрави.
              Ми то ако става така,ако си трясна по силно вратата или мина през дупка колата трябва да изръмжава постоянно :D.
              Fiat Brava 1.2,16в

              Коментар


                #8
                Re: Определяне състоянието на мембраните на изпарителя

                tipo33 написа:
                Palioweek написа:
                Много просто се определя състоянието на мембраните на изпарителя, т.е. да ли са все още елестични или са се удървили. Метода е следния: двигателя да е достигнал работна температура, преминава се на газ/LPG, дигате капака и отивате до изпарителя, впервате поглед и слух в двигателя за да определите на око и ухо моментните обороти на празен ход и с ръка свита в юмрук удряте изпарителя два пъти с резки удари, ако се променят оборотите мембраните са вса още читави, ако няма промяна в оборотите знаете какво да правите. Поздрави.
                Ми то ако става така,ако си трясна по силно вратата или мина през дупка колата трябва да изръмжава постоянно :D.
                Не не не бой му е майката. :D

                Коментар


                  #9
                  chaveto написа:
                  Това е най голямата глупост която съм чувал :D Ако беше написал точно с каква сила.......................трябва да се удари щях да ти повярвам, че е възможно.
                  С динамометричния ключ , завърташ на около два килограма и ... бой :D

                  Коментар


                    #10
                    Re: Определяне състоянието на мембраните на изпарителя

                    Palioweek написа:
                    Много просто се определя състоянието на мембраните на изпарителя, т.е. да ли са все още елестични или са се удървили. Метода е следния: двигателя да е достигнал работна температура, преминава се на газ/LPG, дигате капака и отивате до изпарителя, впервате поглед и слух в двигателя за да определите на око и ухо моментните обороти на празен ход и с ръка свита в юмрук удряте изпарителя два пъти с резки удари, ако се променят оборотите мембраните са вса още читави, ако няма промяна в оборотите знаете какво да правите. Поздрави.
                    :D :D :D :D
                    Fiat Punto 1.1 55 к.с. LPG '96 EX
                    Alfa Romeo 146 1.9 JTD '99
                    Fiat Croma II 1.9 M-Jet 8V

                    Коментар


                      #11
                      Да оставим шегата настрана, но наистина ако реши човек да си отвори изпарителя как да разбере дали са читави мембраните? Как се определя еластичност и т.н.? За скъсване е ясно! Но въпроса ми е чисто хипотетичен, защото надали има смисъл да затворя изпарителя със старите му мембрани, независимо в какво състояние са!
                      Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                      Коментар


                        #12
                        Re: кола

                        kluchar написа:
                        И оригинални мембрани не се сменят карат поне 5години че тези където ги продават евтините не са много хубави
                        Карат ама друг път :D :D :D :D
                        Фиат Браво 1.6 16в с ГИ
                        Ауди ТТ 1.8 турбо 180кс

                        Коментар


                          #13
                          На мен в момента изпарителя ми е на 10г. и всичко си работи на 6.
                          Да оставим шегата настрана, но наистина ако реши човек да си отвори изпарителя как да разбере дали са читави мембраните?
                          След някой друг ден съм решил да го отварям и да сменя всичко по изпарителя и ще снимам да покажа.

                          Коментар


                            #14
                            5 сервиза обиколих, на 4 места ми газаха мембрани. Изпарителя не подлежеше на никакъв реглаж. Отдавна съм с нов и нямам проблеми.
                            Palio Weekend 1.6 16V 100 1998
                            Punto MK2 1.2 16 V 80 1999

                            Коментар


                              #15
                              Революционно...удивително...изключително...постиже нието на века.Ама аз имам по-добра идея:С чук ще стане по-лесно пък и после не те болят ръцете от тупалки бой по тенекията на изпарителя яко,колко по-голям е чука,толкова по-добре се диагностицира проблема! Наистина от особено голямо значение е да се удари точно два пъти иначе не става.Аз като поредният глупак,отделил време да се порадва на темата(не защото е интересна-просто се посмях от сърце),бих си позволил да задам и един въпрос към създателят на този тип "бай ганьовска"диагностика - как да се науча да определям оборотите на двигателя на "око".Щото то на слух ги докарвам горе-долу,ама още не съм овладял очното изкуството,сигурно се сваля капака на главата Yellow_Flash_Colorz_PDT_16
                              Fiat 1.4 12V
                              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                              Коментар

                              Working...
                              X