Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

какви са признаци на скъсани мембрани

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    какви са признаци на скъсани мембрани

    как мога да разбера дали са ми скъсани мембраните. имям няколко проблеми .. преди две години по изпаритела бяха сменени мембрани .. сичко.. .1-проблем: Многоо висок разход на газ, стигал 18 19 а автомовбила е фиат типо 1.6 края на 94 .. 2-проблем : колата на газ нещо не варви както трябва .. спъната ходил сам 100 на газаджии правят колата си варви префекно по пак се ебава.. .... и накрая газаджията ми говори за нов изпарите.. турски 60 лв италянски 120 лв..въпроса ми е каква е разликата между турския и италянския изпарител ако сложа турски вървеща ше се проме ни ли ?3-проблем: колата ми газне както карам и щрак колата като е на газ изклучва.. . като освобождавам по енерция . колта угасва4-и като е по топло горе доло времето и ако запаля на газ сутрента оборотите са много мниски и ако не подържам до 1500 оборта колата отново угасва
    сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!

    #2
    Колега същия проблем, харчи 20/100, не върви, мембрани на 2 години, БРЦ АТ-90 е модела. И нов изпарител, при това турски на 122 киловата за мотор 150 коня , въри и цепи, харчи 10-12/100, както я ръчкаш така харчи. Разликата между турски и италиански е следната: италианския си е оригинален ама 130-140 кинта, турския е по лиценз на италианския - 1 към 1, но 60 кинта. Ако те интересува марката е MIMGAZ, имат си въведен стандарт ISO, мен това ми помогна при избора от многото. Ако те интересува нещо друго, насреща съм. Не съм дисприбутор, да уточня
    Palio Weekend 1.6 16V 100 1998
    Punto MK2 1.2 16 V 80 1999

    Коментар


      #3
      колега много ти благодаряя отивам да си слгам турски изпарител ама ака да им кажа за 122 килвота ли още дне или утре ще го сложа
      сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!

      Коментар


        #4
        Колега този изпарител за газ/LPG на тази фирма е само 1, ето и снимка да се ориентираш
        Palio Weekend 1.6 16V 100 1998
        Punto MK2 1.2 16 V 80 1999

        Коментар


          #5
          ми колега много ти благодаря но се отказа че не е било от изпарител отидах при един газаждия тои ми вика че с турски изпарители не се занимавало че нямало части незнам си ко само с италянски работил.. ядосах са ас и отидах при друг газаждия точно до автоцентар жижо срещу метро.. и там попаднах на точния човек човека кара фиат купе и фен на фиат.. . човека ми обесни че не сам сменял филатара и затова е разходо и второ стъковия мотор колата забравих да кажа че работи на 1200 1300 оборота и заради това се получава разхода.. смених филатар колата е подобре а и изпаритела ми брц и не са скъсани мембраните. и ми каза да си оправя тея неща и тогава ще я регулира ..и ся проблема ми е стъпкоявия мотор .. незнам ко да прая утре ще ходя на серивз.. да но поне да стане да се зачисти.. иначи 200 лв нямам за стъпкоявия мотор..
          сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!

          Коментар


            #6
            Принципно си зависи от изпарителя какви ще са симптомите на скъсани мембрани. Като цяло при скъсана мембрана газта излиза навън от изпарителя и мирише. По някой път при скъсана мембрана високо налягане, газта влиза при охладителната течност. Системата надува, гърмят маркучи..........

            Коментар


              #7
              ама те газаджийте само регулират ли,не ги ли оправят тези неща?щот ако е така само с въртене да става дай и аз да се пиша един газаджия,няма да ти оправя проблема ,ама ще ти кажа какво да смениш и после мини да ти го настроя
              типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
              хюндай акцент 1.5 CNG
              киа каренс +метан

              Коментар

              Working...
              X