как мога да разбера дали са ми скъсани мембраните. имям няколко проблеми .. преди две години по изпаритела бяха сменени мембрани .. сичко.. .1-проблем: Многоо висок разход на газ, стигал 18 19 а автомовбила е фиат типо 1.6 края на 94 .. 2-проблем : колата на газ нещо не варви както трябва .. спъната ходил сам 100 на газаджии правят колата си варви префекно по пак се ебава.. .... и накрая газаджията ми говори за нов изпарите.. турски 60 лв италянски 120 лв..въпроса ми е каква е разликата между турския и италянския изпарител ако сложа турски вървеща ше се проме ни ли ?3-проблем: колата ми газне както карам и щрак колата като е на газ изклучва.. . като освобождавам по енерция . колта угасва4-и като е по топло горе доло времето и ако запаля на газ сутрента оборотите са много мниски и ако не подържам до 1500 оборта колата отново угасва
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
какви са признаци на скъсани мембрани
Collapse
X
-
Колега същия проблем, харчи 20/100, не върви, мембрани на 2 години, БРЦ АТ-90 е модела. И нов изпарител, при това турски на 122 киловата за мотор 150 коня , въри и цепи, харчи 10-12/100, както я ръчкаш така харчи. Разликата между турски и италиански е следната: италианския си е оригинален ама 130-140 кинта, турския е по лиценз на италианския - 1 към 1, но 60 кинта. Ако те интересува марката е MIMGAZ, имат си въведен стандарт ISO, мен това ми помогна при избора от многото. Ако те интересува нещо друго, насреща съм. Не съм дисприбутор, да уточняPalio Weekend 1.6 16V 100 1998
Punto MK2 1.2 16 V 80 1999
-
ми колега много ти благодаря но се отказа че не е било от изпарител отидах при един газаждия тои ми вика че с турски изпарители не се занимавало че нямало части незнам си ко само с италянски работил.. ядосах са ас и отидах при друг газаждия точно до автоцентар жижо срещу метро.. и там попаднах на точния човек човека кара фиат купе и фен на фиат.. . човека ми обесни че не сам сменял филатара и затова е разходо и второ стъковия мотор колата забравих да кажа че работи на 1200 1300 оборота и заради това се получава разхода.. смених филатар колата е подобре а и изпаритела ми брц и не са скъсани мембраните. и ми каза да си оправя тея неща и тогава ще я регулира ..и ся проблема ми е стъпкоявия мотор .. незнам ко да прая утре ще ходя на серивз.. да но поне да стане да се зачисти.. иначи 200 лв нямам за стъпкоявия мотор..сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!
Коментар
-
ама те газаджийте само регулират ли,не ги ли оправят тези неща?щот ако е така само с въртене да става дай и аз да се пиша един газаджия,няма да ти оправя проблема ,ама ще ти кажа какво да смениш и после мини да ти го настроятипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар