Отново искам да напомня,че изправният и добре настроен емулатор замества ламбдата по време на работата на газ на колата,т.е.компа не се шашка.Какво означава "системата не работи",как така .Не работи част от нея и тази част се замества от емулаторите за да ти работи добре останалата-като започнеш от еку и стигнеш до това,че получаваш искра в точно определения момент за да може двг да работи.Всичко останало са свободни импровизации на тема "как да накараме магарето да яде камъни без да му прави впечатление".P.S.Все пак ти си решаваш как ще поддържаш и караш колата си,аз просто изказвам мнение от моя гледна точка .Успех .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с емулатор/симулатор ламбда сонда
Collapse
X
-
nedialk00
да така е за симулатора, но тези фиати точно трудно се лъжат така и е по-добре без емулатора тъй като записва други смеси в компа и като дам на бензин я удавя с бензин и едва пърка, ще видя така как ще бъде, дано да се оправи
Коментар
-
nedialk00 написа:да така е за симулатора, но тези фиати точно трудно се лъжат така и е по-добре без емулатора тъй като записва други смеси в компа и като дам на бензин я удавя с бензин и едва пърка, ще видя така как ще бъде, дано да се оправиFiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
nedialk00
-
емулатора
На въпроса на колегата по-горе относно емулатора на сондата.Точно тока, емулатора произвежда правоъгълни импулси -обикновенно с 555 таймер чип-с амплитуда 0-0,7ВНО! Тази поредица е с константна честота ,а импулсите от ламбда сондата са с варираща от оборотите честота-при празен ход са с по -ниска честота- около 1-2 имп в сек ,докато при 3000 об са 4-6 имп в секунда-зависи от това ,дали сондата е нова или какъв тип е.Е- някои компютри , като на моят Фиат пунто например ,явно разпознават разликата и пак записват грешка. Не на всички коли разбира се.А ,относно това 0,7 В -това е пробно установено на моята кола-1 година се мъчих.Като забих 0,7В -забравих повече за проблема ,а си карам и на газ и на бензин -няма разлика във вървежа.
Коментар
-
nedialk00
така, днес и направих адаптация на стойностите покарах 150 км на газ, и се оправи вече не записва грешка НО все още колата не е както трябва на бензин значи на около 1500 оборота тресе леко двигатела, по нагоре няма проблеми, преди тресеше до към 2800; дюзите са ми изчистени, ламда сондата работи, маркучето за вакуума съм сменил, незнам вече какво да правя
Коментар
-
u_bo
nedialk00 написа:така, днес и направих адаптация на стойностите покарах 150 км на газ, и се оправи вече не записва грешка НО все още колата не е както трябва на бензин значи на около 1500 оборота тресе леко двигатела, по нагоре няма проблеми, преди тресеше до към 2800; дюзите са ми изчистени, ламда сондата работи, маркучето за вакуума съм сменил, незнам вече какво да правя
Коментар
-
nedialk00
търся си преходник за виза скан, понеже ми омръзна всеки ден да давам по 20 лева на тия смешковци за една адаптация като намеря пак ще дам адаптация и ще покарам на бензин, дано се оправи ама вече невярвам че ще се оправи... може ли да е от емулатора на дюзите ?
Коментар
-
u_bo
nedialk00 написа:търся си преходник за виза скан, понеже ми омръзна всеки ден да давам по 20 лева на тия смешковци за една адаптация като намеря пак ще дам адаптация и ще покарам на бензин, дано се оправи ама вече невярвам че ще се оправи... може ли да е от емулатора на дюзите ?
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00
днес покарах пак колата, като загрее това тресене на бензин почти изчезва но все още се усеща слабо
Коментар
-
nedialk00 написа:днес покарах пак колата, като загрее това тресене на бензин почти изчезва но все още се усеща слабоAктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00
може ли да е от ангренажа, да не е зацепен добре ? ама едва ли ще е от него на газ няма проблеми нз вече какво да правя
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар