Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с емулатор/симулатор ламбда сонда

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с емулатор/симулатор ламбда сонда

    Абе колеги, брава 1.6 16в 103 коня обикновенно ловато, imam oxygen simylator i oshte edno na nego pishe E4 simulator, след 1000-2000 км каране на газ компа записва грешка в ламда сондата и трябва да ходя на диагностика да я трият, иначе на бензин колата получава прекалено богата смес почва да пуши като трактор и да се тресе целия двигател в порядъка 2200 - 2700 оборота. Почистих си дюзите тия дни и искам тая грешка да престане да се записва понеже все пак е зима и е добре колата да е добре и на бензин... чувам нещо за ламда контрол, ако си сложа такъв дали ще има ефект и няма да се записва тази грешка..

    #2
    кола

    щом е обикновена газова един симулатор на ландата и на дюзите и готово ако са настроени не трябва да има проблем а кво е това imam oxygen simylator i oshte edno na nego pishe E4 simulator обединен емулатор за сондата и дюзите ли някой да го настрой по хубаво
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      ще ги снимам утре и ще покажа какво точно е, че в моменета пиша наизуст

      Коментар


        #4
        Колега, незнам защо си давате парите за разни емулатори и симулатори. Тези устройства лъжат ECU-то, т.н. компютър на двигателя само ако е монтирана обикновено АГУ. В действителност се прекъсва връзката с инжекторите впръскващи бензин в цилиндрите, други спират и бензиновата помпа. Това се прави при монтаж на обикновено АГУ. Тези залъгалки се слагат точно за да не записва грешки компютъра, просто няма нужда от тях е моето мнение. Това че ти дава богата смес и чади отзад, мирише на неизгорял бензин говори, че бензина в цилиндрите е много и/или не изгаря цялото количество, съответно се проверява запалителната система: свещи, кабели, бобина/и и задължително ламбда сондата, тя определя основното количество бензин н цилиндрите, допълнителните неща които също определят количеството на бензина е температурен датчик свързан директно с ECU-то. Дюзите е нормално да се позапушат като се кара на газ, за тази цел се купува и слага добавка в бензина като зареждаш бензин, добре да си намислиш някакъв пробег на газ, и някакъв на бензин, но с добавка за почистване на инжектори и горивна система. Относно този ламбда контрол - това устройство представлява стъпков мотор, и кутийка с процесор. Как се монтира: на изхода на изпарителя и тройника за регулиране на газта. Как работи: взима сигнал от ламбда сондата и стъпковия мотор отваря и затваря пътя на газта, т.е. следи се горивната смес да е оптимална. Добре е стъпковия мотор да е разположен по близо до смесителната плочка. Оптималната горивна смес ще се получи само при изправна ламбда сонда. Може би това е проблема при теб. Ето и малко информация за ламбда контрола от производителя, който е в гр. Горна Оряховица. http://www.runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=8
        Palio Weekend 1.6 16V 100 1998
        Punto MK2 1.2 16 V 80 1999

        Коментар


          #5
          Palioweek написа:
          Колега, незнам защо си давате парите за разни емулатори и симулатори. Тези устройства лъжат ECU-то, т.н. компютър на двигателя само ако е монтирана обикновено АГУ. В действителност се прекъсва връзката с инжекторите впръскващи бензин в цилиндрите, други спират и бензиновата помпа. Това се прави при монтаж на обикновено АГУ. Тези залъгалки се слагат точно за да не записва грешки компютъра, просто няма нужда от тях е моето мнение.
          Авторът на темата си го е казал - има "обикновенно ловато". nedialk00, първото, което трябва да направиш е колата ти да върви перфектно на бензин. Чак след това оправяй проблемите на газ.
          Stop giving directions, just say "Follow me."
          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

          Коментар


            #6
            Днес ходих на диагностика, имах записана грешка ламбда сонда и стъпков мотор изтриха се ; ламбда сондата работи добре; рестартираха бензиновата система и колата в момента е в перфектно състояние даде ми 6.5/100 на бензин - средна скорост 130км/ч

            Коментар


              #7
              Palioweek написа:
              Колега, незнам защо си давате парите за разни емулатори и симулатори. Тези устройства лъжат ECU-то, т.н. компютър на двигателя само ако е монтирана обикновено АГУ. В действителност се прекъсва връзката с инжекторите впръскващи бензин в цилиндрите, други спират и бензиновата помпа. Това се прави при монтаж на обикновено АГУ. Тези залъгалки се слагат точно за да не записва грешки компютъра, просто няма нужда от тях е моето мнение.
              това дотук уби коня с лопатата. отдавна не бях чел толкова компетентно написани глупости ..? може би с цел да се подведе колегата ?
              Palioweek написа:
              Относно този ламбда контрол - това устройство представлява стъпков мотор, и кутийка с процесор. Как се монтира: на изхода на изпарителя и тройника за регулиране на газта. Как работи: взима сигнал от ламбда сондата и стъпковия мотор отваря и затваря пътя на газта, т.е. следи се горивната смес да е оптимална. Добре е стъпковия мотор да е разположен по близо до смесителната плочка. Оптималната горивна смес ще се получи само при изправна ламбда сонда. Може би това е проблема при теб. Ето и малко информация за ламбда контрола от производителя, който е в гр. Горна Оряховица. http://www.runel-tech.com/?p=productsMore&iProduct=8
              това е вярно и може и да помогне на колегата.но ако не ти се влагат пари -- махни ламбда емулатора и ще си ДОСТА по-добре от сега.не че ще е оптимално , но по-добре от сегашното положениеразбира се може да се свържеш и със колегата Стефан Хаджов

              Коментар


                #8
                както написах по-горе всичко вече е наред, благодаря за съветите все пак

                Коментар


                  #9
                  nedialk00 написа:
                  както написах по-горе всичко вече е наред, благодаря за съветите все пак
                  А дано, ама надали. Особено ако имаш Л.емул.

                  Коментар


                    #10
                    проблема се върна, и днес махнахме ламбда емулатора и сложихме просто реле когато карам на газ ламбда сомдата да не работи и да ми свети лампичката на таблото, ама това не е проблем; остана само симулатора на дюзите; утре ще изтрия грешката която е записала пак колата и се надявам вече да няма проблеми

                    Коментар


                      #11
                      nedialk00 написа:
                      проблема се върна, и днес махнахме ламбда емулатора и сложихме просто реле когато карам на газ ламбда сомдата да не работи и да ми свети лампичката на таблото, ама това не е проблем; остана само симулатора на дюзите; утре ще изтрия грешката която е записала пак колата и се надявам вече да няма проблеми
                      така ще си по-добре от преди. Ако някой ’мъдър майстор’ почне да ти променя нещо по колата - първо пиши тука.Айде успех !

                      Коментар


                        #12
                        Колега едно мнение и от мене."Не питай старило а питай патило".Преди 4 години го имах същия проблем на Пунтото-1,2 MPI/75kcс обисновенна електрическа Ловато +ламда контрол Заволи.Ламда контрола няма да ти реши проблема с грешките в компа.Фиатите са известни с това че компа им трудно се лъже с разни там емулатори на ламбда сондата.Един мой съвет-подържам колегата от поста по-горе-оправи си колата да върви перфектно на бензин -карай я 1 месец само на бензин за да видиш дали си изчистил проблемите и компа е спрял да натрупва грешки.След това махни емулатора на ламбда сондата и прекъсни с реле изхода на сондата към компа в режим ГАЗ.При този режим подай към компа чрез контакта на това реле +0,7V .Това става много просто:+12V серийно един резистор 1-2k и1 силициев диод с катода(-)към маса.От + на диода през контакта на релето към компа.Поне така аз си реших проблема с натрупването на грешка в режим ГАЗ и спрях да давам луди пари за диагностика всеки път когато колата започваше да забива нос.Хайде успех!

                        Коментар


                          #13
                          благодаря за съвета, това и направих махнах емулатора и сложих реле когато карам на газ ламдата изобщо да не работи; сега отивам да изчистя грешката от компютъра и ще карам да видя дали се е оправила, че "вдигнах ръце" вече

                          Коментар


                            #14
                            Krasimir Kostov написа:
                            Колега едно мнение и от мене."Не питай старило а питай патило".Преди 4 години го имах същия проблем на Пунтото-1,2 MPI/75kcс обисновенна електрическа Ловато +ламда контрол Заволи.Ламда контрола няма да ти реши проблема с грешките в компа.Фиатите са известни с това че компа им трудно се лъже с разни там емулатори на ламбда сондата.Един мой съвет-подържам колегата от поста по-горе-оправи си колата да върви перфектно на бензин -карай я 1 месец само на бензин за да видиш дали си изчистил проблемите и компа е спрял да натрупва грешки.След това махни емулатора на ламбда сондата и прекъсни с реле изхода на сондата към компа в режим ГАЗ.При този режим подай към компа чрез контакта на това реле +0,7V .Това става много просто:+12V серийно един резистор 1-2k и1 силициев диод с катода(-)към маса.От + на диода през контакта на релето към компа.Поне така аз си реших проблема с натрупването на грешка в режим ГАЗ и спрях да давам луди пари за диагностика всеки път когато колата започваше да забива нос.Хайде успех!
                            Колега,нали емулатора на ламбда сондата прави точно това-подава сигнал на изправно работеща сонда(0,2-0,8V).Та питам аз защо ще го маха и ще прави тези магии като резултата ще е същия,даже и по лош защото сигнала ще е постоянен 0,7V(т.е.-богата смес),а емулатора дава променлив сигнал между 0,2-0,8V.Просто трябва да се настрои емулатора от тримера към него с обикновен волтметър да излъчва сигнал в желания диапазон.Още нещо това с релето е също безпредметно,емулатора си има вградено такова.Моят емулатор сам си го монтирах и настроих и спря да записва грешка ламбда сонда.
                            Fiat Brava 1.2,16в

                            Коментар


                              #15
                              релето ще прави сигнал към компа = системата не работи, докато карам на газ; а когато прехвърля на бензин ламбдата ще се включва; и на мен освен грешка ламда сонда ми обърква някви стойности забравих какви, като ходя на диагностика за да го оправят дават въстановяване на аналитичните стойности не съм сигурен дали бяха аналитични нещо такова надявам се да се оправи

                              Коментар

                              Working...
                              X