Здравейте колеги, имам следният проблем: до скоро като карах колата на дълъг път със 100-120 и я пусна по инерция не искаше да задържи оборотите и от време на време гаснеше ,врътнах малко от болта дето се регулират оборотите и спря да го прави, но след това се появи нов проблем, като е студена и запаля на газ не задържа оборотите и гасне, трябва и 5 мин да поработи и тогава всичко е ок.Опитах се докато е студена пак да и вдигна оборотите , направих го, палеше и не гаснеше но се появяваше проблемът като загрее да гасне по инерция.Сега съм я направил да не гасне по инерция но студена гасне, и като запаля и подавам газ 4-5 мин и тогава потеглям.От какво може да е .Газовата е ловато обикновенна а колата Пунто 1.1 95г.Копчето е обикновенно не прехвърля автоматично от бензин на газ, а и предпочитам да паля директно на газ но с това гаснене студена ме дразни много.Има чисто нов въздушен филтър, помислих да не е от него и го смених преди 1 седмица но уви.Тройника не е пипан.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Настройка на оборотите???
Collapse
X
-
Проблема е в чисто новия филтър, той пропуска много въздух, сместа обеднява и гасне на скорост. Варианта е да си усилиш чувствителността на мембраната на изпарителя и малко да усилиш тройника, но това може да окаже и отрицателен ефект в разхода. Най-добрия вариант е да направиш като мен, аз просто не карам по инерция, друг вариант е да се притвори въздуховода към смукателя, за да не набива силно въдух при движение. А паленето на газ не е много препоръчително, особенно през студените месеци, хариш много газ, защото студения изпарител не може да изпарява, а се разлива от изпарителя, затова и гасне.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Реклама
Collapse
Коментар