Колеги то не се издържа вече какъв е тоя разход за 1.4 12в от 15/100 с 10 лева газ 50 километра и тва е....незнам вече изпарителя ли не става колата ли не става смесителната плочка ли не става...извънградско на бензин със 110км/ч ми гори 7 а на газ 10-11 от къде е тая голяма разлика..малко техническа част:Изпарител БРЦ Текно 100 киловата на около 2 години чуват се само лоши отзиви за него за сега е главния заподозрян....Смесителна плочка 39мм в каталога на сайта пише Q diff 38(34) незнам кое да гледам 38 или 34. Един газаджия каза че с 36 мм било най добре като разход и динамика да взема ли тая плочка ще има ли промяна за тези 3 милиметра...Как се наглася тоя изпарител..последния път го нагласих по описанието в един друг форум: завъртях винта със шесттограма до толкова колкото да изпуска съвсем леко газ а този който се върти на ръка го отвивам на 1.5 оборота после отвивам още малко ако са нестабилни оборотите...и с този метод минавам 50 километра градско с 10 лева. Другия ми метод е завъртам този който се върти на ръка до край и паля и почвам да навивам тоя със шестограма докато паднат оборотите след това ги коригирам със врътката на ръка която е с този метод минавам с 4-5 километра повече със същия стил на каране....
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Писна ми от разхода вече
Collapse
X
-
Да не остана и аз назад и аз да кажа че и моя разход е такъв и изпарителят ми го настройваха 3-ма газаджии и всеки казва ше ти падне разхода сега а той се дига накрая се ядосах и по казания начин по горе си я регулирах сам и сега ми е около 16/100 но пак ми се струва доста голям разход.П.С. Изпарителят ми е нов с него направих около 1000 км.Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO
Коментар
-
значи по описания начин се регулира празния ход на изпарителя ,но разхода се регулира от троника значи ако ви е отвит много ,колата може и да върви добре ,ама разхода е висок.освен това има значение и начина на каране ,ако караш на много ниски или много високи обороти-същовсяко рязко потегляне хаби повече гориво ,всяко ’’динамично’’ каране е зле от към разходкаране на къси разтояния с студен двигател -паки не на последно място всичко трябва да е правилно монтирано и изправно -регулират се само изправни нещана колко години са ви изпарителите?за над 2-3 години -ама те още работят-добре ,ама работят ли правилно?днес си засякох разхода на колата 280км с 20 литра газ,като само паля на бензин и докато не е загряла не я напъвам,карам си кроткотова е от пловдив до либхер (радиново)-10-15%градско останалото на дълготипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Според мен колега , по - добре не си базикай колата . От много време съм забелязал "шарения " разход и на двата автомобила при работа на газ , дори се опитах да подхвана някаква тема за това , но повече се появиха съветници къде да "чопля" и какво да сменя . Тази седмица окончателно се обедих в разликата . София - Свищов и обратно с гариво само от петрол засечено на три пъти по трасето 9-9,2 л / 100 км. София - Карлово гориво от Лукойл 10,8 л / 100км. Карлово - София гориво от бензиностанция Щерев 7,6л / 100 км. ( не че искам да направя реклама , но тази разлика я усетих няколко пъти дори веднъж се прибрах на бензин до София и изгорих газта на градско по обичайния маршрут показа невероятните 10,4 / 100км. градско ) Ако и вие имате някакви такива впечатления може да направим някава тема и потози начин да избягваме некоректните бензиностанции.FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS
Коментар
-
dan4o Моя изпарител е чисто нов и тройника ми е почти до край завит на половин оборот е развит от пълното затваряне и пак гори супер много независимо от къде заредя с 10 лв 50 км и тва е кво е тва нещо е хората карат 2.0 двигатели и минават с 10 лв по 55-60 км (мои приятели) зареждаме от 1 и също мястоFiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO
Коментар
-
WRS написа:dan4o Моя изпарител е чисто нов и тройника ми е почти до край завит на половин оборот е развит от пълното затваряне и пак гори супер много независимо от къде заредя с 10 лв 50 км и тва е кво е тва нещо е хората карат 2.0 двигатели и минават с 10 лв по 55-60 км (мои приятели) зареждаме от 1 и също мястоFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado Там е въпросът че изобщо не тормозя колата карам я максимум до 2500 оборота преди имах Типо 1.6 то ми гореше 10-11 при такова каране иначе при настъпване ми е стигал разхода до 16 с него ама това Браво направо незнам...Fiat TEMPRA 1.6 i.e. 159A3.048 75Hp + L.P.G
Fiat BRAVO 1.4 12V SX 80Hp + L.P.G
Fiat TIPO 1.6 i.e. Selecta 159A3.048 75Hp + L.P.G LOVATO
Коментар
-
WRS написа:Tornado Там е въпросът че изобщо не тормозя колата карам я максимум до 2500 оборота преди имах Типо 1.6 то ми гореше 10-11 при такова каране иначе при настъпване ми е стигал разхода до 16 с него ама това Браво направо незнам...сяка кола на място и на думи много върви но истената е street racing!
Коментар
-
15ка в сф е нормално особенно като захладнее. да не те отчайвам, ама няма да можеш да го свалиш под 14, мааааааааааааааааааксимум 13. моята харчи 15ка в сф, извънградско 8 при кротко каране и 10 при яко каране, значи си е ок. няма какво да се оплакваш.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар