Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Трипътник на ловато

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Трипътник на ловато

    Колеги интересуваме на снимката която съм качил врътка 1 и 2 за какво служат правилно ли си мисля че са за малките и големите обороти и ако е така как да разбера коя точно е за едното и коя за другото понеже фиатката на малките обороти на гас е като ракета ама на големите се чуди кво става а и на големи обороти примерно 5та над 80 км взе много в преразход да ме вкарва пък не върви толко преди не беше така .Я некой който ги разбира нещата с тея настройки да ме светне че с тридесет литра гас едвам минаван 230км комбиниран разход.Днес филтърчето пичистих на клапана които е пред изпарителя имаше доста мизерия а въздушния смених преди няма и месец с маслотоА врътка 3 е за оборотите за празен ход нали ?Помагайте хора че аман от майстори газаджий
    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

    #2
    Пълните възможности на този трипътник се използват само при карбуратори и то двукамерни. При инжекционите е достатъчна една врътка.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      здрасти,значи има много писано по форума ,каквото и да кажа ,вероятно вече ще се повторя,само ще ти кажа че ако си с моно вероятно си с неподходящ тройник, демек една плочка захранена от 2места ,ама и на двете с по един "кран".най-подходящи за случая е тройник с една врътка.изпарителя е ловато или ловатоподобен ,това е добре ,центроват се лесно и имат добри показатели.търси във форума за центровка на изпарител -много има писано .над врътка N3 има едно малко бронзово винтче ,и то участва в настройката......пак ще ти кажа търси по форума....
      типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
      хюндай акцент 1.5 CNG
      киа каренс +метан

      Коментар


        #4
        sok1 написа:
        Пълните възможности на този трипътник се използват само при карбуратори и то двукамерни. При инжекционите е достатъчна една врътка.
        Е благодаря за отговорите колеги колата е моно и така е купих с газовата нямам идея защо е с 2 врътки на една плочка наистина е безмисленно
        Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

        Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
        Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

        Коментар


          #5
          Навии и двете врътки докрай после ги развии на 2 оборота всяка и опитай как върви колата ако няма мощност развивай докато горе долу ти хареса как е.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Като цяло и двата винта трябва да са развити еднакво. Плочката е направена с два входа за да има равномерно подаване на гориво от всякъде. Просто е трябвало самият тройник да е с една врътка.

            Коментар


              #7
              chaveto написа:
              Като цяло и двата винта трябва да са развити еднакво. Плочката е направена с два входа за да има равномерно подаване на гориво от всякъде. Просто е трябвало самият тройник да е с една врътка.
              Ами колеги така и направих двете врътки ги позатворих доста колата пак си държи обороти пали добре на гас и като че ли е малко по добре от преди сега дори и из баир като е натисна по ряско и ускорява е не като на бензин но е добре преди рязко като е натиснех и се чудеше тая кола кво става и стрелката на икономайзера се изкривяваше като се удари в дясно сега не дава такъв разход ще вида колко ще ме изкара с една бутилка гас и пак ще пиша Чао и поздрви.
              Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

              Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
              Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

              Коментар

              Working...
              X