Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с Мултипла с фабричен метан - прекъсва

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с Мултипла с фабричен метан - прекъсва

    Колеги имам Мултипла от 3 години(проблемни) същата е с фабричен метан! Икономична е много ,но както писа някой от форума в сервизите я гледат както индианец електрическа крушка.Имам следния проблем: Колата понякога прекъсваше на метан и автоматично прехвърляше на бензин,след изключване на двигателя за минута-две влизаше в нормален режим.От седмица започна да изключва по често докато накрая спря и на бензин.Въпросът ми е знае ли някои 1;сервиз за фабрични метанови уредби в Пловдив ?имало автоматичен бутон,който при удар изключва бензиновата помпа2;къде се намира той?3:Възможно ли е да се пали директно на метан и как?Предварително благодаря на всички отговорили!

    #2
    много малко вероятно е да може да се пали директно на метан.шоковия бутон е кръгъл с гумен калпак, не знам къде се намира, но трябва да е на достъпно място. на рено са в двигателния отсег, на японските понякога са в таблото.
    В сервиза съм!

    Коментар


      #3
      yodaaplus написа:
      много малко вероятно е да може да се пали директно на метан.шоковия бутон е кръгъл с гумен калпак, не знам къде се намира, но трябва да е на достъпно място. на рено са в двигателния отсег, на японските понякога са в таблото.
      намирал се в прага на лявата врата,но не го намирам!!!

      Коментар


        #4
        Не винаги е там може и да е под капака под седалката. Всичко си зависи от конкретната кола.
        "Умният човек не вярва на всичко което чуе,
        не казва всичко, което знае и не харчи всичко което има."

        Коментар


          #5
          шоков бутон за бензинова помпа

          dzvqroto-qnisZ написа:
          Не винаги е там може и да е под капака под седалката. Всичко си зависи от конкретната кола.
          на мултипла бил там където е на браво и марея???

          Коментар


            #6
            Re: шоков бутон за бензинова помпа

            astor написа:
            dzvqroto-qnisZ написа:
            Не винаги е там може и да е под капака под седалката. Всичко си зависи от конкретната кола.
            на мултипла бил там където е на браво и марея???
            Под шофьорската седалка се намира бутона при Браво!
            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

            Коментар


              #7
              Re: шоков бутон за бензинова помпа

              liverpool235 написа:
              astor написа:
              dzvqroto-qnisZ написа:
              Не винаги е там може и да е под капака под седалката. Всичко си зависи от конкретната кола.
              на мултипла бил там където е на браво и марея???
              Под шофьорската седалка се намира бутона при Браво!
              Всичко е О.К.ПРОБЛЕМА Е ОТ ДАТЧИКА НА ВАЛА! СЛЕД 10-12 "специалисти" взимайки пари за щяло и не щяло. Eдно момче Явор от Dinehpress za 10 мин.отстрани повредата.БЛАГОДАРЯ на всички отговорили на личният ми имеил!

              Коментар


                #8
                Re: шоков бутон за бензинова помпа

                Предполагам сте я закачили на компа с Явор преди да правите каквото и да е.Диагностиката показа ли проблем при датчика на коляновия?Аз съм с Мареа Bipower 1,6 16в (вероятно същия мотор и метанов инжекцион като твоя) и от както съм я взел като я запаля поработва като на три цилиндъра, тресе яко след форсиране или след изчакване 5-10 мин работа се оправя.Като я закачихме на диагностика не показа проблеми на метан а на бензин изкара само че дюзите(бензиновите) незнайно защо ми седят отворени 9 мили секунди а не 3 или там 3 и нещо колкото е нормално.Не ми е болка за умиране този проблем но ме дразни и точно като теб съм се наслушал на мнения на разбирачи А иначе по въпроса за паленето.... не можеш да палиш директно на метан.Става само на бутане )И на мен ми прехвърля на бенц самичка но в месеца веднъж...

                Коментар

                Working...
                X