Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бронзов болт (игла) на изпарител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Бронзов болт (игла) на изпарител

    Здравейте колеги!Изпарителя ми е ’’Мимгаз’’ (същия като на снимката ) и поради ред обстоятелства развихме болта,обаче не помня старата му позиция!Въпроса ми е за какво по точно служи този болт? Прочетох десетки теми обаче така и не ми стана ясно неговата роля там.Колата си работи както преди,няма промяна в разхода.При въртене на болта докато колата работи няма никаква промяна,нито в празен ход нито в каквото и да е било. Единствено при почти пълното му отвиване започва да мирише на газ и двигателя започва да тресе (падат оборотите).Ще съм много благодарен ако ми поясните !
    Прикачени файлове

    #2
    По принцип тази игла е за регулиране на оборотите. Незнам какъе в този изпарител, на мен ми прилича на турски. Ако е такъв за това ти е толкова малка чувствителността на иглата.

    Коментар


      #3
      Stoynev85 написа:
      По принцип тази игла е за регулиране на оборотите. Незнам какъе в този изпарител, на мен ми прилича на турски. Ако е такъв за това ти е толкова малка чувствителността на иглата.
      Турски е да . Също така четох че на някои изпарители се използва само за тапа. Навил съм го почти докрай,надявам се да няма проблем.

      Коментар


        #4
        На моето БРЦ като го навия до край и като подам газ, оборотите не се вдигат повече от 2 000. В момента съм го развил почти до край и що го де е добре.
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          Изпаритела е копие на Ловато.Въпросния винт служи за подаването на газ когато завъртите да палите.
          Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
          Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

          Коментар


            #6
            Отвит -завит стига до 7500 без проблем.

            Коментар


              #7
              Tornado написа:
              Изпаритела е копие на Ловато.Въпросния винт служи за подаването на газ когато завъртите да палите.
              Значи да разбирам че няма нищо общо с разход и вървеж?Аз по принцип си я паля на бензин така,че май няма голямо значение за мен.

              Коментар


                #8
                я

                въпросния винт е за количеството газ което постъпва към мембраните желателно е да е завит докраи а когато е развит е давиш от газ затова мирише и няма стабилна работа при мен беше даже затегнат и си работеше отлично
                пунто MK1 1.1 98г
                МЕТАН
                През 2012 се очаква да свърши света.. Ако искате да оцелеете - елате в България, тук сме с 30 год. назад...!!!

                Коментар


                  #9
                  При мен завит, отвит, двигателя си работи пушка, обаче като е завит и подам газ и неще да отлепи. Да знаете на какво се дължи това? Yellow_Flash_Colorz_PDT_34
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    това е винт, който е байпасен- т.е. не е вързан за мембрана и служи за определяне на някакво постоянно количество газ, което да постъпва в двг. например ако при палене не стига газта, вместо да чакаш 2 секунди да натъпче газ, както е затворен, ако се отвори малко ще пали на 1вата секунда. не знам какви са препоръките, при мен винаги е бил завит, газаджийте така го правят. ако го бъзкаш ти променя цялостната настройка на колата, не само на презен ход
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      това е винт, който е байпасен- т.е. не е вързан за мембрана и служи за определяне на някакво постоянно количество газ, което да постъпва в двг. например ако при палене не стига газта, вместо да чакаш 2 секунди да натъпче газ, както е затворен, ако се отвори малко ще пали на 1вата секунда. не знам какви са препоръките, при мен винаги е бил завит, газаджийте така го правят. ако го бъзкаш ти променя цялостната настройка на колата, не само на презен ход
                      Точно така-този винт служи за подаването на постоянно количество газ,независимо от положението на дроселовата клапа.По прицип е добре да е отвит около един оборот.След това трябва да се навие пластмасовия винт около 1/4 оборот ,за да намалее от там притока на газ,който се влияе от положението на дроселовата клапа (вакума на двигателя).Ако е завит металния винт има опасност колата да гасне при пускане по инерция на висока скорост от недостиг на газ.
                      Barchetta "98 , Vitara "97

                      Коментар

                      Working...
                      X