Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Газова уредба на Фиат Браво 1.6 16в - голям разход.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Нямам идея никаква...

    Коментар


      #17
      Ами то да си караш колата в обороти не означава да караш бързо и да правиш кушии. Идеята е че вместо да караш в града на 4-та с 50 км/ч . да караш пак с 50 ама на трета . Незнам сещаш ли се какво имам предвид. А за плочката не се сещам размер. Имам предвид диаметъра на дифузора, а външние беше около 75 мм . То общо взето като слагах газова на тоя мотор беше една единствена плочка с този размер , че да пасне на колектора. Тоест нямах избор по отновение на диаметъра на дифузора. Ама чак толкова няма да има значение за разхода. Сместа се прави да си е нормална и толкова . Ако е по малък отвора ще върви по малко и това е . И пак казвам разход 15 не е болка за умиране.
      не подценявайте италианските коли
      Tipo 1.6 (149.C2.046)

      Коментар


        #18
        kalin555 написа:
        Ами то да си караш колата в обороти не означава да караш бързо и да правиш кушии. Идеята е че вместо да караш в града на 4-та с 50 км/ч . да караш пак с 50 ама на трета . Незнам сещаш ли се какво имам предвид. А за плочката не се сещам размер. Имам предвид диаметъра на дифузора, а външние беше около 75 мм . То общо взето като слагах газова на тоя мотор беше една единствена плочка с този размер , че да пасне на колектора. Тоест нямах избор по отновение на диаметъра на дифузора. Ама чак толкова няма да има значение за разхода. Сместа се прави да си е нормална и толкова . Ако е по малък отвора ще върви по малко и това е . И пак казвам разход 15 не е болка за умиране.
        то външния размер няма никакво значение, важен е вътрешния и то много. Ако е прекалено малък няма да може да храни на високи обороти, защото не може да пусне достатъчно въздух да се запази съотношението на гориво/въздух. Ако е голяма ще глъхне на ниски. Също ако е малка ще имаш завишен разход. Ти газта лесно ще я корегираш като количество, обаче въздуха като не стига тя не върви колкото и да увеличаваш газта, защото почва да се дави, харчи яко, а ти я натискаш като луд, за да държи 140 примерно... това е емпирично пробвано всичко.
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          Ами нека колегата да сподели дали като е сложил газовата в началото е била така . Ако е бил по малък разхода значи не е от размера на отвора. По принцип съм съгласен с написаното, че отвора има значение. То ако нямаше щяхме да слагаме по един щуцер и караме. На моето типо навремето експериментирах с малка плочка която изобще не беше за модела, ама правих преработка по късно във времето си намерих точно каквато трябва . Ефекта беше нормален разход, но при кротко каране . Пробваш да се гониш хем не върви хем , гореше.
          не подценявайте италианските коли
          Tipo 1.6 (149.C2.046)

          Коментар


            #20
            Ходих на реглаж при един познат, каза че се била отхлабила газова - нз какво значи това и също че се била позадръстила, бая време я форсираше до 5000об., сега върви доста прилично на малките предавки без да натискам педала докрай, между другото досега никога не съм и натискал педала до край...Видях, че на анализатора пишеше, че ламбдата е 1.20 , а някъде четох че трябва да е около 1. Той каза, че било наред ...

            Коментар


              #21
              при този режим на работа който си описал, е нормален разхода

              Коментар


                #22
                Забелязвам нещо много интересно, като сипа 12 литра газ на празна бутилка и бутилката ми показва, че е пълна малко над 3/4 от целия обем, а тя е 26 литра........ ?

                Коментар


                  #23
                  на старата ми кола ( голф ) като сложих агу,и си карах и зареждах все едно на бензин.беше ми развалена стрелката още отначалото.вървежа беше супер.и си зареждах все по 5-10лв и едно време се напълно бутилката.даваше ми супер разход,почти като на бензин,но после с времето почна да вдига разхода значително.проблема мисля,че е в кофти турския испарител волтран.иначе при един хубав испарител италиански напр. е супер
                  Fiat Bravo 1997

                  Коментар

                  Working...
                  X