Нямам идея никаква...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газова уредба на Фиат Браво 1.6 16в - голям разход.
Collapse
X
-
Ами то да си караш колата в обороти не означава да караш бързо и да правиш кушии. Идеята е че вместо да караш в града на 4-та с 50 км/ч . да караш пак с 50 ама на трета . Незнам сещаш ли се какво имам предвид. А за плочката не се сещам размер. Имам предвид диаметъра на дифузора, а външние беше около 75 мм . То общо взето като слагах газова на тоя мотор беше една единствена плочка с този размер , че да пасне на колектора. Тоест нямах избор по отновение на диаметъра на дифузора. Ама чак толкова няма да има значение за разхода. Сместа се прави да си е нормална и толкова . Ако е по малък отвора ще върви по малко и това е . И пак казвам разход 15 не е болка за умиране.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
kalin555 написа:Ами то да си караш колата в обороти не означава да караш бързо и да правиш кушии. Идеята е че вместо да караш в града на 4-та с 50 км/ч . да караш пак с 50 ама на трета . Незнам сещаш ли се какво имам предвид. А за плочката не се сещам размер. Имам предвид диаметъра на дифузора, а външние беше около 75 мм . То общо взето като слагах газова на тоя мотор беше една единствена плочка с този размер , че да пасне на колектора. Тоест нямах избор по отновение на диаметъра на дифузора. Ама чак толкова няма да има значение за разхода. Сместа се прави да си е нормална и толкова . Ако е по малък отвора ще върви по малко и това е . И пак казвам разход 15 не е болка за умиране.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ами нека колегата да сподели дали като е сложил газовата в началото е била така . Ако е бил по малък разхода значи не е от размера на отвора. По принцип съм съгласен с написаното, че отвора има значение. То ако нямаше щяхме да слагаме по един щуцер и караме. На моето типо навремето експериментирах с малка плочка която изобще не беше за модела, ама правих преработка по късно във времето си намерих точно каквато трябва . Ефекта беше нормален разход, но при кротко каране . Пробваш да се гониш хем не върви хем , гореше.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Ходих на реглаж при един познат, каза че се била отхлабила газова - нз какво значи това и също че се била позадръстила, бая време я форсираше до 5000об., сега върви доста прилично на малките предавки без да натискам педала докрай, между другото досега никога не съм и натискал педала до край...Видях, че на анализатора пишеше, че ламбдата е 1.20 , а някъде четох че трябва да е около 1. Той каза, че било наред ...
Коментар
-
nedialk00
-
на старата ми кола ( голф ) като сложих агу,и си карах и зареждах все едно на бензин.беше ми развалена стрелката още отначалото.вървежа беше супер.и си зареждах все по 5-10лв и едно време се напълно бутилката.даваше ми супер разход,почти като на бензин,но после с времето почна да вдига разхода значително.проблема мисля,че е в кофти турския испарител волтран.иначе при един хубав испарител италиански напр. е суперFiat Bravo 1997
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар