Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пролем с ГИ Фобос

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пролем с ГИ Фобос

    Здравейте колеги. От снощи се появи кофти проблем с моят инжекцион фобос. Проблемът е, че преминавайки на газ колата угасна. Запалих пак на бензин задържах 4000 оборота и в момента, в който прехвърли на газ....просто оборотите се сринаха (без значение че помпех газта) и колата просто угасна. Запалих пак на бензин и карайки на 2-ра с 4500 оборота...пак се пробвах да превключа. Оборотите започнаха да се сриват и пак никаква реакция, въпреки че помпех газта. Все едно просто компа не отваря нито 1 инжектор. Втори подобен опит и колата премина на газ. Работи без проблеми и се реже до 5500 оборота...хвърчи. 10 мин по-късно спирам на едно кръстовище...тръгвам и в момента, в който включвам 2-ра....пак заби носа, но след 1-2 седукнди мистериозно тръгна.Същите случки ги прави и на извънградско. Все едно просто инжекторите спират да отварят за 2-3-8-10 и т.н. сек. Всеки път различно. След това колата си работи и мърка като коте.Филтрите са ми сменяни скоро (на редуктора и преди рейката). Интересното е, че при спадане на налягането или някакъв друг проблем, би трябвало да премине на бензин, а не да угасне...В момента колата я кара баща ми и нямам достъп да бъзикам, но след 2-3 дни ще е в моите ръце, та си викам да ви попитам за идеи какво мога да погледна. Мисля да я прочета при някой газаджия, но големия проблем е, че ако не го направи пред него...няма как да знае човека какво му е на инжекциона. В момента, в който забие носа, ако цъкна копчето на газовата да превключа на бензин...колата подскача и веднага започва да си ускорява...т.е. на бензин проблем нямам. Гасненето го прави на място и в движение...за сега замо когато е загряла (може и студена да започне да го прави, но проблемът е пресен )Преди всичко ще сменя филтрите...те не са проблем. Искам да попитам някой по-компетентен, дали случайно фобоса записва грешките...примерно ако сега го прочета компютъра дали ще има записана грешка???Сега не, че обвинявам газта, но проблема се появи след зареждане в друга бензиностанция...не в тази в която по принцип зареждам, но не мисля че е от кофти газ, защото все пак кофти газ може да запуши филтри...инжектор, но пък никаква реакция на никой от инжекторите...не ми се вярва да е от газта. Но ще изкарам тази бутилка и пак ще си заредя ЕКО да пробвам.Ами това е от мен. Ако някой е прочел фермана...и има идеи ще се радвам да ги чуя. Колата е Фиат Мареа 1.8 16V 99г.
    Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
    Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
    FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
    Powered by Total & Fobos LPG

    #2
    Мисля,че губи маса или +.Какво е положението с лампите на ключа?
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #3
      Ключа свети нормално и функционира нормално. Евросондата се чува как отваря
      Honda Accord 1.8 115к.с. 96г.
      Honda Civic 1.5 90к.с. 93г.
      FIAT Marea 115 '99 1.8 113hP 182.A2.000
      Powered by Total & Fobos LPG

      Коментар


        #4
        Имах същия проблем - оказа се, че крачето на масата(пин 19) от инжекторите към газовото ЕКУ не издържа на тока през него и понагаря. Проблемът ми го оправиха в сервиза им в Богров.В какво се състоеше ремонта - добавиха още 1 краче, при мен беше 22, свързаха го с 19 и в ЕКУ-то ги замостиха.Удоволствието струваше 30 лв.

        Коментар

        Working...
        X