Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да се вземе сигнал за копчето, при 4 бубини?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Още не са измислили такова правило, а и не мога да оставя старите си приятели в беда Като ми е скучно с японката се разнообразявам тука, винаги има какво да те изненада сори за ОФ-а
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    Коментар


      #17
      Другата е японска

      Slavi_Lancia написа:
      Още не са измислили такова правило, а и не мога да оставя старите си приятели в беда Като ми е скучно с японката се разнообразявам тука, винаги има какво да те изненада сори за ОФ-а
      Другата ни е японска.Скучна работа-няма ремонти по нея,само "тунинг" То,мен ако питаш,самото наличие на газ е андрешовска работа...Няма никакви проблеми с нея,освен копчето,ама ще измислим нещо и за него,с ваша помощ.Това с диода е добра идея,ще се пробва.Чакам снимка и номерче на буксата,къде да вържа кабела на копчето.
      Barchetta "98 , Vitara "97

      Коментар


        #18
        Re: Другата е японска

        nikman написа:
        Slavi_Lancia написа:
        Още не са измислили такова правило, а и не мога да оставя старите си приятели в беда Като ми е скучно с японката се разнообразявам тука, винаги има какво да те изненада сори за ОФ-а
        Другата ни е японска.Скучна работа-няма ремонти по нея,само "тунинг" То,мен ако питаш,самото наличие на газ е андрешовска работа...Няма никакви проблеми с нея,освен копчето,ама ще измислим нещо и за него,с ваша помощ.Това с диода е добра идея,ще се пробва.Чакам снимка и номерче на буксата,къде да вържа кабела на копчето.
        за**и го ти куплунга, при мен ЕКУ на ГИ взима сигнал от управлението на 1-ва бобина/обикновенно е средното - там са + , маса и управление. --- но виж там - иди при някой с осцилоскоп да погледне сигнала какъв е и какво ТОЧНО да сложиш като защита -- аз така бих направил.... не че бих сложил друго освен ГИ де

        Коментар


          #19
          Колега или това не е същата букса или цветовия код на кабелите нямат нищо общо. Качвам няколко снимки и се извинявам за лошото качество но са от телефон(интересно тая която я правих на тъмно е по добре) при мен сигнала го хванах от крак номер 3 (тънко синьо кабелче) но при тея огромни различия по добре я хвани от сигнала на някоя бубина.
          Прикачени файлове
          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

          Коментар


            #20
            А този кабел тънкия синия знаеш ли за какво отговаря? Към оборотомера ли е?
            Barchetta "98 , Vitara "97

            Коментар


              #21
              nikman написа:
              А този кабел тънкия синия знаеш ли за какво отговаря? Към оборотомера ли е?
              Знам че идва от компа и влиза в купето(за това си мисля че е за оборотомера) но нататък не съм го проследявал засега но като ми остане повече време тея дни ще разгледам къде отива
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #22
                След проба през кабела за сигнал към бубината,нищо не се получи.Увих кабел около самата бубина и....изненада Успех!Вече Фиатката не прехвърля сама на бензин на празен ход на двигателя.Явно това е решението.Поне при този ключ.Благодаря на сички отзовали се със съвети
                Barchetta "98 , Vitara "97

                Коментар

                Working...
                X