Още не са измислили такова правило, а и не мога да оставя старите си приятели в беда Като ми е скучно с японката се разнообразявам тука, винаги има какво да те изненада сори за ОФ-а
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да се вземе сигнал за копчето, при 4 бубини?
Collapse
X
-
Другата е японска
Slavi_Lancia написа:Още не са измислили такова правило, а и не мога да оставя старите си приятели в беда Като ми е скучно с японката се разнообразявам тука, винаги има какво да те изненада сори за ОФ-аBarchetta "98 , Vitara "97
Коментар
-
u_bo
Re: Другата е японска
nikman написа:Slavi_Lancia написа:Още не са измислили такова правило, а и не мога да оставя старите си приятели в беда Като ми е скучно с японката се разнообразявам тука, винаги има какво да те изненада сори за ОФ-а
Коментар
-
Колега или това не е същата букса или цветовия код на кабелите нямат нищо общо. Качвам няколко снимки и се извинявам за лошото качество но са от телефон(интересно тая която я правих на тъмно е по добре) при мен сигнала го хванах от крак номер 3 (тънко синьо кабелче) но при тея огромни различия по добре я хвани от сигнала на някоя бубина.
Коментар
-
След проба през кабела за сигнал към бубината,нищо не се получи.Увих кабел около самата бубина и....изненада Успех!Вече Фиатката не прехвърля сама на бензин на празен ход на двигателя.Явно това е решението.Поне при този ключ.Благодаря на сички отзовали се със съветиBarchetta "98 , Vitara "97
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар