Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да се вземе сигнал за копчето, при 4 бубини?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да се вземе сигнал за копчето, при 4 бубини?

    Здравейте имам Баркета,сложих си обикновенна газова уредба с емулатор за дюзите и автоматично копче за прехвърляне на газ при определени обороти.Обикновенно сигнала идва от кабел,който се навива около кабела на свеща като бубуина.Проблема при мен е,че колата няма кабели защото е с 4 бубини,директно към свеща.Пробвах да увия кабела около "лулата" на бубината,но даваше сигнал само на високи обороти,смених кабела с максимално дълъг,после с медна тел с лакова изолация,при всяко сменяне има подобрение.Сега обаче на празен ход,някой път идва слаб сигнала и двигателя преминава на бензин.Има ли начин да се направи друго,да се вземе сигнал от другаде или някакъв друг тип копче с автоматично прехвърляне бенин-газ.Варянта с обикновен ключ не искам да го прилагам,понеже искам всеки път да си пали на бензин и после да преминава на газ.Благодаря предварително!Поздрави
    Barchetta "98 , Vitara "97

    #2
    Колега на бравата италианците го хващат от широката букса до акумулатора ще ти кача снимка да видиш от кои кабел е свързано не вярвам при баркетата да е различно. Става въпрос за тънкото кабелче дебелото е захранването на ключа.
    Прикачени файлове
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Благодаря колега, ще пробвам да хвана сигнал от там и ще пиша дали има ефект.
      Barchetta "98 , Vitara "97

      Коментар


        #4
        Колега и аз съм със мотор 1,8 и четири бобини имам обикновенна газова уредба и същото ключе за което споменаваш и сигнала му можеш да го хванеш като увиеш кабела идваш от ключето няколко пъти около която и да е от бобините .Кабела се увива около бобината заедно с изолацията .Ако имаш въпроси пиши!

        Коментар


          #5
          eh4ev07 колегата иска сигнал за копчето а не захранването му nikman има копчета а може и твоето да е такова на което се регулира чувствителноста , погледни го ако има две дупчици с тримерчета едната е за това на какви обороти да прехвърля а другата е за това колко силен сигнал или да не би да беше колко чест сигнал да лови, но и в двата случая ще можеш да го настроиш. Другия вариант е да увиеш кабела около 2 от бубините така ще имаш два пъти повече сигнал, не използваи медна тел , този които си е с ключа е предостатъчен ако идва къс удължи си го спокоино с друг подобен такъв.
          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

          Коментар


            #6
            Slavi_Lancia написа:
            eh4ev07 колегата иска сигнал за копчето а не захранването му nikman има копчета а може и твоето да е такова на което се регулира чувствителноста , погледни го ако има две дупчици с тримерчета едната е за това на какви обороти да прехвърля а другата е за това колко силен сигнал или да не би да беше колко чест сигнал да лови, но и в двата случая ще можеш да го настроиш. Другия вариант е да увиеш кабела около 2 от бубините така ще имаш два пъти повече сигнал, не използваи медна тел , този които си е с ключа е предостатъчен ако идва къс удължи си го спокоино с друг подобен такъв.
            Колега случаино да виждаш че на снимката има вързани 2 (ДВА)кабела един за захранване и един по тънък ЗА СИГНАЛА!!!!!
            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

            Коментар


              #7
              Колега и от къде в тая букса ще се вземе сигнал Кабела за сигнала гони индукция от бубините по тва разбира че мотора работи и на кви обороти работи за да премине на газ. А тоя кабел на снимката дето си показал е просто 12+
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                Slavi_Lancia написа:
                Колега и от къде в тая букса ще се вземе сигнал Кабела за сигнала гони индукция от бубините по тва разбира че мотора работи и на кви обороти работи за да премине на газ. А тоя кабел на снимката дето си показал е просто 12+
                Колега не се засягаи ама маи недовиждаш!!! Вързаните кабели са два единия без изолирблант е положителния а изолирания (по тънкия) е сигнала. Питаш от къде ще ти кажа от компютъра на колата и щом го показвам съм го правил и карам така. Не съм си го измислил а го видях на няколко схеми на италианска фирма за газови уредби (ловато ако не се лъжа) след доста търсене в нета.П.П. Колега да се сещаш случаино как вързвахме автоматичния ключ на руските коли а!!!! на кабела идващ от делкото към бубината!!! Там да не е търсил индукция? Като не сте сигурни моля не вземаите отношение.
                ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                Коментар


                  #9
                  Искаш да кажеш че в тая букса има кабел за бубината дето върви от нея до компа и реално играе оная същата рола която играеше едно време кабела от делкото до бубината, демек да прави разряда на бубината? Тоест по него текат импулсни 12 волта за разряд на бубината в зависимост от оборотите на мотора. Ако е така мога да се съглася. Че недовиждам и не допрочитам е верно, останах с впечатление че си писал че и тънкто кабелче е вързано при по дебелото дето се захранва ключа. Но сега пак прочетох поста ти и разбрах кое ме е объркало. Инак ме беше шашнал с тоя ключ дето от постоянни 12В разбира всичко
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #10
                    Slavi_Lancia написа:
                    Искаш да кажеш че в тая букса има кабел за бубината дето върви от нея до компа и реално играе оная същата рола която играеше едно време кабела от делкото до бубината, демек да прави разряда на бубината? Тоест по него текат импулсни 12 волта за разряд на бубината в зависимост от оборотите на мотора. Ако е така мога да се съглася. Че недовиждам и не допрочитам е верно, останах с впечатление че си писал че и тънкто кабелче е вързано при по дебелото дето се захранва ключа. Но сега пак прочетох поста ти и разбрах кое ме е объркало. Инак ме беше шашнал с тоя ключ дето от постоянни 12В разбира всичко
                    Дали отива до бобините или до обротомера не съм сигурен защото не съм проверявал (не ме е подразнило но тея дни като остане време ще проверя къде отива точно тоя кабел) но никога не съм казвал че ключа взема захранване и инфо от един кабел да съм ясен съм качил снимка.Ако аз обяснявам зле моля да бъда извинен но по добре четете постовете преди да ги коментирате
                    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                    Коментар


                      #11
                      Буксата

                      Колега,моя двигател е 1,8 16v VFD,като на Купе.Търсих около акумулатора,но там няма никаква подобна букса,т.е. нищо с повече от 3-4 кабела.Единствената голяма букса е в задния край на коша,по един капак.Там са релетата за помпата и т.н. Буксата е доста подобна на сниманата от теб,предполагам същата.Обаче моето запалване е Хитачи и незнам цветово дали са същите кабели.Подредбата мисля е друга.На буксата имам номерация под всеки кабел.Слагам снимки,за да се види най-добре и чакам мнения Засега това с буксата ми хареса най-много,ако не става от там,започвам наред да увивам кабели около бубините,ако трябва и около четерите Копчето има само един тример,за нагласянето при какви обороти да прехвърля.Там работи(2200об.),проблема е само в недостига на сигнал на ниските обороти,т.е. на място.И то не всеки път,ама е дразнещо.Благодаря за отговорите и очаквам още мнения.Поздрави!
                      Прикачени файлове
                      Barchetta "98 , Vitara "97

                      Коментар


                        #12
                        Колега на бравата запалването също е хитачи но мотора е 113кс а не 136ск буксата е същата но при мен цвета и е черен за разлика от твоята. Детаилни снимки ще направя утре да сравниш цветовете на кабелите но може и да хванеш сигнал от сигнала на една от бубините (до всяка бубина ходи маса плюс когато е на контакт и сигнал -които ти трябва) но тогава маи ще трябва да промениш малко от тримера на ключа защото може и да прехвърля на много високи обороти.
                        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                        Коментар


                          #13
                          Мислих го за кабела за сигнал на бубината,но малко ме е страх да не изгори нещо.Иначе после ще оправим прехвърлянето от тримера
                          Barchetta "98 , Vitara "97

                          Коментар


                            #14
                            Няма какво да изгориш - в наи лошия случаи рискуваш самия ключ и то ако е някакво мнооого зле менте иначе ако тоя ключ го сложа на кола с делко къде мислиш ще го вържа- на входа на бубината!
                            ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                            ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                            Коментар


                              #15
                              eh4ev07 написа:
                              Няма какво да изгориш - в наи лошия случаи рискуваш самия ключ и то ако е някакво мнооого зле менте иначе ако тоя ключ го сложа на кола с делко къде мислиш ще го вържа- на входа на бубината!
                              има какво да изгори - бобината например или ЕКУ-то / или комутатор - за барчетата не съм сигурен дали има, зависи кой модел Хитачи е /вържи го през един ЯК диод ключа - към сигнала на бобинатадиода ще е защитата.... като си тръгнал да побългаряваш хубавия мотор с таз андрешковска АГУ... имай предвид че има газови инжекциони за 850 лв. , а ти кой знае колко си дал за това подобие на АГУ с ’високотехнологична"" плочка,а между другото - не се заяждам едит: бате Слави , тука нямаше ли правила против потребители дето карат японски СКУЧНИ коли ?

                              Коментар

                              Working...
                              X