Още не са измислили такова правило, а и не мога да оставя старите си приятели в беда Като ми е скучно с японката се разнообразявам тука, винаги има какво да те изненада сори за ОФ-а
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Още не са измислили такова правило, а и не мога да оставя старите си приятели в беда Като ми е скучно с японката се разнообразявам тука, винаги има какво да те изненада сори за ОФ-а
Другата ни е японска.Скучна работа-няма ремонти по нея,само "тунинг" То,мен ако питаш,самото наличие на газ е андрешовска работа...Няма никакви проблеми с нея,освен копчето,ама ще измислим нещо и за него,с ваша помощ.Това с диода е добра идея,ще се пробва.Чакам снимка и номерче на буксата,къде да вържа кабела на копчето.
Още не са измислили такова правило, а и не мога да оставя старите си приятели в беда Като ми е скучно с японката се разнообразявам тука, винаги има какво да те изненада сори за ОФ-а
Другата ни е японска.Скучна работа-няма ремонти по нея,само "тунинг" То,мен ако питаш,самото наличие на газ е андрешовска работа...Няма никакви проблеми с нея,освен копчето,ама ще измислим нещо и за него,с ваша помощ.Това с диода е добра идея,ще се пробва.Чакам снимка и номерче на буксата,къде да вържа кабела на копчето.
за**и го ти куплунга, при мен ЕКУ на ГИ взима сигнал от управлението на 1-ва бобина/обикновенно е средното - там са + , маса и управление. --- но виж там - иди при някой с осцилоскоп да погледне сигнала какъв е и какво ТОЧНО да сложиш като защита -- аз така бих направил.... не че бих сложил друго освен ГИ де
Колега или това не е същата букса или цветовия код на кабелите нямат нищо общо. Качвам няколко снимки и се извинявам за лошото качество но са от телефон(интересно тая която я правих на тъмно е по добре) при мен сигнала го хванах от крак номер 3 (тънко синьо кабелче) но при тея огромни различия по добре я хвани от сигнала на някоя бубина.
А този кабел тънкия синия знаеш ли за какво отговаря? Към оборотомера ли е?
Знам че идва от компа и влиза в купето(за това си мисля че е за оборотомера) но нататък не съм го проследявал засега но като ми остане повече време тея дни ще разгледам къде отива
След проба през кабела за сигнал към бубината,нищо не се получи.Увих кабел около самата бубина и....изненада Успех!Вече Фиатката не прехвърля сама на бензин на празен ход на двигателя.Явно това е решението.Поне при този ключ.Благодаря на сички отзовали се със съвети
Коментар