Краси каде се изгуби? Интересно ми е до къде стигна. Монтира ли клетката?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Генератор за браунов газ и ДВГ
Collapse
Заключена тема
X
X
-
генератор на Краси
:D Никъде не съм се загубил.Просто житейски проблеми и занемарих малко работата.НО! Вече съм на финала и след отсраняване на някои пропуски електролизера работи както го планирах.Това е репликация на снимката която качих по-горе но с някой изменения.1-оригинала е направен да работи само с PWM модул.Моята репликация позволява присвързване на елементите както аз искам -всичките паралелно-за PWM захранване или последователно захранване -за 13В от алтернатора.Като начало е такова свързването за да видя какво количество газ произвежда.2- в момента тръбите са свързани 3 групи по 6 бр за 13В.Две групи са в паралел и една е отделно.Кабелите са изкарани отгоре за пресвързване по желание.Защо?Значи идеята ми е в режим на празен ход на двигателя да работи само една група_или две_ а при акселерация при около 2000 об да се включват допълнително останалите групи.Това може да стане с проста електроника .Първоначалният тест със сода каустик електролит показа около 1л в минута при около 10А консумация.В момента правя резервоар -бъблер и търся материали за 2 допълнителни бъблера.
Коментар
-
Здравейте колеги!В момента съм в процес на инсталиране на HHO система на моята Алфа. Системата е от тук http://www.led-osvetlenie.com/index....ory&path=41_42Сложих суха клетка с 11 ламела.КОгато колата излезе от бокса ще информирам за резултатите Надявам се да са в моя полза и във вреда на ЛукойлAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
И забравих - доста интересни неща за брауновия газ:http://store1.data.bg/ichko/%D0%9D%D...0%BE%D1%80.pdfAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Супер интересна ми стана темата Може ли малко повече информация за ламелите? (имам вкъщи една стара перална машина с неръждаем казан, мога ли да го нарежа и да го използвам за целта? )През какво разстояние трябва да бъдат ламелите и с каква големина и това ли определя консумацията на ток или електролита който се добавя във водата?Ако имате някаква информация със снимки като за начинаещ ще ми е много полезно"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Неръждавейката някаква специална ли трябва да е В бачкането имам мрежа от неръждаема стомана отвора е 0.40 а дебелината на телата е 0.30 С тази мрежа няма ли да стане да направя нещо. Другото което имам под ръка е ламарина, но е 2мм и е перфорирана с 3мм отвори.Няма да е лошо наистина някой да качи нещо като чертеж и някакви изисквания.Аз четох по нета, че ламарината трябва да е 1мм и разстоянието от лист до лист да е 1мм. На всяка клетка напрежението не трябваше да надвишава 1.36V или нещо от този сорт беше. Защото ако е повече всичко става на топлина а не газ......
Коментар
-
Неръждавейката е стомана клас или марка 316.В никакъв случай не бива да се използва по евтината марка 304.Днес монтирах на Алфата системата. В момента съм с две клетки - едната която си поръчах от един американски сайт, която е много мъничка с 9 ламела. Излезе ми към 450 лева с доставката.В допълнение поставих и клетка с 11 ламела която си закупих от АтлантисСолар (линка по горе в мнението).Защо направих това - ами защото малката клетка дава малка продукция на газ. Под 1 литър. Харчеше и само 5 ампера ток. Сега с новата клетка амперите скочиха на 12. Разбрах че е добре да взема ахранване директно от алтернатора.Днес след монтажа на 2-рата клетка се вдигна продукцията на газ. Не съм мерил колко, но мехурчетата бълбукат доста по равномерно от преди.Светнаха ме че не е желателно електролита да се прави с натриева основа, а с калиева. Продава се в магазините за химикали - аз си я закупих от ХТИ. Във водатата добавих 1/4 Изопропилов алкохол, за да не замръзва. Пак от същия магазин.Първи впечатления: Колата има много по рязък старт в сравнение с преди.Дори и 10-15% икономия за мен си е от полза, тъй като карам доста.Другото което разбрах: За да има още по голям ефект, вече има и чипове които се слагат в OBD буксата и флашват някакви параметри в ECU-to с което се намаля подаването на нафта. И тогава се стигало вече до 40-50 % икономия, че и повече, защото самото ECU подава малко гориво. Чипа е така направен, че с ключе връща оригиналните мапинги в ЕКУ-то когато няма продукция на HHO газ.Толкова за сега от мен. Утре ще гледам да нащракам и снимки. Както и да опиша процеса на монтаж. Монтажа не е сложен, стида да има място в коша На Алфата такова нямаше много, та затова отиде цял ден - сваляне на брони, игра....Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Мисля, че когато има газова уредба настройката ще е по-лесна. Затягаш тройника и толкова zgabrovski, можеш ли да кажеш каква е големината на ламелите с които си, през какво разстояние са и т.н.?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Мисля, че когато има газова уредба настройката ще е по-лесна. Затягаш тройника и толкова zgabrovski, можеш ли да кажеш каква е големината на ламелите с които си, през какво разстояние са и т.н.?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
M5kov написа:А какъв ток дърпа цялото това приспособление?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Колеги, аз така си го представям:Кажете, ако бъркам някъде или ако може нещо да се подобри.Най-общо, ламелите са 15 на брой с размер ~8x8 cm, резервоара за електролит събира към 800 мл вода, отдолу незнам колко идва, но предполагам там може и по-малко да бъде водата.Удачно ли е да използвам перциглас залепен със силикон? Мисля, че няма да се разложи или нещо от сорта?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Колега, това което си нарисувал е доста сложно за изпълнение. Има и един съществен недостатък - ще трябва да конвертираш напрежението на около 2,5 волта с много голям ток.Във сухата клетка която аз си взех, се подават директно 12 В. Плюса по средата, минусите в двата края, като с междинната изолация напрежението ре разпределя равномерно - около 2,5 волта.Ето така: 0 (маса) | (-) (+) | (-) (+) | (-) (+) | (-) (+) | + 12V и от тук надясно огледално Където със символа | обозначавам ламел с изолация от двете страни Електролита циркулира там където са символите (-) и (+).Както ти писах и на лично, ако пресметнеш и твоите услия да купуваш ламарина 316, да режеш гума за изолация, според мен е мн по добре да си купиш готова клетка.http://www.led-osvetlenie.com/index....product_id=153Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
А какъв ще е резултата, ако подам тока по показаният горе начин? Страхувам се единствено да не прецакам нещо по инсталацията на колата/акомулатор/алтернатор.Хайде, като навъртиш някой километър с алфата да кажеш дали има смисъл (намален разход) от цялата процедура?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар