Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Генератор за браунов газ и ДВГ

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Краси каде се изгуби? Интересно ми е до къде стигна. Монтира ли клетката?
    FIAT TIPO 1.4
    FIAT MAREA 2.0 20V
    LANCIA LIBRA 1.8

    Коментар


      #62
      генератор на Краси

      :D Никъде не съм се загубил.Просто житейски проблеми и занемарих малко работата.НО! Вече съм на финала и след отсраняване на някои пропуски електролизера работи както го планирах.Това е репликация на снимката която качих по-горе но с някой изменения.1-оригинала е направен да работи само с PWM модул.Моята репликация позволява присвързване на елементите както аз искам -всичките паралелно-за PWM захранване или последователно захранване -за 13В от алтернатора.Като начало е такова свързването за да видя какво количество газ произвежда.2- в момента тръбите са свързани 3 групи по 6 бр за 13В.Две групи са в паралел и една е отделно.Кабелите са изкарани отгоре за пресвързване по желание.Защо?Значи идеята ми е в режим на празен ход на двигателя да работи само една група_или две_ а при акселерация при около 2000 об да се включват допълнително останалите групи.Това може да стане с проста електроника .Първоначалният тест със сода каустик електролит показа около 1л в минута при около 10А консумация.В момента правя резервоар -бъблер и търся материали за 2 допълнителни бъблера.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #63
        Здравейте колеги!В момента съм в процес на инсталиране на HHO система на моята Алфа. Системата е от тук http://www.led-osvetlenie.com/index....ory&path=41_42Сложих суха клетка с 11 ламела.КОгато колата излезе от бокса ще информирам за резултатите Надявам се да са в моя полза и във вреда на Лукойл
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #64
          И забравих - доста интересни неща за брауновия газ:http://store1.data.bg/ichko/%D0%9D%D...0%BE%D1%80.pdf
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
          http://forum.fiat-bg.org

          Коментар


            #65
            колеги дайте ми някаква работеща схема за ИМПУЛСЕН МОДУЛАТОР (PWM),ще сам ви мн. благодарен
            който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD

            Коментар


              #66
              Супер интересна ми стана темата Може ли малко повече информация за ламелите? (имам вкъщи една стара перална машина с неръждаем казан, мога ли да го нарежа и да го използвам за целта? )През какво разстояние трябва да бъдат ламелите и с каква големина и това ли определя консумацията на ток или електролита който се добавя във водата?Ако имате някаква информация със снимки като за начинаещ ще ми е много полезно
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #67
                Неръждавейката някаква специална ли трябва да е В бачкането имам мрежа от неръждаема стомана отвора е 0.40 а дебелината на телата е 0.30 С тази мрежа няма ли да стане да направя нещо. Другото което имам под ръка е ламарина, но е 2мм и е перфорирана с 3мм отвори.Няма да е лошо наистина някой да качи нещо като чертеж и някакви изисквания.Аз четох по нета, че ламарината трябва да е 1мм и разстоянието от лист до лист да е 1мм. На всяка клетка напрежението не трябваше да надвишава 1.36V или нещо от този сорт беше. Защото ако е повече всичко става на топлина а не газ......

                Коментар


                  #68
                  Неръждавейката е стомана клас или марка 316.В никакъв случай не бива да се използва по евтината марка 304.Днес монтирах на Алфата системата. В момента съм с две клетки - едната която си поръчах от един американски сайт, която е много мъничка с 9 ламела. Излезе ми към 450 лева с доставката.В допълнение поставих и клетка с 11 ламела която си закупих от АтлантисСолар (линка по горе в мнението).Защо направих това - ами защото малката клетка дава малка продукция на газ. Под 1 литър. Харчеше и само 5 ампера ток. Сега с новата клетка амперите скочиха на 12. Разбрах че е добре да взема ахранване директно от алтернатора.Днес след монтажа на 2-рата клетка се вдигна продукцията на газ. Не съм мерил колко, но мехурчетата бълбукат доста по равномерно от преди.Светнаха ме че не е желателно електролита да се прави с натриева основа, а с калиева. Продава се в магазините за химикали - аз си я закупих от ХТИ. Във водатата добавих 1/4 Изопропилов алкохол, за да не замръзва. Пак от същия магазин.Първи впечатления: Колата има много по рязък старт в сравнение с преди.Дори и 10-15% икономия за мен си е от полза, тъй като карам доста.Другото което разбрах: За да има още по голям ефект, вече има и чипове които се слагат в OBD буксата и флашват някакви параметри в ECU-to с което се намаля подаването на нафта. И тогава се стигало вече до 40-50 % икономия, че и повече, защото самото ECU подава малко гориво. Чипа е така направен, че с ключе връща оригиналните мапинги в ЕКУ-то когато няма продукция на HHO газ.Толкова за сега от мен. Утре ще гледам да нащракам и снимки. Както и да опиша процеса на монтаж. Монтажа не е сложен, стида да има място в коша На Алфата такова нямаше много, та затова отиде цял ден - сваляне на брони, игра....
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                  Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                  Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                  http://forum.fiat-bg.org

                  Коментар


                    #69
                    Мисля, че когато има газова уредба настройката ще е по-лесна. Затягаш тройника и толкова zgabrovski, можеш ли да кажеш каква е големината на ламелите с които си, през какво разстояние са и т.н.?
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      #70
                      M5kov написа:
                      Мисля, че когато има газова уредба настройката ще е по-лесна. Затягаш тройника и толкова zgabrovski, можеш ли да кажеш каква е големината на ламелите с които си, през какво разстояние са и т.н.?
                      На едната клетка размера е 7 на 7 см. Мъничка е. Ламелите са на около 2 мм и половина.Другата е 20x10 см, ламелите са 11, но са по близко един до друг, според мен на около 1,5 mm.
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                      Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                      Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                      http://forum.fiat-bg.org

                      Коментар


                        #71
                        А какъв ток дърпа цялото това приспособление?
                        "Без сърца, сме просто машини"
                        Toyota Prius 1.5 Hybrid
                        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                        Коментар


                          #72
                          M5kov написа:
                          А какъв ток дърпа цялото това приспособление?
                          Не особено голям - около 12-13 ампера.140 вата, колкото двете крушки на късите.Някъде четох или някой ми каза че е хубаво да взема ток за брауновите клетки директно от алтернатора.
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                          Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                          Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                          http://forum.fiat-bg.org

                          Коментар


                            #73
                            Колеги, аз така си го представям:Кажете, ако бъркам някъде или ако може нещо да се подобри.Най-общо, ламелите са 15 на брой с размер ~8x8 cm, резервоара за електролит събира към 800 мл вода, отдолу незнам колко идва, но предполагам там може и по-малко да бъде водата.Удачно ли е да използвам перциглас залепен със силикон? Мисля, че няма да се разложи или нещо от сорта?
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #74
                              Колега, това което си нарисувал е доста сложно за изпълнение. Има и един съществен недостатък - ще трябва да конвертираш напрежението на около 2,5 волта с много голям ток.Във сухата клетка която аз си взех, се подават директно 12 В. Плюса по средата, минусите в двата края, като с междинната изолация напрежението ре разпределя равномерно - около 2,5 волта.Ето така: 0 (маса) | (-) (+) | (-) (+) | (-) (+) | (-) (+) | + 12V и от тук надясно огледално Където със символа | обозначавам ламел с изолация от двете страни Електролита циркулира там където са символите (-) и (+).Както ти писах и на лично, ако пресметнеш и твоите услия да купуваш ламарина 316, да режеш гума за изолация, според мен е мн по добре да си купиш готова клетка.http://www.led-osvetlenie.com/index....product_id=153
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
                              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
                              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
                              http://forum.fiat-bg.org

                              Коментар


                                #75
                                А какъв ще е резултата, ако подам тока по показаният горе начин? Страхувам се единствено да не прецакам нещо по инсталацията на колата/акомулатор/алтернатор.Хайде, като навъртиш някой километър с алфата да кажеш дали има смисъл (намален разход) от цялата процедура?
                                "Без сърца, сме просто машини"
                                Toyota Prius 1.5 Hybrid
                                EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                                Коментар

                                Working...
                                X