Някой не беше ли писал в тая тема, че си е направил генератор за браунов газ или се бъркам, че искам да го питам нещо
да спомена че съм си го правил сам и съм нямал възможност да засека производителноста
Може ли да ми обясниш как си го направил, че ми е много интересно? Да не си го сложил направо на колата? В интернет видях един пич, който беше модифицирал косачки, даже и един стар мерцедес. Идеята му беше да се използва топлината на изгорелите газове за затопляне на катода и така при движение се отделя газ, който се впръсква и намаля разхода на гориво, другата част беше на френски и не можах да разбера. Друго интересно беше генератора за "бинго газ" CO2 и H2, един катод графит, от стара батерия, един катод неръждаема стомана, графитния катод се свързва с кислорода и става CO2 и бяха го изчислявали, че излиза 2 пъти по-голяма енергия отколкото си вкарал. Има то перпето мобиле и алтернативни генератори на свободна енергия, обаче никой не иска робите да сме енергийно независими, нали затова ходим по 8 часа на работа... друг пример е генератора на Тесла...
Някой не беше ли писал в тая тема, че си е направил генератор за браунов газ или се бъркам, че искам да го питам нещо
да спомена че съм си го правил сам и съм нямал възможност да засека производителноста
Може ли да ми обясниш как си го направил, че ми е много интересно? Да не си го сложил направо на колата? В интернет видях един пич, който беше модифицирал косачки, даже и един стар мерцедес. Идеята му беше да се използва топлината на изгорелите газове за затопляне на катода и така при движение се отделя газ, който се впръсква и намаля разхода на гориво, другата част беше на френски и не можах да разбера. Друго интересно беше генератора за "бинго газ" CO2 и H2, един катод графит, от стара батерия, един катод неръждаема стомана, графитния катод се свързва с кислорода и става CO2 и бяха го изчислявали, че излиза 2 пъти по-голяма енергия отколкото си вкарал. Има то перпето мобиле и алтернативни генератори на свободна енергия, обаче никой не иска робите да сме енергийно независими, нали затова ходим по 8 часа на работа... друг пример е генератора на Тесла...
значи това за което пишеш за изгорелите газове и тн. ако съм разбрал правилно е реактор на Пантон ,има мн инфо в нета за това и на БГ даже ,но си мисля че е невазможно или мн трудоемко да го поместиш в фиатката .А личнона моята съм си направил HHO генератор който работи на принципа на електролизата и вкарвам отделената газ преди турбото,като цяло тая интервенция сам я правил за икономия ,резултат има икономията е на лице и си мисля в скоро време да си правя нов значително по голям реактор с цел по голяма икономия на гориво , разбирасе не съм нито химик, нито физик, но в ощи линии по средством брауновия газ се получава по добро изгаряне на гор. смес и от се вдига и КПД-то , съответно и намаляване на разхода, това го казвам само и единствено от опит на личниями автомобил,а иначе писаници всякви в нета
който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Някой не беше ли писал в тая тема, че си е направил генератор за браунов газ или се бъркам, че искам да го питам нещо
да спомена че съм си го правил сам и съм нямал възможност да засека производителноста
Може ли да ми обясниш как си го направил, че ми е много интересно? Да не си го сложил направо на колата? В интернет видях един пич, който беше модифицирал косачки, даже и един стар мерцедес. Идеята му беше да се използва топлината на изгорелите газове за затопляне на катода и така при движение се отделя газ, който се впръсква и намаля разхода на гориво, другата част беше на френски и не можах да разбера. Друго интересно беше генератора за "бинго газ" CO2 и H2, един катод графит, от стара батерия, един катод неръждаема стомана, графитния катод се свързва с кислорода и става CO2 и бяха го изчислявали, че излиза 2 пъти по-голяма енергия отколкото си вкарал. Има то перпето мобиле и алтернативни генератори на свободна енергия, обаче никой не иска робите да сме енергийно независими, нали затова ходим по 8 часа на работа... друг пример е генератора на Тесла...
значи това за което пишеш за изгорелите газове и тн. ако съм разбрал правилно е реактор на Пантон ,има мн инфо в нета за това и на БГ даже ,но си мисля че е невазможно или мн трудоемко да го поместиш в фиатката .А личнона моята съм си направил HHO генератор който работи на принципа на електролизата и вкарвам отделената газ преди турбото,като цяло тая интервенция сам я правил за икономия ,резултат има икономията е на лице и си мисля в скоро време да си правя нов сначително по голям реактор с цел по голяма икономия на гориво , разбирасе не съм нито химик, нито физик, но в ощи линии по средством брауновия газ се получава по добро изгаряне на гор. смес и от се вдига и КПД-то , съответно и намаляване на разхода, това го казвам само и единствено от опит на личниями автомобил,а иначе писаници всякви в нета
Ще разясниш ли малко как си го направил, моля? Под реактор за браунов газ, имаш предвид, че получаваш H2 и 02 при електролиза, нали? Откъде взимаш тока, какви електроди ползваш и разервоар и не се ли пали в турбото тая смес. Абе самия факт, че с чиста вода може да икономисаш гориво, говори за световната конспирация Edit: Колко вода ти гори цялата работа?
ок, значи за реактор изтолзвам филтър за вода без елементите вътре,с обем около 1,5л, в него сам сложил 30 ламела като работните сами само 5 т.е подавам на 3+и на 2- през всеки 5 т.е +=====І=====+ и тн.,(товаса пластини от нерж, стомана 0,8мм),от филлтара излиза тръба 10мм която отива в охладител или пречиствател за целта ползвам някво шише 0,5л пъло до полвита с вода .Тръбатя която идва от филтара влиза и отива към дъното на шишето и там си бълбука,а от горния краи сам искарал друга такава която отива към турбото.та това е, а за катализатор в реактора използвам NaOHза по голяма ефективност.А относно паленето тая газ се пали само от изкра , не от температура и налягане(В рамките на турбото),а тока сие 12В като консумира около 20 25 А товае ако има интерс мо да кача и снимки опа за газта е Н-ОН демек я делиш на водород и водородо-кислород,а за горенето не ми се смята но да спомена че моя ми прави около 2-3л/мин, а в 1л вода има около 1000л газ, ако не греша
който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Да колега, пусни снимки направо тук. От колко време го имаш това в колата, каква точно разлика осещаш в самата кола(поведение, динамика,звук), въобще има ли разлика в някой от тези параметри? Каква икономия точно правиш, кава е разликата в пари, гориво? Колко време ти отне да измаисториш всичко и какви пари струва? Така като си го описам звучи доста лесно, ама знае ли човек.ПоздравиП.С. Верно става супер интересно
Значи наистина можело, що не ги продават тия неща, като има такава икономия? Щом са ги сложили на коли, значи наистина ще да има ефект. Сега и на газовата отгоре и една водородна уредба няма да сложа, че ще стана на бомба вече, обаче е супер интересно.
здравейте, сори за снимките носам ги затрил някаде ,ще трябва да напрявя нови , за икономията в пари не мога да кажа,мо в момента ми изгори 4,4 при скорост около 135 км.ч и разтояние 450км,в смисал под тая скорост не сам падал на годе да до 170 ,значи бях писал за използваните от мен материали а за цените, кой както ги намери ,но най-скъпото за мен бвха ламелите-10 евро(рязани са на гилотина) ,общо около 20-25 евро,но ми останаха доста неща, значи може и по-евтино.Относно динамика разликата е незначителна,но определено мачкаш газта по-малко,за шума на мотора не мога да кажа нищо имам гаден проблем ,дранчи някое от гарнета и за това усилвам музиката :D а за снимки по късно
който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
То от някой от форума имаше такова направено на ФИАТ мисля че беше БРАВА Идваше преди по срещите .Дори жиците бяха на предната седалка имаше и нещо сато туба или шише .
То това е върховна идея, въпросът е, че така яко гърми Като е в багажника, най-много да изгори мокета, то като няма искра няма и как да се запали... продължавам да се чудя, защото нещо такова, не се произвежда, като е доказано, че върши работа... същото като генератора на тесла... има то световна конспирация
Коментар