паралелно на парното се връзва,особенно ако има кран на парното и лятото го спираш,поне на типото е така,не знам как е при тебуспех
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
поставяне на обикновена газова уредба на браво 1.6
Collapse
X
-
dan4o написа:паралелно на парното се връзва,особенно ако има кран на парното и лятото го спираш,поне на типото е така,не знам как е при тебуспехfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
superfiata написа:dan4o написа:паралелно на парното се връзва,особенно ако има кран на парното и лятото го спираш,поне на типото е така,не знам как е при тебуспех
Коментар
-
eh4ev07 написа:superfiata написа:dan4o написа:паралелно на парното се връзва,особенно ако има кран на парното и лятото го спираш,поне на типото е така,не знам как е при тебуспехfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Ми виждам че всеки си прави колата както иска . А пък никога няма да си свържа изпарителя на парното защото от опит знам даже и паралелно вързан с тройник изпарителя а и самия тройник (понеже отвътре е с по малко сечение ) намалят парното. Тази зима на -15 градуса извън града имах парно ама едвам едвам . Сега изпарителя е най добре да се свърже на отоплението на дроселната клапа . Нищо не се реже , маркучите са фи 10мм ама на магазина за газовите уредби има едни алуминиеви преходи от 10 към 16 мм слаш такива (понеже изпарителя е на 16 мм щуцер за водата), Зимата ще си имаш парно като хората. А инъче на бравото е без кранче. Аз на типото съм с кранче .... А за схемата намерих я ама щом няма да трябва..... Като се наложи след време ще я кача.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
а забравих за ключа . По принцип е добре да е автоматичен за да пали всеки път на бензин (така се избягват евентуални гърмежи). Обаче е възможно ако се сложи плочка с по-малко сечение като е топла колата да се дави на бензин и да не иска да пали без да се натиска педала за газта и такива работи или да се върти повече на стартер. Сега като гледам май колегата гони цена и да кажа може съвсем спокойно да се сложи едно ключе с две положения . А на типото съм така и си паля винаги на газ. Само зимата на студено запалвам на бенз. И една хитрост Взима се ток от релето на бензиновата помпа, даже ако сте изобретателни може и с реле да се спре помпата ама за тая пълна инжекция на бравото е по добре да си работи. Та като се вземе ток от помпата уловката е че ако угасне мотора , спира автоматично и помпата което пък изключва подаването на газ . Така си спестявам другата функция на ключа да гаси газовия клапан за да не натича газта.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
eh4ev07 написа:Колега сигурен ли си че имаш кран за парното? Аз съм убеден че фабрично кран за парното нямаш вече ако някои е пипал това е съвсем друг въпрос!!!!!
Коментар
-
robygas написа:superfiata написа:точно заради парното мисля да резна само този маркуч който е изходен, а не входния за да не изстудява радиатора.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
robygas написа:eh4ev07 написа:Колега сигурен ли си че имаш кран за парното? Аз съм убеден че фабрично кран за парното нямаш вече ако някои е пипал това е съвсем друг въпрос!!!!!
Коментар
-
На браво и брава със СИГУРНОСТ НЯМА кранче 2 пъти съм сменял радиатор на парно (последно миналата седмица). И парното изобщо не е същото като на Типото например. Но пак казвам не си слагайте беля да режете парното . От отоплението на дросела се топли изпарителя предостатъчно. и става лесно и бързо свързването. После се обезвъздушава от пробката която е на маркуча на парното. Значи за пример - баща ми кара Фиат Крома 2.0 16V от 95 год. и газовата я слагах миналата година , а изпарителя се топли само от маркучето което връща водата в изравнителното казанче и нямаше никакви проблеми цяла зима като се има предвид че там даже няма и налягане на водата . След първото запалване максимум за 1 мин си работи на бенз. и се превключва на газ. Абе по принцип е важно като е много студено да не се изрязва мотора докато не дигне 40 градуса водата, че тогава замръзва па ако ще и на маркуча на водната помпа да се върже.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
eh4ev07 написа:robygas написа:eh4ev07 написа:Колега сигурен ли си че имаш кран за парното? Аз съм убеден че фабрично кран за парното нямаш вече ако някои е пипал това е съвсем друг въпрос!!!!!Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:eh4ev07 написа:robygas написа:eh4ev07 написа:Колега сигурен ли си че имаш кран за парното? Аз съм убеден че фабрично кран за парното нямаш вече ако някои е пипал това е съвсем друг въпрос!!!!!не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар