Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

поставяне на обикновена газова уредба на браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    eh4ev07 написа:
    superfiata написа:
    eh4ev07 написа:
    superfiata написа:
    колеги появи се проблем.12волта който съм взел от запалката нещо правят проблем.кажете от каде да взема ток за ключето но да е само на контакт .спешно
    Ама как може от запалката? Не видя ли че кабела е тънък?Като не знаеш питаи! Плюса ще го вземеш от дебелия кабел на широката букса до акумулатора ако искаш почакаи и утре ще ти кача снимка. Мисля че беше розово -оранжев или нещо подобно. А в тоя ред на мисли от къде взе сигнал за превключването на ключа?
    моето ключе не е автоматично и ми трябва захранване което се прекъсва от контакта.иначе ако не го цъкна си пуска газ постоянно.какво имаш предвид с това ’’сигнал’’.като включа на газ релето цъква и спира дюзите.
    За сигнал аз разбирам кабела от които ключа разбира кога колата е достигнала обороти и да прехвърли на газ и ако двигателя изгасне по някаква причина (или просто е оставена на контакт) да спре газта а не да я дави с газ! Ти колко обикновен ключ си сложил обикновенно ключе ли? Що не си купи ключ за газово? То бива икономии ама чак толкова!!!
    икономия не а чудо.то не е само това то е наем на апартамент и куп други разходи.та това ключе ще го взема другата седмица но мисля че попитах от къде да дръпна стабилен ток прекъсващ на контакт.а дали имам или нямам възможност за ключе за 40 лева само аз си го знам.
    fiat bravo 1.6 16v gt
    fiat marea 1.9 8v jtd
    fiat punto 1.7 td
    fiat marea 1.6 16v

    Коментар


      #62
      superfiata написа:
      eh4ev07 написа:
      superfiata написа:
      eh4ev07 написа:
      superfiata написа:
      колеги появи се проблем.12волта който съм взел от запалката нещо правят проблем.кажете от каде да взема ток за ключето но да е само на контакт .спешно
      Ама как може от запалката? Не видя ли че кабела е тънък?Като не знаеш питаи! Плюса ще го вземеш от дебелия кабел на широката букса до акумулатора ако искаш почакаи и утре ще ти кача снимка. Мисля че беше розово -оранжев или нещо подобно. А в тоя ред на мисли от къде взе сигнал за превключването на ключа?
      моето ключе не е автоматично и ми трябва захранване което се прекъсва от контакта.иначе ако не го цъкна си пуска газ постоянно.какво имаш предвид с това ’’сигнал’’.като включа на газ релето цъква и спира дюзите.
      За сигнал аз разбирам кабела от които ключа разбира кога колата е достигнала обороти и да прехвърли на газ и ако двигателя изгасне по някаква причина (или просто е оставена на контакт) да спре газта а не да я дави с газ! Ти колко обикновен ключ си сложил обикновенно ключе ли? Що не си купи ключ за газово? То бива икономии ама чак толкова!!!
      икономия не а чудо.то не е само това то е наем на апартамент и куп други разходи.та това ключе ще го взема другата седмица но мисля че попитах от къде да дръпна стабилен ток прекъсващ на контакт.а дали имам или нямам възможност за ключе за 40 лева само аз си го знам.
      А аз мисля че ти отговорих по горе!!! Относно ключа какви 40лв един ключ с възможност за показване на нивото в бутилката тук е 25лв.
      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

      Коментар


        #63
        Взимаш една пробна лампа и при таблото с бушоните има доста кабели с напрежение през контакт. Хващаш от там запояваш и си готов.
        Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
        Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

        Коментар


          #64
          bobi_bravo написа:
          Взимаш една пробна лампа и при таблото с бушоните има доста кабели с напрежение през контакт. Хващаш от там запояваш и си готов.
          много странно.когато пусна напрежение от където и да е по бушоните колата не иска да запали нито на газ нито на бензин.давам кабела директно на плюса на акумулатора и пали на четвърт.мнооооооого странно.
          fiat bravo 1.6 16v gt
          fiat marea 1.9 8v jtd
          fiat punto 1.7 td
          fiat marea 1.6 16v

          Коментар


            #65
            Колега, аз мога да ти подаря един автоматичен ключ. Много отдавна сложих ламбда контрол, и не ми трябва. Прати ми лично съобщение, ако имаш интерес, да разменим телефони, и да се разберем. Ако искаш, ще ти покажа при мен от къде са взели ток, въпреки, че едва ли моето табло има нещо общо с твоето.

            Коментар


              #66
              superfiata написа:
              bobi_bravo написа:
              Взимаш една пробна лампа и при таблото с бушоните има доста кабели с напрежение през контакт. Хващаш от там запояваш и си готов.
              много странно.когато пусна напрежение от където и да е по бушоните колата не иска да запали нито на газ нито на бензин.давам кабела директно на плюса на акумулатора и пали на четвърт.мнооооооого странно.
              Ама въобще не е странно а е нормално! Случаино да си забелязал че докато стартера върти по големите консуматори са изключени(фарове климатик вентилатора на парното и др.) ако си хванал захранване от там какво очакваш да стане да запали без да консумира газ ли? Италианците препоръчват захранване за ключа да се вземе от жълто-оранжевия кабел на широката букса за пример качвам снимка на буксата
              Прикачени файлове
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #67
                взех ток от патрона на ключа.стана перфектно.колата работи.ще ходя на газ анализатор другата седмица но до тогава трябва да я понастроя малко.затова питам какво да направя за това че колата бие муцуна и не иска да върви след 3500об/мин колкото и да въртя кранчетата.врътките на изпарителя имат ли нещо общо освен за празния ход
                fiat bravo 1.6 16v gt
                fiat marea 1.9 8v jtd
                fiat punto 1.7 td
                fiat marea 1.6 16v

                Коментар


                  #68
                  Ква плочка сложи ?
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #69
                    не знам как да ти отговоря на този въпрос.кръгла с два маркуча.размери няма как да ти дам.
                    fiat bravo 1.6 16v gt
                    fiat marea 1.9 8v jtd
                    fiat punto 1.7 td
                    fiat marea 1.6 16v

                    Коментар


                      #70
                      имам чувството че или газ не достига или прекалено много въздух.как ли не въртях суках поне малко от малко да тръгне за 3-4 дена но не.спрях въздуха частично и пак така.с изпарител волтран съм.газов клапан ловато и т.н.
                      fiat bravo 1.6 16v gt
                      fiat marea 1.9 8v jtd
                      fiat punto 1.7 td
                      fiat marea 1.6 16v

                      Коментар


                        #71
                        утре правя това да видиме резултата.Пращам ти какво съм намерил в мрежата за настройка на ЛОВАТО, което е 1 към 1 с твоя изпарител: "Настройката на изпарителя правя сам, "на око и на слух" (както се казва), а това означава, че няма претенции да е ВЯРНА, на никога не препоръчвам, но аз съм доволен и от разхода, и от динамиката на колата, не усещам никаква разлика дали е на бензин или на газ. И така.. месинговият винт влияе на оборотите на празен ход (изобщо на всички настройки), но е за настройка на чувствителността или още - за нагласяне коефициента на редуциране. Преди да започна настройките, сменям въздушния филтър. На моето Lovato правя 3 настройки, като за всяка си има винт , те са... 1. Настойка на чувствителност(редуциране) От месинговия винт.... първоначално е напълно завит...(газта е спряна.)Ключа за запалване на автомобила е в положение"изключено", за по-сигурно изваждам и куплунга на превключвателя "бензин-газ". Взема се проводник (жица) свързва се (+) на електромагнитния клапан с (+) на акумулатора, клапана "прещраква", газта е пусната. Леко се развива месинговият винт, докато се дочуе леко "съскане" (изтичане) на газта. Това се получава при малко развиване (на около1,5 оборота) на месинговият винт.Премахва се проводника. Другият винт на изпарителя (с накатка за въртене на ръка и шлиц за отверка)се развива също на около 1,5 оборота(от напълно първоначално завиване), а винта на тройника (на шланга към смесителя), почти напълно развит (колата е моноинжекция, има само един винт на тройника, но и на колегата ще е същото, въпреки че е пълна инжекция) После загрявам дигателя на бензин и тогава превключвам на газ. Ако колата загасва при отнемане на газта (става въпрос за педала на газта, акселератора), може да се прибегне до помощта на "асистент" 2. Настройка оборотите на "празен ход" Като се подава "на ръка" газ, чрез завъртане лостчето на дроселовата клапа, се поддържат някакви обороти на двигателя и чрез едновременното бавно въртене на другия винт на изпарителя (с накатката ) в една или друга посока се търси "зона", в която оборотите на двигателя се стабилизират и регулират с изразен максимум...като при развиване оборотите намаляват (обогатена смес), при завиване пак намаляват (обеднена смес), поставям го в положение около максимума и обороти 850 +(-) 50 3. Настройка на динамиката (разхода) Тази настройка правя от винта на тройника, завивам го внимателно и на "стъпки" с по 1 оборот, като подавам рязко газ и следя скоростта на нарастване на оборотите...значи...завъртам винта с около 1оборот, подавам рязко газ (на ръка от лостчето), после пак завивам, пак рязко подаване на газ и така ...до момента, в който двигателя сякаш почва да се "спъва", т.е. скоростта на нарастване на оборотите леко намалява...от този момент, връщам, леко развивам винта с около 1оборот. Това положение на винта на тройника е важно: при леко развиване, колата върви като "пушка", но и разхода нараства, при леко завиване, колата не върви, като "спъната" е, но и разхода малък. Правил съм експерименти с моето Lovato. Изправна ли е системата, дори и при напълно развит винт на тройника, разхода се увеличава най-много с около 1,5 пъти . Също така съм забелязъл, че с течение на времето (зависи и от условията на експлоатация на колата), поради запрашаване на въздушния филтър оборотите на "празен ход" почват да се променят, направо казано почват да намаляват поради преобогатяване на сместа. Тогава "процедирам" по два начина ..вадя филтъра поизтупам го от праха и после леко врътна винта за "празен ход" и така, докато си купя нов филтър. Обаче....при смяната на филтъра с нов, нов проблем, оборотите на "празен ход" пак нестабилни, пак се нуждаят от регулировка, т.е. да се нагласи първоначалното положение, защото вместо да сменя филтъра, съм направил корекция от изпарителя, т.е. .. "разстроил" съм го...казано по друг начин...във времето на експлоатация Lovato практически има една-единствена настройка "празен ход", а при своевременната смяна на филтъра...никаква. В заключение.... на това, което съм написал, да се гледа не като инструкция за настройка, а като обмяна, споделяне на опит. "
                        fiat bravo 1.6 16v gt
                        fiat marea 1.9 8v jtd
                        fiat punto 1.7 td
                        fiat marea 1.6 16v

                        Коментар


                          #72
                          Ам точно в плочката е разковничето, от де я взе, за този мотор ли ти я дадоха, или взе първата срещната плочка която видя, или ползваш някоя която си имал. Със сигурност не стига газ. Изпарителя вакумен ли е или има един ел клапан на него ?
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #73
                            Slavi_Lancia написа:
                            Ам точно в плочката е разковничето, от де я взе, за този мотор ли ти я дадоха, или взе първата срещната плочка която видя, или ползваш някоя която си имал. Със сигурност не стига газ. Изпарителя вакумен ли е или има един ел клапан на него ?
                            не е вакумен.плочката я свалих от браво като моето но 90коня
                            fiat bravo 1.6 16v gt
                            fiat marea 1.9 8v jtd
                            fiat punto 1.7 td
                            fiat marea 1.6 16v

                            Коментар


                              #74
                              хм..... е бати, е па що да не може да се "нахрани тогава" сигурен си че плочката е сложена в правилната посока? питам те такива елементарни неща щото може да е няква такава простотия.
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар


                                #75
                                Slavi_Lancia написа:
                                хм..... е бати, е па що да не може да се "нахрани тогава" сигурен си че плочката е сложена в правилната посока? питам те такива елементарни неща щото може да е няква такава простотия.
                                да.то иначе няма как да се хване за дросела.друго е .дали нещо по изпарителя не е наред.смисъл някоя скапана врътка да не сам нагодил.абе карам така до понеделник и отивам на центровка.не мога да умувам повече.
                                fiat bravo 1.6 16v gt
                                fiat marea 1.9 8v jtd
                                fiat punto 1.7 td
                                fiat marea 1.6 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X