eh4ev07 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
поставяне на обикновена газова уредба на браво 1.6
Collapse
X
-
fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
-
superfiata написа:eh4ev07 написа:superfiata написа:eh4ev07 написа:superfiata написа:колеги появи се проблем.12волта който съм взел от запалката нещо правят проблем.кажете от каде да взема ток за ключето но да е само на контакт .спешно
Коментар
-
bobi_bravo написа:Взимаш една пробна лампа и при таблото с бушоните има доста кабели с напрежение през контакт. Хващаш от там запояваш и си готов.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Колега, аз мога да ти подаря един автоматичен ключ. Много отдавна сложих ламбда контрол, и не ми трябва. Прати ми лично съобщение, ако имаш интерес, да разменим телефони, и да се разберем. Ако искаш, ще ти покажа при мен от къде са взели ток, въпреки, че едва ли моето табло има нещо общо с твоето.
Коментар
-
superfiata написа:bobi_bravo написа:Взимаш една пробна лампа и при таблото с бушоните има доста кабели с напрежение през контакт. Хващаш от там запояваш и си готов.
Коментар
-
взех ток от патрона на ключа.стана перфектно.колата работи.ще ходя на газ анализатор другата седмица но до тогава трябва да я понастроя малко.затова питам какво да направя за това че колата бие муцуна и не иска да върви след 3500об/мин колкото и да въртя кранчетата.врътките на изпарителя имат ли нещо общо освен за празния ходfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
имам чувството че или газ не достига или прекалено много въздух.как ли не въртях суках поне малко от малко да тръгне за 3-4 дена но не.спрях въздуха частично и пак така.с изпарител волтран съм.газов клапан ловато и т.н.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
утре правя това да видиме резултата.Пращам ти какво съм намерил в мрежата за настройка на ЛОВАТО, което е 1 към 1 с твоя изпарител: "Настройката на изпарителя правя сам, "на око и на слух" (както се казва), а това означава, че няма претенции да е ВЯРНА, на никога не препоръчвам, но аз съм доволен и от разхода, и от динамиката на колата, не усещам никаква разлика дали е на бензин или на газ. И така.. месинговият винт влияе на оборотите на празен ход (изобщо на всички настройки), но е за настройка на чувствителността или още - за нагласяне коефициента на редуциране. Преди да започна настройките, сменям въздушния филтър. На моето Lovato правя 3 настройки, като за всяка си има винт , те са... 1. Настойка на чувствителност(редуциране) От месинговия винт.... първоначално е напълно завит...(газта е спряна.)Ключа за запалване на автомобила е в положение"изключено", за по-сигурно изваждам и куплунга на превключвателя "бензин-газ". Взема се проводник (жица) свързва се (+) на електромагнитния клапан с (+) на акумулатора, клапана "прещраква", газта е пусната. Леко се развива месинговият винт, докато се дочуе леко "съскане" (изтичане) на газта. Това се получава при малко развиване (на около1,5 оборота) на месинговият винт.Премахва се проводника. Другият винт на изпарителя (с накатка за въртене на ръка и шлиц за отверка)се развива също на около 1,5 оборота(от напълно първоначално завиване), а винта на тройника (на шланга към смесителя), почти напълно развит (колата е моноинжекция, има само един винт на тройника, но и на колегата ще е същото, въпреки че е пълна инжекция) После загрявам дигателя на бензин и тогава превключвам на газ. Ако колата загасва при отнемане на газта (става въпрос за педала на газта, акселератора), може да се прибегне до помощта на "асистент" 2. Настройка оборотите на "празен ход" Като се подава "на ръка" газ, чрез завъртане лостчето на дроселовата клапа, се поддържат някакви обороти на двигателя и чрез едновременното бавно въртене на другия винт на изпарителя (с накатката ) в една или друга посока се търси "зона", в която оборотите на двигателя се стабилизират и регулират с изразен максимум...като при развиване оборотите намаляват (обогатена смес), при завиване пак намаляват (обеднена смес), поставям го в положение около максимума и обороти 850 +(-) 50 3. Настройка на динамиката (разхода) Тази настройка правя от винта на тройника, завивам го внимателно и на "стъпки" с по 1 оборот, като подавам рязко газ и следя скоростта на нарастване на оборотите...значи...завъртам винта с около 1оборот, подавам рязко газ (на ръка от лостчето), после пак завивам, пак рязко подаване на газ и така ...до момента, в който двигателя сякаш почва да се "спъва", т.е. скоростта на нарастване на оборотите леко намалява...от този момент, връщам, леко развивам винта с около 1оборот. Това положение на винта на тройника е важно: при леко развиване, колата върви като "пушка", но и разхода нараства, при леко завиване, колата не върви, като "спъната" е, но и разхода малък. Правил съм експерименти с моето Lovato. Изправна ли е системата, дори и при напълно развит винт на тройника, разхода се увеличава най-много с около 1,5 пъти . Също така съм забелязъл, че с течение на времето (зависи и от условията на експлоатация на колата), поради запрашаване на въздушния филтър оборотите на "празен ход" почват да се променят, направо казано почват да намаляват поради преобогатяване на сместа. Тогава "процедирам" по два начина ..вадя филтъра поизтупам го от праха и после леко врътна винта за "празен ход" и така, докато си купя нов филтър. Обаче....при смяната на филтъра с нов, нов проблем, оборотите на "празен ход" пак нестабилни, пак се нуждаят от регулировка, т.е. да се нагласи първоначалното положение, защото вместо да сменя филтъра, съм направил корекция от изпарителя, т.е. .. "разстроил" съм го...казано по друг начин...във времето на експлоатация Lovato практически има една-единствена настройка "празен ход", а при своевременната смяна на филтъра...никаква. В заключение.... на това, което съм написал, да се гледа не като инструкция за настройка, а като обмяна, споделяне на опит. "fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Ам точно в плочката е разковничето, от де я взе, за този мотор ли ти я дадоха, или взе първата срещната плочка която видя, или ползваш някоя която си имал. Със сигурност не стига газ. Изпарителя вакумен ли е или има един ел клапан на него ?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Ам точно в плочката е разковничето, от де я взе, за този мотор ли ти я дадоха, или взе първата срещната плочка която видя, или ползваш някоя която си имал. Със сигурност не стига газ. Изпарителя вакумен ли е или има един ел клапан на него ?fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
хм..... е бати, е па що да не може да се "нахрани тогава" сигурен си че плочката е сложена в правилната посока? питам те такива елементарни неща щото може да е няква такава простотия.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:хм..... е бати, е па що да не може да се "нахрани тогава" сигурен си че плочката е сложена в правилната посока? питам те такива елементарни неща щото може да е няква такава простотия.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар