Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Аванса се разтрака-бедна или богата смес

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Аванса се разтрака-бедна или богата смес

    От 2-3 дни нещо на ниски обороти не поема и аванса трака, според вас това на бедна или богата смес се дължи???
    Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
    Втората......пак същата!
    (_-_)______////_______(_-_)
    Punto75-Вече на жената!
    Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

    #2
    Бедна или голям аванс (предварение)
    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
    FIAT UNO 1.5

    Коментар


      #3
      и аз така мислих, ще отора малко 6грама на изпаритля
      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
      Втората......пак същата!
      (_-_)______////_______(_-_)
      Punto75-Вече на жената!
      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

      Коментар


        #4
        Re: Аванса се разтрака-бедна или богата смес

        bmahob написа:
        От 2-3 дни нещо на ниски обороти не поема и аванса трака, според вас това на бедна или богата смес се дължи???

        Коментар


          #5
          Re: Аванса се разтрака-бедна или богата смес

          qnisZ написа:
          bmahob написа:
          От 2-3 дни нещо на ниски обороти не поема и аванса трака, според вас това на бедна или богата смес се дължи???
          според теб е заради богата смес!?!?
          Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
          Втората......пак същата!
          (_-_)______////_______(_-_)
          Punto75-Вече на жената!
          Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

          Коментар


            #6
            Колегата се зачуди защото това нещо като тропане на аванса на кола която върви на газ не съществува,но нека човека дето си ги разбира тея неща повече да каже дали съм прав или не.
            АlfaRomeo 146 1.4 16V TS.

            Коментар


              #7
              Да става дума за богата смес. Бедната смес носи на повече аванс.

              Коментар


                #8
                И при детонационно горене и при предварително запалване (нещо не се сещам точния термин на български) бедната смес може да е причина.Тук има цялата статия на български: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic...6918Която иначе е от wikipediaDetonation can be prevented by any or all of the following techniques: the use of a fuel with high octane rating, which increases the combustion temperature of the fuel and reduces the proclivity to detonate; enriching the fuel/air ratio, which adds extra fuel to the mixture and increases the cooling effect when the fuel vaporizes in the cylinder; reducing peak cylinder pressure by increasing the engine revolutions (e.g., shifting to a lower gear, there is also evidence that knock occurs more easily at low rpm than high regardless of other factors); increasing mixture turbulence or swirl by increasing engine revolutions or by increasing "squish" turbulence from the combustion chamber design; decreasing the manifold pressure by reducing the throttle opening; or reducing the load on the engine.Causes of pre-ignition include the following:[3] * Carbon deposits form a heat barrier and can be a contributing factor to preignition. Other causes include: An overheated spark plug (too hot a heat range for the application). Glowing carbon deposits on a hot exhaust valve (which may mean the valve is running too hot because of poor seating, a weak valve spring or insufficient valve lash). * A sharp edge in the combustion chamber or on top of a piston (rounding sharp edges with a grinder can eliminate this cause). * Sharp edges on valves that were reground improperly (not enough margin left on the edges). * A lean fuel mixture. * Low coolant level, slipping fan clutch, inoperative electric cooling fan or other cooling system problem that causes the engine to run hotter than normal. * Auto-ignition of engine oil droplets[
                FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                FIAT UNO 1.5

                Коментар


                  #9
                  на кола на която предварението не се регулира на газ не се сещам как може да ти чука аванса на празен ход
                  типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
                  хюндай акцент 1.5 CNG
                  киа каренс +метан

                  Коментар


                    #10
                    В статията в линка доста добре е описано. Може да е прегряване на цилиндрите заради навлизащ горещ въздух (не е задължително охлаждащата течност да е прегряла), масло в цилиндрите, неправилно число на свещите, бедна смес, която гори с прекалено висока температура и др.В някои случаи връщането на предварението може да оправи нещата, защото ще намали налягането в цилиндрите, но истинската причина може да не е в него.
                    FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                    FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                    FIAT UNO 1.5

                    Коментар

                    Working...
                    X