От 2-3 дни нещо на ниски обороти не поема и аванса трака, според вас това на бедна или богата смес се дължи???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Аванса се разтрака-бедна или богата смес
Collapse
X
-
Аванса се разтрака-бедна или богата смес
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004Етикети: –
-
и аз така мислих, ще отора малко 6грама на изпаритляPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
Re: Аванса се разтрака-бедна или богата смес
qnisZ написа:bmahob написа:От 2-3 дни нещо на ниски обороти не поема и аванса трака, според вас това на бедна или богата смес се дължи???Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
И при детонационно горене и при предварително запалване (нещо не се сещам точния термин на български) бедната смес може да е причина.Тук има цялата статия на български: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic...6918Която иначе е от wikipediaDetonation can be prevented by any or all of the following techniques: the use of a fuel with high octane rating, which increases the combustion temperature of the fuel and reduces the proclivity to detonate; enriching the fuel/air ratio, which adds extra fuel to the mixture and increases the cooling effect when the fuel vaporizes in the cylinder; reducing peak cylinder pressure by increasing the engine revolutions (e.g., shifting to a lower gear, there is also evidence that knock occurs more easily at low rpm than high regardless of other factors); increasing mixture turbulence or swirl by increasing engine revolutions or by increasing "squish" turbulence from the combustion chamber design; decreasing the manifold pressure by reducing the throttle opening; or reducing the load on the engine.Causes of pre-ignition include the following:[3] * Carbon deposits form a heat barrier and can be a contributing factor to preignition. Other causes include: An overheated spark plug (too hot a heat range for the application). Glowing carbon deposits on a hot exhaust valve (which may mean the valve is running too hot because of poor seating, a weak valve spring or insufficient valve lash). * A sharp edge in the combustion chamber or on top of a piston (rounding sharp edges with a grinder can eliminate this cause). * Sharp edges on valves that were reground improperly (not enough margin left on the edges). * A lean fuel mixture. * Low coolant level, slipping fan clutch, inoperative electric cooling fan or other cooling system problem that causes the engine to run hotter than normal. * Auto-ignition of engine oil droplets[FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
В статията в линка доста добре е описано. Може да е прегряване на цилиндрите заради навлизащ горещ въздух (не е задължително охлаждащата течност да е прегряла), масло в цилиндрите, неправилно число на свещите, бедна смес, която гори с прекалено висока температура и др.В някои случаи връщането на предварението може да оправи нещата, защото ще намали налягането в цилиндрите, но истинската причина може да не е в него.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар