Ти за голфовете и за ония гнилочи не се притеснявай . Ама се чудя защо я гасиш на бензин . То за паленето добре . Ама да я гасиш на бензин няма смисъл . Струва ми се че при това превключване се получава следното - Караш на газ и като обърнеш на бензин в колектора остава малко количество газ което за момент смесено с бензина задавя колата особено ако след това е угасиш. Пробвай да палиш на бензин като е студена сутрин после си карай на газ и докато е топла колата си я пали на газ. То може малко да й помагаш с педала на газта. Може да пробваш да я регулираш с малко по охлабен изпарител а да завиеш малко от тройника , но така че пак да ти е нормална сместа и да си има вървеж. Идеята е да стане по чувствителен изпарителя, а всъщност това е функцията на оная черна врътка-от нея се регулира чувствителността на изпарителя. Но си мисля че е това някакво задавяне и става при това обръщане от газ на бензин. Има и друго да не би да имаш клапан който да не затваря добре . Те са два -този дето ти затваря притока на газ към изпарителя и другия е на самия изпарител , той спира притока на изпарената газ към двигателя. Ако някой клапан не ти затваря добер е възможно да ти натича газ. Но пробвай това което ти казвам . Между другото въртял ли си делкото . Мисля че най добре се представя колата с регулировката на бензин . Пробвал съм с по големи предварения ама работи по твърдо мотора и някак са по нестабилни тихите обороти. Колата бяга с една идея повече и то само на магистралата можеш да го усетиш на макс. скорост. Затова сега делкото ми е както си е било на бензин и не го мисля . Така върви някак по леко особено в града и ми харесва така.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газова уредба - Fiat Tipo 1.6 DOHC
Collapse
X
-
Такаааам... Елиминирах проблема с паленето на бензин, ако съм превключвал на газ. Оказа се, че когато съм инспектирал газовия клапан и при сглобяването съм обърнал запушващото буталце с гумичката наобратно. От друга страна обаче си мисля, че нали и на изпарителя има още един спиращ клапан. Той би трябвало като затвори и да няма проблеми. Все си мисля, че и той изпуска. А изпарителя не съм го пипал - значи така си е бил. Нямам схема да видя устройството му и незнам дали продават повредената резервна част. Утре ще го гледам как е устроен, но така или иначе трябва да го оправя. Ако пак продължава да прави подобни номера, ще се принудя да сложа затварящ клапан директно до тройника.В момента както е - ако съм карал на газ и съм прехвърлил на бензин и така я угася - после никакъв проблем - пали от осминка. Обаче ако я угася на газ и пробвам да паля на бензин е пак същата мъка.Делкото не съм го въртял. Така го оставям.Ами ще излизат и още неща за донагласяне и конструктивни промени, докато я докарам до финалния етап!За утре си мисля да меря напреженията на нивомерната сонда в резервоара и да задействам вече конструирането на адаптора.А, апропо - пак щях да забравя... Направих снимка, да покажа как съм решил проблема с достъпа до резервната гума и сондата на резервоара.
Коментар
-
Делкото не го пипай . Незнам пробвал ли си като я угасиш на газ и после като я палиш да й подаваш малко газ с педала. Все се чудя защо твойта кола се дави . Така както го описваш е като давене . Незнам обаче как си с разхода имаш ли впечатления . Мина вече доста време .не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
В последно време гледам да не карам много, щото кътам за Несебър и Милеви скали. От друга страна ремонтират паралелна улица във Варна и движението се измести по нашата (разбирай двете ленти от платното в посока, са с плътен трафик от светофар до светофар). По първоначални данни - в тоя трафик - към 15/100 ми дава. Сятам че съвсем нормално. На 6-ти и 7-ми август имам ходене с напиване с колеги от форума до Несебър, с преминаване на Обзорски проход. Ще видим колко ми дава извън града.Дал съм на двама колеги, автономно да разработват адаптора за нивомера, но се бавят.
Коментар
-
Оказа се, че когато съм инспектирал газовия клапан и при сглобяването съм обърнал запушващото буталце с гумичката наобратно. От друга страна обаче си мисля, че нали и на изпарителя има още един спиращ клапан. Той би трябвало като затвори и да няма проблеми. Все си мисля, че и той изпуска.
Коментар
-
Ами не съм сигурен дали е байпасен ама като го изключиш колата не върви . Трябва да взема да разглобя някой Ловато да разгледам. И си мисля ако е така направен , каква е ролята . Инъче в голям трафик и мойта може да даде 15 даже си е нормално, а зимата този разход е твърд. В момента тук из Търново с кротко каране ми дава около 12 / 100. Извън града последното ми пътуване насам (вчера ) ми даде около 8 със скорост 110 на места и повече (120-130) и се учудих, ама лошо няма колкото по малко гори е по добре.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
chaveto написа:Този на изпарителя е само байпасен и не спира целият приток на газ към двигателя.
Коментар
-
Е това е трафик . Преди съм висил лятото в тия трафици там във Варна .Ходех редовно до Дружба на плаж и точно ей през тия всички светофари. Сега проблема е решен - през Аксаково после Кичево и към Албена. Никакъв градски трафик . На пари излиза същото малко са повече км. ама си е спокойно извънградско и не ми се налага да минавам през града. Но за този трафик твоята кола е с добър разход си мисля аз. И за този клапан като си мисля и аз стигам до извода че си е баш спирателен . Само да ми падне изпарител и го разглабям.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
От Варна до Несебър са точно 100 км. С ръчкане и минаване на Обзорски проход до там ми даде разход - половината бутилка или с други думи - 8/100. На връщане по същия маршрут втората половина от бутилката ми стигна за още 82 км. Като имам и около 10-тина км градско (във Варна, Несебър, Равда и Ахелой). Газта е заредена от Еко.
Коментар
-
Ами аз горе долу затова говорех като разход. И мойта е така даже с малко градско ми дава около 8.5 ама аз си карам с кеф и изпреварвам и понастъпвам тук там и така. Общо взето на тая кола минималния разход е 7.5 с кротко каране 70-80-90 км/ч. Един път съм правил 7 и това беше толкова бавно не мога, един път карах Търново -Шумен с 65-70 км. и бях умрял от скука. Тогава беше поради друг проблем и това ми е рекорда от 7 на 100. Мисля че 8 на 100 е оптималния разход. Така че излиза че си я направил както трябва за което - Поздравления !!!. Оттук насетне регулиране при смяна на филтър и от време навреме почистване или смяна на филтърчето на газовия клапан и претакане на изпарителя . Поздравине подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар