Paparac написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газова уредба - Fiat Tipo 1.6 DOHC
Collapse
X
-
FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
-
geshabeli написа:И мен ме интересува цена. Бях се отказал от газа, сега пак се хванах. Някой скоро да е слагал за моно газова и да му е излязла без пари че и перфектна? :DЕдит: Става въпрос за същото чудо на инженерната мисъл. И колегата ако може да сподели тук или на лична цената и мястото.FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
-
Аз имам друга идея и ще видим какво ще се получи. Тези неща да си ги взема, бутилка на старо, и да запитам един познат газаджия колко за слагането. Сам няма да се справя или поне, не качествено. Обаче смятам и да гледам като се слага, че и да партнирам за да постигна качествения ефект. Сега първо ще ходя да разпитвам газаджията дали е съгласен пък после ще видим. А някой от София да знае изпарители на БРЦ откъде може да си вземе човек? Плюс другите простотии?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
бих си позволил да дам няколко съвета. 1. изпарителя е напълно ненужно да е чисто нов. той е едно парче желязо с няколко дупки откъдето да минава газта. всичко останало се върши от мембраните. искам да кажа, че аз например преди няма и месец си търсих изпарител 2 ръка. от друг форум за 30 кинта си взех брц до 100кв, с обогатител. като го отворих вътре слънце. личи му, че не е ползван повече от 5-6-7к км, дори мембраните нови и чистички. вместо да даваш 170 лв, дай 30 за някой дори със заминали мембрани и си ги смени сам /въобще не е никаква философия ако имаш шестограми в повечето случай-търси такъв с шестограми/ мембраните са 15-20 лв зависи от марката. така за максимум 50 лв получаваш също чисто нов изпарител. клапана на газта е подобно. рядко му гори някоя намотка, ако не е отварян и да е прекъсната жичка и после правена един клапан може да кара 15 год./личен опит на баща ми с руски клапан. 90 год. монтирана уредба и 2005 продадена със същия си оригинален клапан/. вътре има 1 електромагнит и това е. скапва се гумичката, която затваря посредством този електромагнит. с времето се втвърдява и скъсва и почва да не затваря добре. с една замбичка от вътрешна автомобилна гума може да се направи за 5 секунди и си имаш чисто нов клапан. това е при положение, че не е отварян и късан отвътре. ще ти струва към 10 кинта клапана.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Нищо общо няма със северния елен. Тялото на моното е монолитно и не се дели, както са го описали в инструкцията. Дори и да се помъча да повдигна тялото на дюзата и регулатора на налягането на бензина, очевидно е, че 12 мм нагоре няма как да отиде заради щу церите на бензинопроводите. Давайте конструктивни предложения какво правим! Ето една снимка на моното с колекторите!
Коментар
-
Много интересна тема . Бях забравил че съм писал тук. Значи по онова време слагах на въпросното типо газовата и пробвах с една жигулска плочка , която орязах така че да я навра под дюзата. Горе долу стана така карах колата около половин година, с горе долу нормален разход и никакъв вървеж, после пробвах със щуцери и така не стана като хората много вървеше и много гореше и накрая ми писна и махнах и продадох уредбата . Карах около година на бензин и реших наново да вляза във филма с газта. тогава на късмет намерих плочка от един газаджийски магазин в Шумен точно правена за двувалката . Плочката влиза над дроселната клапа като за монтажа се налага да се подигне дюзата за да влезе плочката след това се слага обратно дюзата и си караш. Маркучите за газта минават през отвори в кутията на филтъра . Другото не се променя с изключение, че артисва пласмаската която е нахлузена около дюзата. Нея пробвах да я орежа и да я сложа , то стана ама така влиза малко въздух и разхода е висок . Накрая е без тази пласмаса. Разхода е добър извън града е средно 8-8,5 при скорости 90-100-110 макс. 120км/ч. оттам нагоре става по фрапантен но честно казано се ядва-140-150км. по магистрала е около 10. В града е леко висок- под 13 не пада освен в неделя на пенсионерско каране, зимата си е 15-16 . По магистрала със около 100 км. съм правил разход 7,5 .За момента ми е трудно да направя снимки, но другата събота ще сменям масло и филтри и като я разкостя ще нащтракам някоя снимка. Мога да проверя в тоя магазин дали се продава още тая плочка ако евентуално иска някой колега. Цената е около 25-30 лв. мисля . Други подробности около газифицирането на тая кола също мога да споделя . Моята е газифицирах сам . Дет се вика й знам кътните зъби . Поздрави !!!не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Като се порових из темата ми дойде музата и рекох да напиша какво съм сложил на мойта двувалка. Значи уредбата е с обикновенна бутилка надлъжно на багажника до десния подкалник. Зареждачка на бронята, отпред съм сложил турски клапан и турски изпарител "Волтран " ( от финасови съображения ). Засега за около година и половина съм минал около 20 хил. км. и нямам грижи. Настройката не е сложна дет се вика като всяка газова . Интересното е че не съм слагал автоматичен ключ. Сложих един двусекционен превключвател и ползвам тока за управление на бензиновата помпа. Хем там си има готов монтиран предпазител, хем минава през конт. ключ и освен това когато угасне мотора помпата спира . Използвам това за да мога през ключа хем да спра помпата когато съм на газ и хем газта да спира когато угася мотора, и понеже ключа е с две секции през другата спирам и дюзата когато съм на газ . Към уредбата има монтиран и ламбда емулатор. Без него не става, свети лампата и постоянно дава я бедна я богата смес като грешка. За дюзата няма нужда от емулатор. Между другото колата си пали нормално на газ и на -15 градуса. При добра регулировка колата пали на газ даже без да се натиска педала на газта. Дет се вика се едно си караш на бензин сядаш палиш и караш. Динамиката е добра даже в ниски обороти добре влачи за разлика от на бензин. Естествено на бензин си е друга работа във високите. Ама нали пък газта я слагаме за икономия не за силов тунинг. Ако има въпроси ще помагам .....не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
Трябва да ти кажа, че в една друга тема (вече не помне коя) прочетох, че беше писал да се вземе сигнал от помпата. И аз така направих, че и същата жица прекъснах през реле, за да се изключва помпата. Системата работи - благодаря ти за съвета. Аз също съм без автоматичен ключ. Просто - един двупозиционен превключвател. До тук добре. И аз сам монтирах газовата, като остана само плочката. Газаджиите ми искат 100 лева и два дена да оставя колата при тях, само за изработка и монтиране на смесителната плочка и настройка на газовата.Айде малко снимки и от мен как съм се справил.
Коментар
-
В проект е адаптор, който да показва отчитането на нивомера на евросондата директно на бензиномера в положение на ключето, когато колата работи на газ. Я да те помоля, ако имаш под ръка схемката за ламбда-емулатора. Май още едно реле и за него ще слагам. (Не виждам, как смесителната плочка от каталога на BRC може да се монтира на нашето моно. Дори ми се прокрадва мисълта, че и размерите, които дават може да не са коректни.)
Коментар
-
Ми колега добре си се справил . Само като гледам монтажното положение на бутилката нещо ме съмнява . Трябва да е под ъгъл 45 градуса. На някои сонди е 30 градуса . На самата сонда го пише. Инъче и мойта бутилка е такава и е на същото място. Монтажа на плочката не е философия . Трябва да си свалиш кутията на филтъра , повдигаш дюзата (тя е на 4 болчета) после се нахлузва плочката и после всичко обратно . само си избираш място за две дупки на кутията за маркучите за газта. Като гледам с тия маркучи дет са на изпарителя май си взел вода от парното . Ако е така е груба грешка . При мен даже и с тетки системата ми зема 20-30 % от парното особено при -15 C. Такова е мойто мнение . Най лесно и хубаво е от малките маркучета за отопление на инжекциона. Само че навремето не ги знаех тия неща и още като слагах първата газова си накълцах парното и т.н. Инъче моя изпарител е сложен над казанчето на спирачките(над сервото) и така хем за газта е 50 см. маркуча хем и за отопление съм ползвал по 20-30 см. маркучи. За схемката на ламбдата съм я взел някъде из нета не помня от кой форум , може и да е от тук , затова ще я потърся из моя комп и ще ти я пратя на лично за да не си я познае някой и да ме обвинят в плагиатство. А ако наистина имаш проблеми с плочката може другата седмица да ти потърся из Шумен и евнтуално да ти пратя. Ама да дадеш на газаджия 100 лв. за това е пладнешки обир.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар