Браво. Сега виж дали ЕКУ ти "понася" газ, че ще трябва да му се молиш...после пък ако неще да се "адаптира"...какво те чака, незнам. Чудесно е станало. Сега спокойно можеш да си изпиеш кафето на луната и то с кеф.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
газова на браво 1.6 пластмасов колектор
Collapse
X
-
alkatraz21 написа:Браво. Сега виж дали ЕКУ ти "понася" газ, че ще трябва да му се молиш...после пък ако неще да се "адаптира"...какво те чака, незнам. Чудесно е станало. Сега спокойно можеш да си изпиеш кафето на луната и то с кеф.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:Е сега ще стане веселба сменял колектора, а да видим кои и как ще ти го смени тоя маистор дет ти каза 40 лева до сега сменял ли е такъв колектор, питали го как се е справил с датчиците по него, като се има предвид че на пласмасовия дросела, ТПС-а и стъпковия мотор са на едно. А че мапа е на колектора, от къде ще вземеш мап за металния колектор, а стоиностите от тоя мап дали са същите като този на пластмасовия. Предлагам ти старателно да си пазиш пласмасовия колектор щото може много скоро да ти потрябва пак Но да предположим и че стане, после идва веселбата с прочутия комп 49F те тогава смяната на колектора ще ти се види като детска игра Можеш да си сложиш раздел газови направо като заглавна страница на експлоилера То приятелю ако ставаше така лесно на тоя мотор нямаше толкова хора да те предупреждават Няма по лош избор от този мотор и газова уредба Освен ако не му сложиш една обикновена с 4 хубави клапана на всяка тръба и да го забравиш че работи на бензинfiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
мап сензора го сложих от пластмасовия колектор.един вид нищо не се променя по никакъв начин.а колектора заедно с датчиците + монтажа ми струваха 60лв.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Slavi_Lancia написа:мап сензора го сложих от пластмасовия колектор.един вид нищо не се променя по никакъв начин.а колектора заедно с датчиците + монтажа ми струваха 60лв.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Грешките в компа
Колеги случайно попаднах на Вашата според мен много важна тема. Много важна ,защото 1 година си блъсках главата как да реша подобен проблем и сумати пари хвърлих по диагностики Колата ми е по различна от вашите Фиат Пунто 1,2 MPI 75kc Пълна инжекций със сходни проблеми но с метален колекторГазова Ел LOVATO с ламбда контрол Изключването на акумулатора даваше частични подобрения за кратко време и компа пак се бъгваше Проблема го реших след много проби и грешки Пиша реших защото от 2 години не съм ходил по диагностики и давал нахалост по 30лв всеки път Значи в емулатора на ламбда сондата-той е вграден на платката на ламда контрола има реле ,което превключва ламда сондата към компа на колата в режим бензин или към процесора на ламда контрола в режим газ При режим газ това реле го направих да подава твърдо +0,7V към ECU Ламбда сондата си подава сигнал към ламбда контрола за определяне на сместа газ въздух Компа изглежда че се лъже че сместа е богата при това положениеСпря да ми натрупва грешки Не съм теоретик и познавач на софта в тези компютри и не коментирам защо спря да натрупва грешки при каране на газ Колата си върви еднакво добре и в двата режима ......Е не е Ферари Това напрежение +0,7V се получава много просто от един силициев диод и 1к резистор от +12V Краси
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар