Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

газова на браво 1.6 пластмасов колектор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    2-пъти ходя до газ маистори.всеки път като кажа че съм с пластмасовите колектори ми казват не става.гърмят.много.поисках да ми покажат гръмнал такъв колектор и никой нямаше.странно нали.няма да слагам металните колектори за да видя колко време ще изкарат до експлозията тези.а колкото до момчето което ми каза че не става с смяна колекторите мога да му кажа че става срещу 40лв.мога да му дам и номера на майстора.прави само и единствено фиат ланча и алфа
    fiat bravo 1.6 16v gt
    fiat marea 1.9 8v jtd
    fiat punto 1.7 td
    fiat marea 1.6 16v

    Коментар


      #17
      superfiata написа:
      2-пъти ходя до газ маистори.всеки път като кажа че съм с пластмасовите колектори ми казват не става.гърмят.много.поисках да ми покажат гръмнал такъв колектор и никой нямаше.странно нали.няма да слагам металните колектори за да видя колко време ще изкарат до експлозията тези.а колкото до момчето което ми каза че не става с смяна колекторите мога да му кажа че става срещу 40лв.мога да му дам и номера на майстора.прави само и единствено фиат ланча и алфа
      Еми ако става - сменяй ги и се мятай на газовото. Аз преди време не исках и да чуя да слагам на типото газ, ама с тея цени на бензина...
      N.Y. State of Mind

      Коментар


        #18
        dudulia написа:
        superfiata написа:
        колега в форума ми опредлага метален колектор.много изгодно.мисля че с него нещата се променят коренно
        Колега,няма да стане само със смяна на колектора! Причините са много.Различна дроселова клапа,различни датчици и т.н.Като калкулираш смяната на колектори,датчици и т.н.,ще ти излезне по-евтино да сложиш ГИ,да не говорим,че твоето ЕКУ много трудно понася газ и започва едно ходене по мъките...
        Колега, би ли обяснил как неговото ЕКУ много трудно понася газ?

        Коментар


          #19
          и на мен ми е много интересно
          fiat bravo 1.6 16v gt
          fiat marea 1.9 8v jtd
          fiat punto 1.7 td
          fiat marea 1.6 16v

          Коментар


            #20
            Прочетете цялата тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=519658
            Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.

            Коментар


              #21
              Прочетох колега внимателно темата от препратката и по мое мнение този италиански "ГУРУ" да вземе да си изяде дипломата. Моята Мареа е с това ЕКУ и си понася много добре, даже бих казал отлично, газта. Момчетата, които ми монтираха ГИ не са ми карали колата и един метър. Всичко настроиха на място. 5000 км съм минал от март месец до сега и никакъв проблем. Чудя се на кой да вярвам, ама ще заложа на себе си. "Питай патило, а не старило"...има май такава поговорка.

              Коментар


                #22
                сменям колектора в понеделник.
                fiat bravo 1.6 16v gt
                fiat marea 1.9 8v jtd
                fiat punto 1.7 td
                fiat marea 1.6 16v

                Коментар


                  #23
                  Успех колега.

                  Коментар


                    #24
                    Е сега ще стане веселба сменял колектора, а да видим кои и как ще ти го смени тоя маистор дет ти каза 40 лева до сега сменял ли е такъв колектор, питали го как се е справил с датчиците по него, като се има предвид че на пласмасовия дросела, ТПС-а и стъпковия мотор са на едно. А че мапа е на колектора, от къде ще вземеш мап за металния колектор, а стоиностите от тоя мап дали са същите като този на пластмасовия. Предлагам ти старателно да си пазиш пласмасовия колектор щото може много скоро да ти потрябва пак Но да предположим и че стане, после идва веселбата с прочутия комп 49F те тогава смяната на колектора ще ти се види като детска игра Можеш да си сложиш раздел газови направо като заглавна страница на експлоилера То приятелю ако ставаше така лесно на тоя мотор нямаше толкова хора да те предупреждават Няма по лош избор от този мотор и газова уредба Освен ако не му сложиш една обикновена с 4 хубави клапана на всяка тръба и да го забравиш че работи на бензин
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #25
                      Slavi_Lancia написа:
                      Е сега ще стане веселба сменял колектора, а да видим кои и как ще ти го смени тоя маистор дет ти каза 40 лева до сега сменял ли е такъв колектор, питали го как се е справил с датчиците по него, като се има предвид че на пласмасовия дросела, ТПС-а и стъпковия мотор са на едно. А че мапа е на колектора, от къде ще вземеш мап за металния колектор, а стоиностите от тоя мап дали са същите като този на пластмасовия. Предлагам ти старателно да си пазиш пласмасовия колектор щото може много скоро да ти потрябва пак Но да предположим и че стане, после идва веселбата с прочутия комп 49F те тогава смяната на колектора ще ти се види като детска игра Можеш да си сложиш раздел газови направо като заглавна страница на експлоилера То приятелю ако ставаше така лесно на тоя мотор нямаше толкова хора да те предупреждават Няма по лош избор от този мотор и газова уредба Освен ако не му сложиш една обикновена с 4 хубави клапана на всяка тръба и да го забравиш че работи на бензин
                      колега,хората пият кафе на луната та аз няма да набия газова на пласмасарката ли.обещавам да направя видео след като турим тоя смрадливец в багажника.както казах в предишен пост цената на бензина ме кара да сложа тази простотия.ако иска да се взривя,да колекторите да гръмнат.cd-то да ми се запали.ОБИКНОВЕННАТА ГАЗЗЗЗЗ я слагам .и най малкото е заради факта че шляканите газаджии само плашат с взривените от атомна бомба пласмасарки
                      fiat bravo 1.6 16v gt
                      fiat marea 1.9 8v jtd
                      fiat punto 1.7 td
                      fiat marea 1.6 16v

                      Коментар


                        #26
                        [quote="superfiata"]
                        Slavi_Lancia написа:
                        Е сега ще стане веселба сменял колектора, а да видим кои и как ще ти го смени тоя маистор дет ти каза 40 лева до сега сменял ли е такъв колектор, питали го как се е справил с датчиците по него, като се има предвид че на пласмасовия дросела, ТПС-а и стъпковия мотор са на едно. А че мапа е на колектора, от къде ще вземеш мап за металния колектор, а стоиностите от тоя мап дали са същите като този на пластмасовия. Предлагам ти старателно да си пазиш пласмасовия колектор щото може много скоро да ти потрябва пак Но да предположим и че стане, после идва веселбата с прочутия комп 49F те тогава смяната на колектора ще ти се види като детска игра Можеш да си сложиш раздел газови направо като заглавна страница на експлоилера То приятелю ако ставаше така лесно на тоя мотор нямаше толкова хора да те предупреждават Няма по лош избор от този мотор и газова уредба Освен ако не му сложиш една обикновена с 4 хубави клапана на всяка тръба и да го забравиш че работи на бензин
                        пак ще говорим
                        fiat bravo 1.6 16v gt
                        fiat marea 1.9 8v jtd
                        fiat punto 1.7 td
                        fiat marea 1.6 16v

                        Коментар


                          #27
                          Не видях че става дума за обикновенна с нея по лесно ще се справиш с компа от колкото с ГИ, но горещо препоръчвам газ контрол да сложиш така и гърмежите ще са сведени до минимум и с компа проблем няма да имаш. Както каза янко в началото нищо не ти пречи да си сложиж газта на тоя колектор и да не се набутваш за друг и да си правиш експерименти, просто му сложи подходящи кихалки и няма да имаш проблем. А това че като сложиш газта ще работи и ще направиш видео... няма къде да отиде, ще работи, ама искам да видя видео след седмица каране
                          Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                          Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                          Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                          Коментар


                            #28
                            Слагал съм обикновенни газови на около 30 коли с такива колектори, и до сега имам само един случай на строшен колектор,но за този случай си беше виновен собственика понеже не слушаше какво му се казва.Ако си подържаш колата със изправни кабели ,свещи и се направи една точна настройка няма да имаш никакви проблеми с гърменето.
                            Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                            Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                            Коментар


                              #29
                              купих колектори.утре взимам тези работи на снимката и започвам да зглобявам.има ли нещо за което трябва да внимавам.
                              Прикачени файлове
                              fiat bravo 1.6 16v gt
                              fiat marea 1.9 8v jtd
                              fiat punto 1.7 td
                              fiat marea 1.6 16v

                              Коментар


                                #30
                                готово.ето крайния резултат
                                Прикачени файлове
                                fiat bravo 1.6 16v gt
                                fiat marea 1.9 8v jtd
                                fiat punto 1.7 td
                                fiat marea 1.6 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X