горен резонатор
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Странен гърмеж на газовата
Collapse
X
-
там смуче въздух, което ако ти е правилна плочката не трябва да има значение ако е с проста газова, но пък смуче въздух след възд филтър, което е зле /все едно караш без филтър. ако караш на газ по добре я изолирай, защото винаги тя гърми- пълни се с горивна смес и прас....Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
pakumba написа:там смуче въздух, което ако ти е правилна плочката не трябва да има значение ако е с проста газова, но пък смуче въздух след възд филтър, което е зле /все едно караш без филтър. ако караш на газ по добре я изолирай, защото винаги тя гърми- пълни се с горивна смес и прас....Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
най-добре ме послушай или сложи кихалка на тази кутия или на вода й, където се вкарва в маркуча сложи едно домакинско фолио алуминиево и така я сложи- ако някой пъът задържиш на контакт повечко и напраска в нея газ и като завъртиш пак ще гръмнеLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Това фолио да го сложа, за да я затапя, нали? Че днеска пак гръмна, но по-слабо, ама въпрос на време да стане на парчета и тая. Имах някъде кихалка от кръглите, ама нали знаеш нещо като ти е нужно никога не го намираш къде еОт какво ли се разгърмя такава, сигурно трябва да и позасиля газта от кранчето на маркуча.
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
pakumba написа:най-добре ме послушай или сложи кихалка на тази кутия или на вода й, където се вкарва в маркуча сложи едно домакинско фолио алуминиево и така я сложи- ако някой пъът задържиш на контакт повечко и напраска в нея газ и като завъртиш пак ще гръмнеprichy написа:Колеги и на мен ми гърми газовата.Преди ми гърмеше постоянно, след като ходих и ми смениха датчика за оборотите, смених и кабелите.Газовата спря да ми гърми всеки ден, сега обаче има един проблем, когато карам и приближавам завой и рязко намалявам скоростта съответно изключвам от скорост за да превключа на по-ниска предавка и в този момент оборотите ми падат и двигателя изключва и става опасно защото тогава нито спирачките ми не работят,нито хидравликата.Ще взема някъде да се пребия така.Това става само когато карама на газ.Сега на последък не ми го е правил тоя проблем.Но ми стои проблема със гърмежа при ниска скорост (ниски обороти) но по висока предавка знаете колата почва да тресе, но още как леко започва да го прави лек ииндикации и веднага ми гърми газовата.Трява все едно винаги да внимавам в какви обороти я карам на дадената предавка, това най-често се случва на завои където евентуално при самият завой се изисква на моменти скоростта да намалее но пък да речем съм на трета и ето гърмеж.От какво е това моля помогнете.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Plastex написа:landi написа:Соленичко е ама решението е ГИ.Успех и приятен ден.
Това ми е работата и наблюдението не е върху един или няколко автомобила.
Коментар
-
Сигурен съм, че се занимаваш с това, но ще се осмеля да повярвам на опита си, а той е 8 коли, карани от мен за 25 години, никоя от които не е била с газов инжекцион, всичките с обикновено газово, е, последните 4 с електрически изпарител, по-ранните с вакуумен. Колата си вървеше като за световно около 60 000 км с нов изпарител ловато, докато не загуби мощност в един момент, направо реших, че съм свършил газта, но не беше това. Нещо се повреди и никакъв газов инжекцион няма да отстрани този проблем, не е по газовото, защото и на бензин не става по-различно, дори е по-зле.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
точно като гърми не харчи щото си душите колите-затваряте им газта,но при същото количество въздух/правите богата смес,като казвам богата имам предвид количеството въздух в нея /не както си мислят повечето хора гориво/. ...................да земеш да пуснеш по един имеил на автопроизводителите да им обясниш че смета е богата когато е богата на въздух
еииии няма няма и се появи некои бисер да те разведри сутрин рано в неделя
Точно щото е се мешат 1 към 14 за тва определението богата се използва за количеството гориво в сместа защото то е променливия фактор а не въздуха и кислорода в него. Или искаш да ми кажеш че въздуха които дишаме е супер богата смес щото нема гориво в нея
Фактора гориво е определящ за сместа а не фактора въздух
Горивото се нуждае от определено количество въздух за да изгори до краи, когато горивото е повече то не изгаря на пълно от там идва и понятието богата смес
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Koлега @Slavi_Lancia, сподели какви са причините да гърмят тия кошници, да знаем какво да отстраняваме. вече смених кабели и свещи и ъъъ... съм с трета резонаторна кутия, проблема остава. Възможно ли е да е бобина, при положение, че като набере обороти се изстрелва душмански? Н абензин също скача рита и се бунтува, докато не набере яката.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Митове и легенди са че като си смениш кабели и свещи и ще се оправикабелите ти трябва да са като на 100 годишен зил че евентуално да гръмне от тях
Проблема с гърмежите при смяна на кабели изчезва в едва 1 от 10 случая. А ако вземеш да смениш и бубина набутвацията ще е пълна
но съветите на масторите не спират до тук
Фактора които наи влияе за гърмежите е обеднената смес, и не само, кофти подбрана плочка , кофти настроен изпарител, кости оплътнение на клапаните, натрупване на прекалено много горивна смес в колектора поради невъзможност за контрола и, въобще причините са толкова много че за това и до сега не може да се назове основен виновник за тези гърмежи, и проблема съществува при всички марки и модели. За съжаление единсвения сигурен метод да се отървеш от него е да минеш на ГИ или поне да имаш газ контрол които да осигурява оптимална смес. Факт е че има обикновени АГУ които и не кихват дори
имах такава на ланчата питаи ме не знам що никога не гръмна, кабелите нощем светеха като коледна украса, газовата дори нямаше плочка просто бях наврял един щуцер горе в карба на моното
и така измина 60 000 км при мен и още я карат без да гръмне, ама на кво се е дължало немога да дам кокретен отговор
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар