Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с ГИ BRC

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Споко колега не се ядосвай на теб съм ти благодарен за проблема с безиновите дюзи но сега ме разбери и ти достатъчно съм се размърдал и ти казвам че такъв филтър нямам.ГИ е модел SMART на BRC тоест стария модел с общ разпределител на газта за дюзите и има филтър на газовия клапан и цедка с магнит на входа на разпределителя друг филтър НЯМА .

    Коментар


      #17
      Здравеите колеги отново проблем.Вече не може да държи ниски обороти на газ направо гасне.Инак като и подам газ на място достига 7000 об.Ако се опитам да превключа по време на движение от бензин на газ започва започва да пресецва страшно.Филтъра на газовия клапан е сменен друг филтър нямам.Ако имате някакви идеи моля пишете.

      Коментар


        #18
        Аз имах подобен проблем с Фобос - оказа се, че конектора към компа за масата на инжекторите беше понагорял и не можеше да поеме товара. Решиха го като ми пуснаха още един пин за маса.Провери дали и при теб не е нещо подобно.

        Коментар


          #19
          1. иди да ти прегледат редуктора - може да са втвърдени мембраните2. нямаш филтър след редуктора -->лошо , сложи си един филтър там и си прегледай дюзите , може да са запушени поради липсата на този филтър.

          Коментар


            #20
            BiZoNa написа:
            Споко колега не се ядосвай на теб съм ти благодарен за проблема с безиновите дюзи но сега ме разбери и ти достатъчно съм се размърдал и ти казвам че такъв филтър нямам.ГИ е модел SMART на BRC тоест стария модел с общ разпределител на газта за дюзите и има филтър на газовия клапан и цедка с магнит на входа на разпределителя друг филтър НЯМА .
            С това трябваше да почнеш, тези модели на БРЦ са кофти работа , опитаха се да направят нещо модерно и практично но се оказа куцо пиле и след него се върнаха към рейките. Не съм много запознат с тоя редуктор и разпределението му, но помня на времето като сефте четох за тях в БМВ форума мисля ставаше дума за некви простотии в тоя редуктор с отвори с различна големина които се сменят според това колко газ подаваш или нещо такова, и от там правеха много проблеми щото лесно се разбазикваха. За съжаление решение на проблема при тебе сигурно има но няма да е евтино. Питаи в сервиза на БРЦ те имаха такива оферти за смяна на тая система с по нова с доплащане. И ако такова направо да ти сложат една по нова. Не съм сигурен дори някои въобще може ли да ти отремонтира тоя редуктор. И дали си струва труда и средствата като едва ли ще издържи после още много> мисли за вариант за смяна на ГИ. Ще ти трябва само комп реика и изпарител дори си мисля че и със този изпарител си може.1.2. Потребителските постове трябва да показват респект към другите потребители. Този Ви пост така изглежда чудесно! Поздравелния!Модераторски екип на fiat-bg.org
            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

            Коментар


              #21
              Благодаря колега,отново си много полезен и конструктивен,но за съжаление нямам възможност за смяна на ГИ може би ако ми дадат 13 заплата, но не съм в съдебната система.Надявам се някой ден да се запознаем с теб ще ми бъде много приятно въпрлеки острия тон тук във форума.Мисля да разглобя този разпределител и да го почистя и преди съм го правил и имаше ефект.Р.S.Ако може едно отклонение от темата нека да си помагаме в този форум а не да се нападаме както е във АУДИ форума,просто го чета от интерес а не че имам ауди и мисля никога да не си купувам.

              Коментар


                #22
                BiZoNa написа:
                Благодаря колега,отново си много полезен и конструктивен,но за съжаление нямам възможност за смяна на ГИ може би ако ми дадат 13 заплата, но не съм в съдебната система.Надявам се някой ден да се запознаем с теб ще ми бъде много приятно въпрлеки острия тон тук във форума.Мисля да разглобя този разпределител и да го почистя и преди съм го правил и имаше ефект.Р.S.Ако може едно отклонение от темата нека да си помагаме в този форум а не да се нападаме както е във АУДИ форума,просто го чета от интерес а не че имам ауди и мисля никога да не си купувам.
                качи една снимка на тоз разпределител , да го видим

                Коментар


                  #23
                  Започвам да съжалявам че пуснах темата не се обиждайте хората се оценяват по техните действия и обноски а не по това от кое населено място е.Сега по темата снимки ще кача по късно а за другото аз съм виновен просто чак сега направих разлика между рейка и редуктор.Значи днес я подхванах на газ и трябва да кажа че на високи обороти върви перфектно но на ниски гасне придърпва и не може да поема.След това няколко пъти ми задържа на 900 об. без да гасне и пак се прецака.

                  Коментар


                    #24
                    Ето и снимка
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                      #25
                      Да колега за съжаление крива хава е тази системка, по спомен маи каза че на бензин няма такива проблеми нали ? само на газ го прави? Ако е така какво може да направиш, след като веднъж вече си го отварял отвори го пак и го почисти тоя редуктор, газта мъкне със себе си доста мизерии и щом нямаш филтър след изпарителя начи редуктора много лесно се зацапва, (филтърчето в клапана спира само твърди частици) а както казах вътре маи (казвам "маи" щото съм отварял подобен редуктор но не мисля че тоя на БРЦ е по различен) са едни отворчета с различна големина и един разпределител казва кои отвор да деиства при определени обороти, за това и в определени обороти не върви (визирам ниските щото за тях дупките са по дребни) а във високите нямаш ядове щот там дупките са по големи. Почисти го и си сложи задължително един филтър за газова фаза след изпарителя преди редуктора.
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #26
                        Благодаря колега утре разглобявам и после ще пиша какво е станало и точно така на бензин нямам проблеми.

                        Коментар


                          #27
                          Здравеите отново, изчистих редуктора на газта и колата се оправи, изчезна самоволното прехвърляне от газ на бензин,няма гасненето,няма го и придърпването всичко е ок.Въпросът е че мисля че самият редуктор няма да издържи дълго понеже частите в него са много износени,обещаха ми от Италия да ми изпратят читав, а сега при тези цени на газта мисля да изкарам Ланчията да джиткам малко на нафта.Благодаря на всички колеги за мненията по темата.

                          Коментар


                            #28
                            BiZoNa написа:
                            Здравеите отново, изчистих редуктора на газта и колата се оправи, изчезна самоволното прехвърляне от газ на бензин,няма гасненето,няма го и придърпването всичко е ок.Въпросът е че мисля че самият редуктор няма да издържи дълго понеже частите в него са много износени,обещаха ми от Италия да ми изпратят читав, а сега при тези цени на газта мисля да изкарам Ланчията да джиткам малко на нафта.Благодаря на всички колеги за мненията по темата.
                            Да не забравиш да сложиш филтър между редуктора и изпарителя, явно и тва е повлияло за износването му.
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #29
                              Няма колега тази седмица слагам.

                              Коментар


                                #30
                                Колеги купих редуктор СМАРТ заедно с газовите дюзи за 100 лв.Ако на някой му трябват комп. и др. работи от такава газова уредба да пише.

                                Коментар

                                Working...
                                X