Споко колега не се ядосвай на теб съм ти благодарен за проблема с безиновите дюзи но сега ме разбери и ти достатъчно съм се размърдал и ти казвам че такъв филтър нямам.ГИ е модел SMART на BRC тоест стария модел с общ разпределител на газта за дюзите и има филтър на газовия клапан и цедка с магнит на входа на разпределителя друг филтър НЯМА .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ГИ BRC
Collapse
X
-
Здравеите колеги отново проблем.Вече не може да държи ниски обороти на газ направо гасне.Инак като и подам газ на място достига 7000 об.Ако се опитам да превключа по време на движение от бензин на газ започва започва да пресецва страшно.Филтъра на газовия клапан е сменен друг филтър нямам.Ако имате някакви идеи моля пишете.
Коментар
-
u_bo
1. иди да ти прегледат редуктора - може да са втвърдени мембраните2. нямаш филтър след редуктора -->лошо , сложи си един филтър там и си прегледай дюзите , може да са запушени поради липсата на този филтър.
Коментар
-
BiZoNa написа:Споко колега не се ядосвай на теб съм ти благодарен за проблема с безиновите дюзи но сега ме разбери и ти достатъчно съм се размърдал и ти казвам че такъв филтър нямам.ГИ е модел SMART на BRC тоест стария модел с общ разпределител на газта за дюзите и има филтър на газовия клапан и цедка с магнит на входа на разпределителя друг филтър НЯМА .Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Благодаря колега,отново си много полезен и конструктивен,но за съжаление нямам възможност за смяна на ГИ може би ако ми дадат 13 заплата, но не съм в съдебната система.Надявам се някой ден да се запознаем с теб ще ми бъде много приятно въпрлеки острия тон тук във форума.Мисля да разглобя този разпределител и да го почистя и преди съм го правил и имаше ефект.Р.S.Ако може едно отклонение от темата нека да си помагаме в този форум а не да се нападаме както е във АУДИ форума,просто го чета от интерес а не че имам ауди и мисля никога да не си купувам.
Коментар
-
u_bo
BiZoNa написа:Благодаря колега,отново си много полезен и конструктивен,но за съжаление нямам възможност за смяна на ГИ може би ако ми дадат 13 заплата, но не съм в съдебната система.Надявам се някой ден да се запознаем с теб ще ми бъде много приятно въпрлеки острия тон тук във форума.Мисля да разглобя този разпределител и да го почистя и преди съм го правил и имаше ефект.Р.S.Ако може едно отклонение от темата нека да си помагаме в този форум а не да се нападаме както е във АУДИ форума,просто го чета от интерес а не че имам ауди и мисля никога да не си купувам.
Коментар
-
Започвам да съжалявам че пуснах темата не се обиждайте хората се оценяват по техните действия и обноски а не по това от кое населено място е.Сега по темата снимки ще кача по късно а за другото аз съм виновен просто чак сега направих разлика между рейка и редуктор.Значи днес я подхванах на газ и трябва да кажа че на високи обороти върви перфектно но на ниски гасне придърпва и не може да поема.След това няколко пъти ми задържа на 900 об. без да гасне и пак се прецака.
Коментар
-
Да колега за съжаление крива хава е тази системка, по спомен маи каза че на бензин няма такива проблеми нали ? само на газ го прави? Ако е така какво може да направиш, след като веднъж вече си го отварял отвори го пак и го почисти тоя редуктор, газта мъкне със себе си доста мизерии и щом нямаш филтър след изпарителя начи редуктора много лесно се зацапва, (филтърчето в клапана спира само твърди частици) а както казах вътре маи (казвам "маи" щото съм отварял подобен редуктор но не мисля че тоя на БРЦ е по различен) са едни отворчета с различна големина и един разпределител казва кои отвор да деиства при определени обороти, за това и в определени обороти не върви (визирам ниските щото за тях дупките са по дребни) а във високите нямаш ядове щот там дупките са по големи. Почисти го и си сложи задължително един филтър за газова фаза след изпарителя преди редуктора.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Здравеите отново, изчистих редуктора на газта и колата се оправи, изчезна самоволното прехвърляне от газ на бензин,няма гасненето,няма го и придърпването всичко е ок.Въпросът е че мисля че самият редуктор няма да издържи дълго понеже частите в него са много износени,обещаха ми от Италия да ми изпратят читав, а сега при тези цени на газта мисля да изкарам Ланчията да джиткам малко на нафта.Благодаря на всички колеги за мненията по темата.
Коментар
-
BiZoNa написа:Здравеите отново, изчистих редуктора на газта и колата се оправи, изчезна самоволното прехвърляне от газ на бензин,няма гасненето,няма го и придърпването всичко е ок.Въпросът е че мисля че самият редуктор няма да издържи дълго понеже частите в него са много износени,обещаха ми от Италия да ми изпратят читав, а сега при тези цени на газта мисля да изкарам Ланчията да джиткам малко на нафта.Благодаря на всички колеги за мненията по темата.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар