Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се настройва изпарител ВОЛТРАН

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се настройва изпарител ВОЛТРАН

    здравейте колеги, как да си настроя изпарителя, турски е ВОЛТРАН електрически. Колата е 1.4 Фиат браво, до колкото знам черната врътка на изпарителя е за ниските, а черната врътка след изпарителя за високите. Има една жълта врътка дето .... никва идея нямам за какво е

    #2
    Инструкция за VOLTRAN16) ADJUST GAS INPUTEnsure the engine is warm before commencing adjustments(16.1) Set the Switch to the Gas (Position l)(16.2) Fully open the Y-piece adjustment screw.(16.3) Start the Vehicle.(16.4) Unwind the idle screw (Position J, figure 8, Voltran Vaporiser Manual), slowly, until the correct idle is reached. This should be around 900rpm. It is now set.(16.5) Gently depress the accelerator, but do not rev. The engine will ’die’ & cut out.(16.6) Unwind the large black plastic screw on the vaporiser, (Position H, figure 6, Voltran Vaporiser Manual), ? turn at a time, until the engine doesn’t die or cut out. It is now set.(16.7) Rev the engine, to around 3000rpm.(16. Slowly wind in the Y-Piece adjustment screw, until the engine starts to mis-fire. Then wind out turn. It is now set.(16.9) Once satisfied with the settings, take the vehicle for a test drive, accelerate smoothly, accelerate fast, accelerate around bends, etc. ensuring there are no flat spots, loss of power, or the engine cuts out.(16.10) Repeat the adjustments as necessary.

    Коментар


      #3
      едно линкче ако дадеш към статийката с картинките ще си супер

      Коментар


        #4
        Нямам картинки. Това съм го копирал на компа някъде от нета (колега беше го постнал от неговата документация, която са му дали с изпарителя). (16.4) е металния, (16.6) голям пластмасов черен...

        Коментар


          #5
          да го обобщя, палиш на загрят двигател, въртиш металния винт докато оборотите отидат на 900, после даваш газ до 3000 оборота и въртиш черния винт на изпарителя докато почне да работи нормално двигателя, след това пак даваш на 3000 и завиваш черния винт докато почнат да падат оборотите, като стигне до там развиваш малко и тестваш така ли е

          Коментар


            #6
            Ами, не точно... СЛед като настроиш празният ход от металният винт, натискаш докрай газта, и оставяш двигателя да свали оборотите. Най-вероятно ще угасне. Започваш да развиваш пластмасовият винт, докато спре да гасне. Черният винт, е на тройника. Дава се на 3000 оборота, и започва шда навиваш винта, докато не започне да сваля оборотите. Вече би трябвало да е настроена.
            FIAT Punto '94, 1.1 Petrol

            Коментар


              #7
              аха мерси

              Коментар

              Working...
              X