Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с дюза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    qnisZ написа:
    Какво да каже? Те хората са казали кавото трябва да се каже още във втория пост Слави е казал че трябва да е същата иначе ще пуска повече или по малко. Аз какво повече да добавя?
    lithrone написа:
    Дюзите на метана са ми като бензиновите.За това мисля че метана влиза като течност.Може и да греша..

    Коментар


      #17
      az moje li da kaja?Blagodarq na vsi4ki v momenta se opitvam da ka4a snimki za da gi vidite,a na qnisZ samo da mu kaja 4e ne e samo ponqtie gazta se vpr1skva vte4na faza v cilindrite pod golqmo nalqgane,s16to imam gazova pompa v butilkata i nqmam izparitel,cqlata gazova sistema se svarzva s kompiutara na kolata toest kogato se zaka4i na komputar i si v rejim na gaz si pravi6 diagnostika na gazovoto a kogato e na benzin pravi6 na benzinovata sistema

      Коментар


        #18
        Благодаря на всички в момента се опитвам да кача снимки за да ги видите,а на qnisZ само да му кажа че не е само понятие газта се впръсква в течна фаза в цилиндрите под голямо налягане,също имам газова потопяема помпа в бутилката и нямам изпарител,цялата газова система се свързва с компютъра на колата тоест когато се закачи на компютър и си в режим на газ си правиш диагностика на газовото а когато е на бензин правиш на бензиновата система

        Коментар


          #19
          Пиятелю това сигурно го знам по добре от теб. Другото което ще ти кажа е че диагностиката не става през бензиновия комп а си има свой комп. който е направен специялно за този мотор. А диагностиката на газовия комп. става през неговси куплунг.

          Коментар


            #20
            qnisZ написа:
            Пиятелю това сигурно го знам по добре от теб. Другото което ще ти кажа е че диагностиката не става през бензиновия комп а си има свой комп. който е направен специялно за този мотор. А диагностиката на газовия комп. става през неговси куплунг.
            qnisZ, не виждам защо безуспех, продължаваш да намекваш, че си голяма работа Колегата иска помощ а ти му обясняваш колко е неосведомен(както и на мен)И понеже виждам че отбягваш моя въпрос.... не видя ли снимките?Изкажи се и по тях, видяхме, че си особено компетентен.Последно как минава метана през дюзите ми, като газ или като течност?

            Коментар


              #21
              lithrone написа:
              И понеже виждам че отбягваш моя въпрос.... не видя ли снимките?Изкажи се и по тях, видяхме, че си особено компетентен.Последно как минава метана през дюзите ми, като газ или като течност?
              Нали ти казах в предишните постове МИНАВА ГАЗООБРАЗНА. Това че си с тези дюзи не означава нищо. Ходи и питай на метанстанцията какъв метан ти зареждат.

              Коментар


                #22
                qnisZ написа:
                lithrone написа:
                И понеже виждам че отбягваш моя въпрос.... не видя ли снимките?Изкажи се и по тях, видяхме, че си особено компетентен.Последно как минава метана през дюзите ми, като газ или като течност?
                Нали ти казах в предишните постове МИНАВА ГАЗООБРАЗНА. Това че си с тези дюзи не означава нищо. Ходи и питай на метанстанцията какъв метан ти зареждат.
                Възхищавам се на знанията ти

                Коментар


                  #23
                  patzo написа:
                  Благодаря на всички в момента се опитвам да кача снимки за да ги видите,а на qnisZ само да му кажа че не е само понятие газта се впръсква в течна фаза в цилиндрите под голямо налягане,също имам газова потопяема помпа в бутилката и нямам изпарител,цялата газова система се свързва с компютъра на колата тоест когато се закачи на компютър и си в режим на газ си правиш диагностика на газовото а когато е на бензин правиш на бензиновата система
                  Така да ти помогна най на пред да си оправиш газовата. Има начини да си оправиш инжектора с малко сръчност ще се оправиш и сам. При положение че е безвазратно загубена от каде да си купиш друг *може и втора употреба* но трябва да отговаря на цвета на твоята. От тук може да си поръчаш инжектор но не знам дали ще ти хареса цената. http://www.autogasetneo.be/en/webshop/merk/VIALLE А за това как да разглобиш инжектора ще трябва да ми пратиш на Л.П. имейл на който да ти го пратя. Има още един вариянт от който може да не работи самата дюза и то е сигнала до нея. Трябва да го провериш дали изобщо стига до там. Но за това ще ти трябва спец. апаратура или осцолоскоп.

                  Коментар


                    #24
                    lithrone написа:
                    Възхищавам се на знанията ти
                    Е добре щом аз не разбирам я вземи да ми го обясниш как стават нещата и как минава течния метан през дюзите на твоята кола *ако е твоя*. Ето да прочетеш малко за да ми го обясниш по подробно. http://www.mgas-bg.com/?s=service

                    Коментар


                      #25
                      Не се джавкайте, lithrone, qnisZ си е много знаещ даже и си е майстор газаджия, но просто май не се разбрахте... Колега qnisZ би ли ми писал на ЛС къде по точно в област Пазарджик се намираш, че скоро ще трябва да те посетя да видим едно зле адаптирано Браво с изтичаща от нейде газ и да ми се решат проблемите най-накрая :D
                      Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
                      Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
                      Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

                      Коментар

                      Working...
                      X