Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колата гасне по инерция...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колата гасне по инерция...

    Колеги, здравейте!Проблема ми е следния: При скорост над 70 км/ч при пускане по инерция колата гасне моментално. Това го прави само на газ! На бензин това го няма.Правих си опит да сваля гумения въздуховод свързващ пластмасовия въздухозаборник и филтърната кутия и скороста на която гасне колата се промени на 95 км/ч. Обаче проблемите след свалянето са, че топлия въздух от двигателното помещение влиза обратно в двигателя и колата загрява прекалено много, което за сегашните температури не е никак добре.Възможно ли е това да го причинява натрупана мръсотия по стъпковото моторче, или има някакъв друг пиниз?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    #2
    до колкото ми е ясна системата - при каране на газ стъпковото моторче изобщо ве пее в хора. аз си регулирам оборотите от изпарителя.
    Fiat Punto 1.1-Синята птица
    Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
    Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

    Коментар


      #3
      Като обороти е пирфектна, обаче явно множко и идва въздуха. Някой друг с такъв проблем да е измислил решение? Ако се сложи една гъба в пластмасовия въздуховод дали няма да го излъжа?
      "Без сърца, сме просто машини"
      Toyota Prius 1.5 Hybrid
      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

      Коментар


        #4
        ето колега, надявам се да ти е полезноhttp://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=47982

        Коментар


          #5
          M5kov написа:
          Като обороти е пирфектна, обаче явно множко и идва въздуха. Някой друг с такъв проблем да е измислил решение? Ако се сложи една гъба в пластмасовия въздуховод дали няма да го излъжа?
          Колега не е това решението,аз съм със спортен конусен филтър и си смуче и топъл въздух,но досега съм нямал никакви проблеми.Провери си клапенчетата да не изпускат газ отнякъде ,защото при мен беше станало така
          Peugeot 307 2.0i ГИ
          ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

          Коментар


            #6
            Re: Колата гасне по инерция...

            Колега измени ъгала на трабата т.е. да нея обдухва директно въздуха който навлиза през предната решетка. Можеш само да я разкачиш от трабата и да я оставиш да взема въздух от отсека на двигателя .
            FIAT UNO 1.1 -50к.с АГУ-LOVATO
            FIAT TIPO 1.4 -78к.с АГУ-LOVATO
            FIAT MAREA WEEKEND 1.6 16V-103к.с АГУ-LOVATO
            HONDA CR-V -147 к.с. ГИ- SIMGAS

            Коментар


              #7
              Горе долу реших проблема, като защипах парче дунапрен между пластмасовия колектор и гумения Сега колата пак гасне, но при скорост от около 110 км/ч (все още не ми работи километража :D)
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                M5kov написа:
                Горе долу реших проблема, като защипах парче дунапрен между пластмасовия колектор и гумения Сега колата пак гасне, но при скорост от около 110 км/ч (все още не ми работи километража :D)
                Абре я не се излагаи с глупости, тоя дунапрен от топлината скоро ша земе да се разпада и да го изкарваш през аспуха, просто махни гумения маркуч на въздуховода преди въздушния филтър, и проблем няма да имаш или пък го завърти някък за да не му влиза насрещен въздух при висока скорост и си готов, всяко друго ограничаване на въздуха било то с дунапрени или някои слагат чашки за намаляне на дебита е пълна простотия. Сега с тоя дунапрен си обогатил сместа щото кат спреш въздуха нали се сещаш че почва да цоцка повече газ и утре ще изревеш че гори много
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  Значи... Вчера колата си вървеше добре дори със закачен маркуч, само дето гаснеше по инерция. Обаче смених филтъра с такъв, който няма дунапрен отдолу (стария имаше) и колата започна да губи обороти, дори на място, поради това, че влизаше много въздух (при полузапушен въздуховод колата работеше добре). Вероятно трябва да мина да я регулират, обаче за сега колата си работи добре за разхода още незнам.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    M5kov написа:
                    Значи... Вчера колата си вървеше добре дори със закачен маркуч, само дето гаснеше по инерция. Обаче смених филтъра с такъв, който няма дунапрен отдолу (стария имаше) и колата започна да губи обороти, дори на място, поради това, че влизаше много въздух (при полузапушен въздуховод колата работеше добре). Вероятно трябва да мина да я регулират, обаче за сега колата си работи добре за разхода още незнам.
                    Много ясно че ще губи обороти, новия филтър е нов и през него минава много въздух съответно не успява да смуче достатъчно газ, и сам можеш да си оправиш оборотите на празен ход, на изпарителя има един винт месингов, може и пласмасов да е , да беше казал ква марка е изпарителя малко го развиваш (или завиваш) и оборотите ще се кротнат. А после махаш оня дунапрен също така махаш и гумената тръба от кутията на филтъра кум въздуховода и си готов да почерпиш Еи д ане махнеш тръбата от кутията към колектора
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #11
                      аз имах сащият проблем и отидох на елкон и запитах маистора за сащияат проблем а тои отиде пред колата махна прастмасовиат въздухозборник и ми каза това не ти триабва и така до ден днешен ве4е 2 години 10000 клм ниамам проблем
                      Fiat Bravа'96 1,6 16v 90к АГУ LOVATO

                      Коментар

                      Working...
                      X