Колеги ще ми кажете ли при каране на газ, ламда сондата влияе ли на колата, защото нали си има емулатор газта ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Газова уредба и ламда сонда
Collapse
X
-
nedialk00Етикети: –
-
nedialk00
значи колата е 1.6 16в 98ма, с металните колектори и е обикновенно ловато с емулатор и питам дали ламдата играе роля, защото ми се струва, че гори прекалено много примерно днес съм сложил 30 литра газ и съм минал 200 км като 30 от тях са градско в русе и в момента почти нямам гориво, от какво може да е свещи нещо ? а извънградско карах с 110 - 100 км/ч, бях и на климатик
Коментар
-
nedialk00
въздушния филтър е на 1000 км както и маслото а и усещам как е загубила мощност и като ускоряваш 1,2,3та на около 4 хил оборота чуствам как запира един вид за няколко секудни и после наема, но това изобщо не ми харесва така, като обърна на бензин няма проблем с ускорението
Коментар
-
Колега и аз имам същия проблем. Вчера с 35л 220км.Пуснах една отделна тема.Ето я, ако искаш да си я следиш и нея:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=61614Ако разбереш от какво е пиши.
Коментар
-
гас
абе вижте сега колеги значи както каза един колега ореди мен разхода е много относително нешто и зависи от много нешта значи освен ваздушен филтьр има и газов значи моя савет е изчистете ако е нужно сменете филтрите за гас и ваздух изпразнете бутилките до край сложете 10 литра и карайте докато сварши и пишете какво е станало
Коментар
-
А, по-бързият начин е чрез отскок до сервиз за газови уредби. Аз сам си сложих уредбата, и три дни се мъчих да настроя. Накрая прибягнах до помощ на газаджия и реших проблема за половин час. Когато нямаш опит, отнема мнгоо време, и накрая и много пари (в газ за експерименти). Защото твоят случай е много комплексен. Може да се дължи високият разход на запушен филтър, на втвърдени мембрани, на променени параметри на изпарителя, и а има нужда от доп. настрйка. Най-вероятно ще трябва да опиташ от всички съвети които ти се дадат за да установиш кое не ти е наред.Но, след като изпразниш бутилката и засечеш разхода, предварително сменяйки въздушниятилтър, бих те посъветввал профилактично да завиеш на половин оборот винта на тройника. И , така да засечеш реален разход, който да позлваш за база за сравнение при по-нататъшни настройки.FIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
nedialk00
колеги днес се сетих, че когато ми слагаха газовата уредба ми запушиха въздуховода отпред и му направиха дупки отдолу, казаха ми че ако въздуха влизал директно като съм изклучвал от скорст щяла да гасне ? и си мисля че и се повишава разхода заради горещия въздух който смучи от двигателя...
Коментар
-
Колега, на предната кола която карах ми направиха същото , със същото обяснение. Оказа се , след мое настояване да се махне това, че има начин, но е трудоемък.... Най-вероятно смесителя не ти работи добре или трябва да се дооправи. Възможно е , да не е направена добра настройка на изпарителя. Със последната газова която се сблъсках, имах същият проблем, и се оказа че пружината на регулироващият винт е твърде твърда и не позволява на мебраната да се движи както и се полага... След малко свиване, което не беше лесно, всичко си дойда на място. Но, за газаджията това е по-трудоемко отколкото да се сложи парцал на входа на въздуховода... :D :D :DFIAT Punto '94, 1.1 Petrol
Коментар
-
Да определено не е добре, че е прекаран въздуховода да взима топъл въздух от двигателя, там температурата е двойно по-воска отколкото на околния въздух, сместа става по-бедна на кислород и мощността пада, оттам се качва и разхода.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
nedialk00
-
nedialk00
колеги днес запуших дупките на въздуховода и като освободя от скорст при 70/80 км/ч, колата изгасва; някакви предложения от какво става това ?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар