Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Монтиране на изпарител. Моля за съвет!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Монтиране на изпарител. Моля за съвет!

    Колеги налага ми се вече да карам повече и реших да си сложа газова! Чух от някъде че не било хубаво изпарителя да се слага напречно понеже можело колата да гасне! Искам така да го сложа защото няма да се налага да опасвам двигателния отсек с маркучи! Сменени са мембраните и съм си купил хубав маркуч за вакума! Ще има ли проблем така да го монтирам ?Благодаря предварително!Едит: Изпарителя е вакумен lo-gas и има ел. обогатител!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    #2
    Да проблем ще е, защото точно като натискаш спирачките и от инерционните сили упражнени към мембраните колата може да ти загасне. А изобщо не е на добре колата да ти изгасне докато спираш. Вкарваш си голям таралеж в гащите ако го монтираш напречно.
    Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

    Коментар


      #3
      Аз досега съм виждал няколко автомобила с така монтирани изпарители и нито един от тях не е гаснел.

      Коментар


        #4
        И как видя че не са гаснели Никои не казва че на всяко спиране ще гасне , гасне само при рязко спиране. А може и да не гасне, ако изпарителя е монтиран от пред на колата с лице към мотора, тогава инерционите сили при спиране ще обогатяват сместа Така че колега ако мислиш да го сложиш в коша зад мотора и да гледа на пред, не е добра идея, ще гасне при рязко спиране и ще ти обогатява излишно сместя при всяко по бързо ускоряване. Наистина е наи добре да е по посока на движение тогава може да ти изгасне само при много рязък обратне завои докато се опитваш да хванеш последната секунда на зеления светофар Всъщност къде мислиш да го сложиш?
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #5
          На моето Типо беше паснал добре на болта държащ клаксоните.Трябваха малко по-дълги маркучи за водата, но не мисля че беше голям проблем за каквото и да било.И за да не почвам нова тема, може ли да добавя и 1.6 мотора на браво/брава към темата, че там проблема с изпарителя е доста сериозен!
          FIAT BRAVO II 1.4 GPL
          FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
          FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
          FIAT UNO 1.5

          Коментар


            #6
            Slavi_Lancia написа:
            И как видя че не са гаснели Никои не казва че на всяко спиране ще гасне , гасне само при рязко спиране.
            Еми карал съм ги тези автомобили. Едно време масово на лади и жигулита се монтираха точно така, защото там беше удобно и никога не съм чул някой на практика да каже, че гасне. Още повече, че при ел. изпарител това нещо не влияе.

            Коментар


              #7
              chaveto написа:
              Slavi_Lancia написа:
              И как видя че не са гаснели Никои не казва че на всяко спиране ще гасне , гасне само при рязко спиране.
              Еми карал съм ги тези автомобили. Едно време масово на лади и жигулита се монтираха точно така, защото там беше удобно и никога не съм чул някой на практика да каже, че гасне. Още повече, че при ел. изпарител това нещо не влияе.
              Влияе влияе електрическия също си имам мембранни дето ги повличат инерционите сили, а не си чул някои да се оплаче щото е рядко явление и рядко би направило впечатление, както казах само при рязко спиране се случва,и не е няква закономерност все пак но се случва Де се вика ако колегата чак толкова няяма къде да го сложи може и така да го сложи и нека пробва, да набие спирачките ще си покаже .
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #8
                аз съм с така монтиран изпарител, не съм имал проблем при спиране досега.
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  Slavi_Lancia написа:
                  И как видя че не са гаснели Никои не казва че на всяко спиране ще гасне , гасне само при рязко спиране. А може и да не гасне, ако изпарителя е монтиран от пред на колата с лице към мотора, тогава инерционите сили при спиране ще обогатяват сместа Така че колега ако мислиш да го сложиш в коша зад мотора и да гледа на пред, не е добра идея, ще гасне при рязко спиране и ще ти обогатява излишно сместя при всяко по бързо ускоряване. Наистина е наи добре да е по посока на движение тогава може да ти изгасне само при много рязък обратне завои докато се опитваш да хванеш последната секунда на зеления светофар Всъщност къде мислиш да го сложиш?
                  Ами точно така както си написал ти! Отзад с лице към мотора, близо до отворите за климатика. Там ми е най-удбно защото над него ще са газовия и бензинов клапан а пък от другата страна са маркучите за към парното и от там ще го вържа към водата. Може би ще рискувам пък ако не стане ще го местя после... Днес ще преосмисля все пак нещата евентуално да го сложа от другата страна по към акумулатора. Ще видим!
                  ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                  // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                  Коментар


                    #10
                    На сестра ми на делтата и на един приятел пак с делта им сложих изпарител напречно и няма ядове,на сестрата кара вече над 20 000,а другата е над 50 000,слагай смело.

                    Коментар


                      #11
                      Мерси Павка!! Обнaдежди ме малко! :DЕдит: Аз все пак имам и ел обогатител... дето е на копче до превключвателя! Мога да вържа стоп машинката към него в краен случай!
                      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                      Коментар


                        #12
                        xctr написа:
                        Мерси Павка!! Обнaдежди ме малко! :DЕдит: Аз все пак имам и ел обогатител... дето е на копче до превключвателя! Мога да вържа стоп машинката към него в краен случай!
                        Е какво ще правиш с тази стоп машинка, ще я давиш по време на движение. Слагай си изпарителя където ти е най удобно и не се занимавай с глупости. Единствено само да ти кажа, че колкото е по къс маркуча от изпарителя до дросела е толкова по добре, затова гледай да не го слагаш в багажника

                        Коментар


                          #13
                          chaveto написа:
                          xctr написа:
                          Мерси Павка!! Обнaдежди ме малко! :DЕдит: Аз все пак имам и ел обогатител... дето е на копче до превключвателя! Мога да вържа стоп машинката към него в краен случай!
                          Е какво ще правиш с тази стоп машинка, ще я давиш по време на движение. Слагай си изпарителя където ти е най удобно и не се занимавай с глупости. Единствено само да ти кажа, че колкото е по къс маркуча от изпарителя до дросела е толкова по добре, затова гледай да не го слагаш в багажника
                          Шегувах се! За вакумния маркуч или за подхранващия говориш ?
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #14
                            и гледаи да е по ниско изпарителя, да не се окаже наи високата точка да се чудиш как да го обезвъздушиш
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар


                              #15
                              испарител

                              абе батка слагаи смело и толкова ако някои види моя как сложен щесе хване за главата и нямам проблеми вече 20 000 км ако имаш някакви проблеми пиши ще помагам таи като се занимавам сас точно такива нешта които всички казват че стават еи такива истории накратко карам пунто 1.4 гт нагас сас обикновена газова а по принцип казват че или не става или има много проблеами като гармене гаснене и такива нешта е аз нямам такива проблеми а испарителя сам го слойил м-у акумулатора и фара в легнало полойение но както и да е смело и това е

                              Коментар

                              Working...
                              X