Знаете какво е положението с багажното пространство на Уно.Препоръчайте бутилка и къде сте я разполагали.Бутилка тип "Резервна гума" или друга ???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Каква бутилка за УНО ???
Collapse
X
-
Ми на жената Уно-то е със 35 литрова бутилка /тип пура/ и е разположена от ляво надлъжно на колата /тоест от страната на шофьора/ не мисля че е много удачно мястото и но така я купих и ме мързи да местя бутилката от дясно.Разбира се може да ползваш и тороидална бутилка /на мястото на резервната гума/ но възниква въпроса къде ще си сложиш резервната гума.Моето скромно мнение е че е най-удачно да сложиш 25 л. бутилка /пура/ от дясно надлъжно на колата, такава бутилка вероятно ще събира около 22 литра газ, което за каквото и да е Уно /с изключение на Турбо/ са си минимум 250-300 км. а тва никак не е малко. Пък и цената на такава бутилка ще ти се върже под 50 кинта, а и размера и е достатъчно малък та да не оставаш хептен без багажник.Успех!Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
-
Е аз съм с Типо, но моята тип "Пура" - 25л. е отдясно - по дължината на автомобила. Събира 22-24 литра - зависи от Газостанцията явно! Осигурява ми пробег от 280-320 км. извънградско.Мисля че е напълно достатъчно - газостанции - бол.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Искрено ти препоръчвам бутилка-тороид на мястото на резервната гума. Не знам как е при уно, но аз съм с типо с именно такава бутилка и съм изключително доволен от похарчените 40 лв повече навремето. Резервната гума си стои в багажника, но с тази разлика, че винаги мога да си я преместя както и където ми е кеф, за разлика от една бутилка "пура", която на всичко отгоре и заема повече място. А ако решиш да превозваш и нещо голямо, за което се налага да имаш на разположение целия обем на багажника и/или да бутнеш и задната облегалка ще оцениш предимството на тази бутилка. Вярно, че може да се случи веднъж годишно, ама е достатъчно да се псуваш после... Избора си е твой, но от мен - глас за тороид. Успех.П.С. Моята събира около 24л и леко надига мокета на багажника...Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Crusader написа:dudulia написа:В Германия продават някакви комплекти,който ти лепйат гумата и я напомпват в случай,че се спука и се ползват вместо резервна гума,но не знам доколко може да се разчита на такова нещо.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
На Уното (сега го кара прияелката ми) бутилката е 33 л(събира около 27-28 л газ) и е разположена отляво надлъжно, защото иначе, ако беше в дъното на багажника, облегалката на задната седалка няма да може да се сгъва. Понякога се налага да превозва по-обемисти предмети (ски, сноуборд) и така е по-добре.Jeep Grand Cherokee 3.1 TD Limited '01
Alfa Romeo 156 1.9 JTD SW Dinstinctive '02
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99
Коментар
-
Точно това исках да кажа.Слагаш бутилка на място на гумата и гумата я изхвърляш,като караш с този комплект.Само не знам какво става ,като се прзсне гумата.Сигурно немците звънят на "die geleb Engeln-ADAC" и после ги качват на платформа :DBrava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
pakumba написа:пък аз на моето уно имах бутилка от 60 литра :D и нямах повече място от една вафла примерно да сложа в багажникаАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Преди празника монтирах уредба "СТАР ГАЗ" с 25 литра бутилка странично в ляво погледнато отзад.Първото пробно пътуване беше 500 километра проблеми няма.Разхода приблизително 6.8 или 7 литра на 100км. газ.Забелязах една малка подробност.Когато карам с по-голяма скорост и пусна по инерция оборотите падат бавничко и се закрепват на 1000 или 1100 оборота.Ако намаля със спиране скороста то оборотите си отиват на 900. :D Значи въздушната струя малко ми влияе на тихите обороти.По принцип маркуча на въздушния филтър не е насочен директно напред но Бавното връщане на оборотите съм го имал и го имам и на бензин особено след сваляне на акумулатора и последващото "ОБУЧЕНИЕ" на ЕЛЕКТРОННИЯ БЛОК.Бихте ли ми обяснили как се подържат тези "ТИХИ" обороти при моноинжекцията ??? Превключватела ми е автоматичен но има и ръчна работа.Цялата платка представлява ПИК процесорче което прави тези комутации и плюс това е и емулатор за ламбда сондата.Така че освен превключване имам и емулация за електронния блок.Бензиновата помпа остана включена но при желание мога да си я изключвам от едно ключе което си бях монтирал преди против запалване. :D Цена с монтажа 350 лева.Ако някой е наясно със датчиците моторчето и механизма за тихите обороти нека ме светне може и на лични. :D Благодаря :DАЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
-
Тцъ, не е от моторчето за празен ход. Газовата ако са я регулирали "на ухо" при висока скорост от налягането на въздушния поток и идва малко бедна сместа та за тва ти падат оборотите - моят съвет е слагаш един широк маркуч на въздушния филтър и го обръщаш в посока задната част на автомобила, и иди да ти настроят газовата на газанализатор!И със здраве да си караш колата колага! На жената Уно-то и то прави толкова 6.5-7/100 на дълго! Ама тънко на газ а?Lancia Kappa 2.4 JTD 99`
Uno 75 1.5i.e.8V 88`
Коментар
-
Да настройката е на "слух" но ми казаха да отида като направя 1000 км за да я уточнят на газанализатор.И аз бях написал че при силна въздушна струя не ми падат оборотите а обратно че държи малко по-високи обороти.Вероятно този пробег е необходим за сработване на мембраните и всички детайли по изпаритела и цялата система :DАЛ.ПЕТРОВ
FIAT PUNTO 1.2 8V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар